Khaoz Startet 22.Februar.2010 Del på Facebook Startet 22.Februar.2010 Tja, er dette virkelig en Draco? Makan til..øhmm..spesiell båt skal du vel lete lenge etter http://www.finn.no/finn/boat/object?finnkode=21047277 Sitér dette innlegget There are two choices in life-Take it or leave it Link to post
SveinHa Svart 22.Februar.2010 Del på Facebook Svart 22.Februar.2010 Den har jo et snev av "Draco-look" men mistenker nok hjemmebygg... Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle. Link to post
Endeavour Svart 22.Februar.2010 Del på Facebook Svart 22.Februar.2010 Kan se ut som at lugar-overbygget er fra en Draco 25. Sitér dette innlegget Link to post
Tox Svart 22.Februar.2010 Del på Facebook Svart 22.Februar.2010 Dette kan jeg vanskelig tro er noe original Draco. dette må väre delvis hjemmebygg! Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 22.Februar.2010 Del på Facebook Svart 22.Februar.2010 Kjenner ikke til at Draco har lagd snekker...? Overbygget ligner litt på Draco 25 Twincab ja...: Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Dreamer Svart 22.Februar.2010 Del på Facebook Svart 22.Februar.2010 Dette er ingen Draco. Det er en snekke med hjemmesnekret overbygg. Sitér dette innlegget Link to post
free Svart 22.Februar.2010 Del på Facebook Svart 22.Februar.2010 Den så rimelig hjemmegjort ut. Sitér dette innlegget Link to post
h2o Svart 22.Februar.2010 Del på Facebook Svart 22.Februar.2010 Dette er nok bare litt "draco look" og helt sikkert ikke en draco. Mulig han har fått tak i ett draco overbygg, da er jo båten litt draco . Draco har likevel laget en snekke/ halvplaner, Draco 2700 Tricab med fast aksling. Se bilde på Draco modeller, rull nedover til du kommer til 27 fot :-). Sitér dette innlegget Link to post
evenR4u Svart 22.Februar.2010 Del på Facebook Svart 22.Februar.2010 Og maskinen er jeg rimelig overbevist om er en Yanmar 3QM30H. 33 hk, ikke 36 hk. Og dessverre sjøvannskjølt. Før eller siden får du problmer med sprukken topp. Sitér dette innlegget evenR4u • Som en virvelvind i 8 knop. Link to post
Jorg-1 Svart 22.Februar.2010 Del på Facebook Svart 22.Februar.2010 Her tror jeg Kåre Drangsholt hadde snudd seg...... Dette har aldri vært i nærheten av Draco. Den har vært til salg de siste 4-5 årene.... Hjemmebygget DeLuxe... Sitér dette innlegget Dracosiden til Jørgen Link to post
Hokky Svart 22.Februar.2010 Del på Facebook Svart 22.Februar.2010 En kamerat har en draco som er bygget om til combi sjark, skal se om jeg ikke får skaffet bilder... Sitér dette innlegget Min Fjord 21 Olympic Link to post
Hulda Svart 22.Februar.2010 Del på Facebook Svart 22.Februar.2010 Broder Kåre Drangsholt ville snudd seg i sin grav om noen ville tillegne ham denne båten. Såpass godt kjente jeg han. Det er ikke mange som har stupt fra barkrakken og landet i bassenget til Kåre, det har Hulda. Sitér dette innlegget Link to post
Jorg-1 Svart 23.Februar.2010 Del på Facebook Svart 23.Februar.2010 En kamerat har en draco som er bygget om til combi sjark, skal se om jeg ikke får skaffet bilder... Hm...tja....det kan jo være min gamle 25TC som har blitt bygget om...etter brannen.... Skaff gjerne bilder.... Sitér dette innlegget Dracosiden til Jørgen Link to post
Hokky Svart 23.Februar.2010 Del på Facebook Svart 23.Februar.2010 Han hadde ikke bilder, skal se og få tatt noen når jeg er der ute. ble bygget om for 12 år siden, det er bare skroget som er draco, overbygg et laget nytt og det er satt i en annen motor, jeg skal skaffe mer info før jeg sier for mye, så jeg ikke "lyger" til dere.. Sitér dette innlegget Min Fjord 21 Olympic Link to post
