Jump to content

Er dette en Draco snekke?

Khaoz

Recommended Posts

Den har jo et snev av "Draco-look" men mistenker nok hjemmebygg...

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle.

Det er ikke mange som har stupt fra barkrakken og landet i bassenget til Kåre, det har Hulda.

Kom gjerne med flere detaljer :cheers_wine:

Vi Draco entusiaster setter stor pris på gode historier og gjerne hittil ukjente bilder :fishing:

Skibsplast 15VS Hanto 24 Glen-L Two Plus Draco 2400 Styling Jeanneau Merry Fisher 755   :pray:

If you don´t know any bad words, just buy a boat  :lol:    Besøk også   www.flatsea.no   DRACO entusiastenes Mekka

Båden der er til salg, er og bliver aldrig en Draco. Men navnet klinger altid godt i salgs-øjemed. Det hænder at folk "kommer til" at skrive, at båden de sælger er en Draco, Windy, Coronet, Fjord, blot fordi den har nogle træk som minder om den rigtige.

Det vil svare til at kalde denne bil for en Corvette.....

183.jpg

Engang blev der lavet nogle både som hed "Ecofiber" og de lavede faktisk en 20 fods som mindede en del om Draco 2000 Daycab(1. generation)

Os Draco-fanatikere kan selvfølgelig spotte fra flere sømils afstand, at der er tale om en fake, hehe. Men jeg har set flere salgsannoncer hvor der naturligvis stod at det var en Draco.

Båden der er til salg, er og bliver aldrig en Draco. Men navnet klinger altid godt i salgs-øjemed. Det hænder at folk "kommer til" at skrive, at båden de sælger er en Draco, Windy, Coronet, Fjord, blot fordi den har nogle træk som minder om den rigtige.

jepp, mange 70-talls selvbygg osv som plutselig har blitt til f.eks en Fjord når den annonseres. 

Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha

båten var en god båt det gikk veldig tungt opp i plan min når den først var der ble den der :yesnod:

Hva slags motor og drev?  

Hadde sikkert vært en kjempefordel å hatt drev med powertrim + flaps...

Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...