Vidar'n Startet 6.Mars.2010 Del på Facebook Startet 6.Mars.2010 Her forsvant nok en del båter, trist når slikt skjer. Brann på Husøy. Sitér dette innlegget Link to post
Dalton Svart 6.Mars.2010 Del på Facebook Svart 6.Mars.2010 Var det noen BP-medlemmer som hadde båten sin der? Uansett, en trist sak Sitér dette innlegget I am the Captain of this ship, and I have my wifes permission to say so... Kragerø 26 med Sole SM616 Link to post
sodne Svart 6.Mars.2010 Del på Facebook Svart 6.Mars.2010 Damn! Eg sko ha båten der i vinter, men endra planer. Sitér dette innlegget stå i ro båt! Link to post
Hobby 430 Sport Svart 6.Mars.2010 Del på Facebook Svart 6.Mars.2010 Triste greier de deren, håpe alt ordne seg forsikringsmessig for alle involverte Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
submiss Svart 6.Mars.2010 Del på Facebook Svart 6.Mars.2010 Oppdatert avisartikkel: Vi har mistet alt Sitér dette innlegget How is education supposed to make me feel smarter? Besides, every time I learn something new, it pushes some old stuff out of my brain. Remember when I took that home winemaking course, and I forgot how to drive? - Homer Simpson submiss blog Link to post
Wasco Svart 6.Mars.2010 Del på Facebook Svart 6.Mars.2010 Alltid trist når slikt skjer Ekstra trist når det så og si skjer på hjemmebane Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Seilaren Svart 6.Mars.2010 Del på Facebook Svart 6.Mars.2010 Han som kjøpte den Grønne Junkeren av meg skulle lagre den innendørs på Karmøy. Noen som har peiling på om grønn Misunnelse sto på dette lageret..??? Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
baatsman Svart 6.Mars.2010 Del på Facebook Svart 6.Mars.2010 Bare reagerer på ordlyden i artiklen. "Men regner med at vi er forsikret". Skeptisk. Uansett en kjedelig sak for alle involverte. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
jupan Svart 6.Mars.2010 Del på Facebook Svart 6.Mars.2010 Var og tok en titt før i dag. Det så ikke pent ut for å si det mildt! Sitér dette innlegget Link to post
AngerManagement Svart 6.Mars.2010 Del på Facebook Svart 6.Mars.2010 baatsman Postet idag 23:16 Bare reagerer på ordlyden i artiklen. Ordlyden som er gjengitt av en journalist skal du aldri stole på. Sitér dette innlegget Link to post
sodne Svart 7.Mars.2010 Del på Facebook Svart 7.Mars.2010 (redigert) Noen som har peiling på om grønn Misunnelse sto på dette lageret..??? Detta va ett relativt stort båtlager, egen slipp, rundt 50 båtplasser og stor hall. Tror dei hadde planer om å ha båter i opplag for seilende engelskmenn, flyplassen ligger 10 min ifra. Veldig synd at det brannt her, håper de fortsetter satsingen. Redigert 7.Mars.2010 av sodne (see edit history) Sitér dette innlegget stå i ro båt! Link to post
SveinHa Svart 7.Mars.2010 Del på Facebook Svart 7.Mars.2010 Var en kjapp tur bortom i dag. Ser ut til at en av båtene utenfor hallen er totalt nedbrent og 3 andre har fått tildels betydelige skader... La ikke merke til om trucken/kranen stod ute så den var nok inne og dermed ødelagt. Litt synd for den er glimrende til f.eks. min båt. Ikke så mange som tar opp store seilbåter med finnekjøl... Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle. Link to post
PIPaulsen Svart 7.Mars.2010 Del på Facebook Svart 7.Mars.2010 Noen som har peiling på om grønn Misunnelse sto på dette lageret..??? Du kan bare slappe av, grønn misunnelse lever i beste velgående og sto ikke på lageret :) Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen PIP Link to post
Seilaren Svart 8.Mars.2010 Del på Facebook Svart 8.Mars.2010 Det var godt å høre... Har tenkt mye på båten denne klade vinteren... Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
JGH Svart 8.Mars.2010 Del på Facebook Svart 8.Mars.2010 Ser av bildene at den omtalte x-95 brant opp. Sitér dette innlegget BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.