Jump to content

Hva skal du til sommeren?

Volvomekanikeren

Recommended Posts

Høres ut som det skal bli en fin sommer for de fleste :wink: No som vi har hatt en grusom kald vinter, med snø i flere måneder (på vestlandet i allefall) Så kommer det nok til og bli en knall sommer :wink: Nor varmen og solen kommer seg igjennom det tjukke ''snødekket'' på den hvite himmelen, så blir det bra :sweat::yesnod:

If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw!

I år skal me faktisk ha ferie samtidig, så blir 3-4 veker seiltur. Shetland står på ønskelista mi, overgang fra ca Bømlo - Lerwick - Færøyane - Sørlandet - Stavanger - Haugesund. Bør klare dette på 4 veker, om ikkje så bare kutter me litt på lista. Iår har eg bestillt bedre ver enn me hadde i ferien ifjor.

Men før dette er det såklart Bluesfestival

BOAT = Bail Out Another Thousand

Ser ut til at gjengen vår fra Porsgrunn skal nedover det blide sørland :) Blir så utrolig knall siden det ble fullstendig skivebom med ferien i fjor!

Sommeren blir også tilbrakt i en nyinnkjøpt "mini atlantic" altså en Scand Nordic, men siden jeg kjøpte båten i år (januar) så krysser jeg fingre, tær, bein og armer for at det skal bli en vellykket ferie! :)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...