Jump to content

Status Horten Marine Senter


mhemil

Recommended Posts

Litt OT men; er det noen gjestebryggemuligheter i Indre Havn?

Det er som sagt gjestebrygge ved Sykehusbrygga ,men dårlig med strøm om dem ikke kommer med det iår.Men mange flotte plasser på Indrehavn i Horten,småøyer og innerst mot Holmestrand for å si det sånn.Der ligger Løvøya camping ,med gjestebrygge og strøm/vann og dursjer på land.Men noe grunt innover der ,ca 1 meter rett før du kommer inn ved badplassen.Er endel der inne jeg ,båten min stikker vel ca 80cm .Så sklir rolig inn på lavtvanne ,men det har altid gått bra.Flott plass med lekepass å badestrand og en liten sjappe med pizza å div mat og øl.

Håper det ikke blei for langt utenfor trådstarter,foresten så ser du Løvøya camping i boken norske gjestehavner

 

Tine IV

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

Det er riktig som Tine IV sier at det ble lagt ut en gjestebrygge i fjor sommer som en prøveordning. Brygga hadde verken strøm eller vann, men til gjengjeld var havneavgiften lavere enn i gjestehavna. Brygga ligger ved det samme området som det nå arbeides med utbyggingsplaner for. Jeg vet ikke om brygga også vil bli lagt ut til sommeren, men det kan jeg komme tilbake til når jeg vet noe mer.

Hilsen Syvert

knbf.no For et bedre båtliv for alle"
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...