Executive Svart 23.Februar.2010 Del på Facebook Svart 23.Februar.2010 Det er ikke mange som har stupt fra barkrakken og landet i bassenget til Kåre, det har Hulda. Kom gjerne med flere detaljer Vi Draco entusiaster setter stor pris på gode historier og gjerne hittil ukjente bilder Sitér dette innlegget Skibsplast 15VS Hanto 24 Glen-L Two Plus Draco 2400 Styling Jeanneau Merry Fisher 755 If you don´t know any bad words, just buy a boat Besøk også www.flatsea.no DRACO entusiastenes Mekka Link to post
pam Svart 23.Februar.2010 Del på Facebook Svart 23.Februar.2010 (redigert) Nogen fantastisk gode links i denne tråd - der er nogle flotte billeder imellem. Redigert 23.Februar.2010 av pam (see edit history) Sitér dette innlegget Hilsen Peter Prosjekttråd Bayliner 3288 Motoryacht Tidligere projekter Projekttråd Nidelv 26 og endnu ældre prosjekttråd findes her Projekttråd Skilsø 23 HT ja, ja - jeg kommer fra Danmark. ;) skilsoyachts på facebook Link to post
Draco_1 Svart 25.Februar.2010 Del på Facebook Svart 25.Februar.2010 Båden der er til salg, er og bliver aldrig en Draco. Men navnet klinger altid godt i salgs-øjemed. Det hænder at folk "kommer til" at skrive, at båden de sælger er en Draco, Windy, Coronet, Fjord, blot fordi den har nogle træk som minder om den rigtige. Det vil svare til at kalde denne bil for en Corvette..... Engang blev der lavet nogle både som hed "Ecofiber" og de lavede faktisk en 20 fods som mindede en del om Draco 2000 Daycab(1. generation) Os Draco-fanatikere kan selvfølgelig spotte fra flere sømils afstand, at der er tale om en fake, hehe. Men jeg har set flere salgsannoncer hvor der naturligvis stod at det var en Draco. Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 25.Februar.2010 Del på Facebook Svart 25.Februar.2010 Båden der er til salg, er og bliver aldrig en Draco. Men navnet klinger altid godt i salgs-øjemed. Det hænder at folk "kommer til" at skrive, at båden de sælger er en Draco, Windy, Coronet, Fjord, blot fordi den har nogle træk som minder om den rigtige. jepp, mange 70-talls selvbygg osv som plutselig har blitt til f.eks en Fjord når den annonseres. Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
:båt1 Svart 25.Februar.2010 Del på Facebook Svart 25.Februar.2010 min familje hadde båten til Mr Kåre Drangsholt en Draco 20 HT Spotsling. Den eneste som var orginalt rød og den lød orginalnavnet "Vino Tinto" som er spansk å betyr rødvin Sitér dette innlegget Link to post
Executive Svart 25.Februar.2010 Del på Facebook Svart 25.Februar.2010 Hekkan Bilder please. Og hvor ble det av båten? Sitér dette innlegget Skibsplast 15VS Hanto 24 Glen-L Two Plus Draco 2400 Styling Jeanneau Merry Fisher 755 If you don´t know any bad words, just buy a boat Besøk også www.flatsea.no DRACO entusiastenes Mekka Link to post
:båt1 Svart 25.Februar.2010 Del på Facebook Svart 25.Februar.2010 vi solgte båten etter 3 sessonger til en som skulle restaurere den og gjøre den helt strøken igjen skal se om jeg finner bilder båten var en god båt det gikk veldig tungt opp i plan min når den først var der ble den der Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 25.Februar.2010 Del på Facebook Svart 25.Februar.2010 fant ikke bilder herog nå siden jeg var ganske liten når vi eide den båten men skal høre med min far om han har noen bilder Sitér dette innlegget Link to post
Odd Thomas Svart 25.Februar.2010 Del på Facebook Svart 25.Februar.2010 Kan se ut som et skrog fra Sandvik 28. Uansett syns jeg denne er litt innovativ og kul :) Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 26.Februar.2010 Del på Facebook Svart 26.Februar.2010 båten var en god båt det gikk veldig tungt opp i plan min når den først var der ble den der Hva slags motor og drev? Hadde sikkert vært en kjempefordel å hatt drev med powertrim + flaps... Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.