KOB Startet 2.Mars.2010 Link til dette innlegget Startet 2.Mars.2010 (redigert) Long time, no see. Båtengasjementet har vært litt på hvilepuls i noen år. Men over tid har jeg blitt veldig glad i min Aquador 25 WAe og enda mer glad i walkaround-konseptet. Men etter at min tidligere Windy 37 ble solgt vinteren 2007 har det vært klart at det ikke var et spørsmål om men når tiden var inne for en større båt igjen. Det har blitt litt syklisk dette, med 3 år mellom hver fornyelse, uten at man skal legge for mye i det. Men nå er skibet kontrahert 30. april får jeg levert en nesten ny Nimbus Nova 35. Jeg har kjøpt brosjyrebåten fra 2009, med opgradert elektronisk utstyr fra Raymarine - kartplotter, digital rader, VHF, autopilot og diverse annet. Litt trang kanskje i salong og under dekk vil noen si, men perfekt for meg med masse uteplass samtidig som jeg kan skalke lukene og ha det bra når sommeren er slik vi ikke ønsker den. 2 sovekabiner, bad og en grei salong oppe med bysse. Kjempestort akterdekk med plass til familie og besøk. Båtplassen-vimpelen kommer opp, så kanskje vi sees i sommer? Redigert 2.Mars.2010 av KOB (see edit history) Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
Thorlyn Svart 2.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2010 Ja hva skal en si... Fy flate for en snasen Båt du har fått deg.. GRATULERER og velkommen tilbake Sitér dette innlegget Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post
teamfryd Svart 2.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2010 Gratulerer med ny båt!!! Sitér dette innlegget Link to post
TrondT Svart 2.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2010 Gratulerer så mye med ny båt TrondT Sitér dette innlegget Delfin 21 Mørebas 17DL Skilsø 750CC Barracuda 30 :-) Link to post
baatsman Svart 2.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2010 Gratulerer med flott båt, og velkommen tilbake. Har et søsterskip i havnen. Tøff båt. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Bonus Svart 2.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2010 (redigert) Se det ja KOB! Hyggelig å ha deg tilbake igjen. Jeg har finlest websidene dine flere ganger. Gratulerer så mye med kjempeflott båt. Spennende!! Redigert 2.Mars.2010 av Svenning (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Finn Erik Svart 2.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2010 Gratulere så mye med en kjempebåt.....hyggelig å ha deg tilbake igjenn. :flag: Sitér dette innlegget Link to post
Frehau Svart 2.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2010 Nydelig!! Hvis du får med det svenske flagget så kan jo det være greit å sette på hvis du skulle være så uheldig å gå på et skjær også... Gratulerer! Sitér dette innlegget www.leahnis.net Link to post
CSL Svart 2.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2010 Grattis! Nimbus Sitér dette innlegget VG-jolle, Doris, Askeladden, Flipper seiljolle, Albin Vega Zodiac Pro 9, Nordkapp 600 E, windsurfing og andres regattamaskiner.Skal du bare ut i solskinn og vindstille har du kjøpt båt i feil land, nyt alt været! Link to post
Tine IV Svart 2.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2010 Grattis med kjempe flott båt ,der får du mye glede vil jeg tru. Mange som får/venter på ny båt iår ,den følelsen veit jeg alt om.Det er morro ,bare det at tiden går litt seint noen ganger Gratulerer igjen Tine IV Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Brizo Svart 2.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2010 Grattis, j.... god smak du har! Sitér dette innlegget Link to post
Hebbe Svart 3.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2010 Gratulerer en masse med meget flott båt, godt å se deg tilbake igjen. Det er lov å klemme på med litt bilder slik at misunnelsen kan komme sigende ;-)) Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
BårdK Svart 3.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2010 Gratulerer med flott båt! Sitér dette innlegget Link to post
GP - Rune Svart 3.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2010 Kjempeflott båt, gratulerer Ble den kjøpt på Oslo båtsenter? Sitér dette innlegget Link to post
vivvi Svart 3.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2010 Gratulerer med flott båt Vivvi Sitér dette innlegget Tidligere båt: 27' Skaar snekke med VP MD11D 30' Spjærøykrysser prosjekt Nåværende båt: 40 fot Risørskøte fra 1931 http://mystatus.skype.com/smallclassic/flekkum Link to post
Rolf Svart 3.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2010 Nydelig båt, gratulerer! Ser fram til å få høre brukererfaringer etterhvert..... Har virkelig sansen for Nimbus Nova, har tidligere vært lysten på en 29 Nova. Det ble ikke noe den gangen og akkurat nå er det seilbåt og en 19 Nova for meg men hvem vet... Sitér dette innlegget Rolf som trives best med Sommer, Sol og Sørland "Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" Roald Amundsen Link to post
KOB Svart 3.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2010 Ble den kjøpt på Oslo båtsenter? Ja har tidligere vært lysten på en 29 Nova. Det ble ikke noe den gangen og akkurat nå er det seilbåt og en 19 Nova for meg men hvem vet... Jeg var også ute etter brukt Nova 29 da jeg i 2007 endte opp med Aquador Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
GP - Rune Svart 3.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2010 Handla også sist på Oslo Båtsenter. Syntes de var supehyggelige alle sammen, og fått helt fenomenal service etterpå. Sitér dette innlegget Link to post
MajorAndy Svart 3.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2010 Stort tillykke! Godt at se, at lysten ikke er svækket :-) Mange som køber nye både nu, tænker jeg. Markedet står ikke stille. Andy Sitér dette innlegget Link to post
KOB Svart 3.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2010 Det er lov å klemme på med litt bilder...... Noen bilder fra Nimbus av båten - byggenr 145. Skal komme tilbake med litt mer info om elektronikk og utstyr når jeg har mer detaljer. Flagget skal byttes ut.... Akterdekk - det medfølger 2 stk teakbord, festene kan sees oppå motorromslukene. Dessuten 2 løse klappstoler i teak Salong Sovekabin Gjestekabin Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
Schierna Svart 3.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2010 Gratulerer med ny båt. Det få ny båt er stort enten det gjelder den ene eller den andre båten, men er ikke uenig at valgt er bra. Schierna Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 3.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2010 Long time, no see. yepp...long time, no sea grattis med ny båt Welcome back KOB Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
KOB Svart 9.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2010 Da er Aquadoren (Hannah IV) lagt ut for salg. Noen interesserte? En fin båt til en god pris Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
pam Svart 9.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2010 Tillykke med den nye båd, flot ser den ud. Sitér dette innlegget Hilsen Peter Prosjekttråd Bayliner 3288 Motoryacht Tidligere prosjekter Prosjekttråd Nidelv 26 og endnu ældre prosjekttråd findes her Projekttråd Skilsø 23 HT ja, ja - jeg kommer fra Danmark. skilsoboats på youtube Link to post
Blue_Dragon Svart 20.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2010 Gratulerer! En meget vakker båt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.