askeladden78 Startet 5.Mars.2010 Link til dette innlegget Startet 5.Mars.2010 Har en askeladden beetle som jeg har kjøpt stereo anlegg til, og skal snart montere dette, jeg vil jo ha best mulig lyd uten ekstern forsterker. Her er stereo som jeg ha kjøpt: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt...;id=&vn=736 Hvilke høytalere vil passe seg best til dette anlegget? Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 5.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Mars.2010 (redigert) Disse er lettdrevne Eller se på disse som Seatronic selger: http://seatronic.no/radio-cd-c-200/poly-pl...oytalere-p-1468 Om du har plass til MA-6800 så får du 8" bass, 3-veis ! Knallbra ! Redigert 5.Mars.2010 av Worry II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
askeladden78 Svart 6.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2010 Disse er lettdrevne Eller se på disse som Seatronic selger: http://seatronic.no/radio-cd-c-200/poly-pl...oytalere-p-1468 Om du har plass til MA-6800 så får du 8" bass, 3-veis ! Knallbra ! Vet ikke om de største her er plass til i Beetle`n, noen som vet? Sitér dette innlegget Link to post
windystorm Svart 6.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2010 Hei, 6,5 " er perfekt i beetle. Jeg har hatt 605 explorer og 705 voyager , har hatt boss 6,5 i begge og det funker det. Blir faktisk meget god lyd. Sitér dette innlegget Link to post
askeladden78 Svart 8.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2010 Hei, 6,5 " er perfekt i beetle. Jeg har hatt 605 explorer og 705 voyager , har hatt boss 6,5 i begge og det funker det. Blir faktisk meget god lyd. Bør jeg montere ekstra forbruks batteri for å ha en slik stereo i båten? Sitér dette innlegget Link to post
Hydrox Svart 8.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2010 Bør jeg montere ekstra forbruks batteri for å ha en slik stereo i båten? Hvis du skal på Lost Weekend festival og spille musikk hele helgen så er det en fordel.. Sitér dette innlegget Link to post
rover Svart 8.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2010 Sikkert best for resten av verden at du har "propper i ørene" Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 8.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2010 Det der trekker ikke mye strøm ! Men du har vel 2 batterier, du ? Koble den på forbruksbatteri, så går jo ikke startbatteriet tomt om det skulle knipe... Sitér dette innlegget Link to post
askeladden78 Svart 10.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2010 Det der trekker ikke mye strøm ! Men du har vel 2 batterier, du ? Koble den på forbruksbatteri, så går jo ikke startbatteriet tomt om det skulle knipe... Har bare ett batteri, men det holder vel.... Sitér dette innlegget Link to post
KenBjork Svart 10.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2010 For 2 enkle høytaler ja så treng du ikke styre med ekstra batteri. Men du kan jo passe på å fyr opp motoren etter ett par timer da. Maritim har noen greie boss-marine høytalere, som jeg er fornøyd med hvertfall. (har 10' sub i tilegg) Så er det kommet noen cerwin vega marine også, som kan være verdt å ta en titt på. Sitér dette innlegget Stålpropell på båten er som Alu-felger på bilen. Prosjekt: Reparasjon av karosseri-deler Mercury Optimax 115 Prosjekt: Oppussing Scand Dynamic 8600/9200 Link to post
Worry II Svart 10.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2010 Jeg ville helt klart montert et ekstra batteri, om jeg var deg ! Så setter du på en vender så du kan koble ut startbatteriet når du skal ligge en stund.. Da kan du bruke vann og kjøleskapet uten å tenke serlig på strømmen ! Koster jo ikke så mye med en sånn ekstra sikkerhetsløsning, så ta det før båten skal på vannet (da er det jo av et annet budsjett ) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.