trulsant Posted March 21, 2010 Share Posted March 21, 2010 Jeg prøver å finne ett koblingsskjema for Mercury 80 EFI, for å ha litt kontroll på hvilke signaler som går i kablen fra motor til dashbord. Er det noen som har dette? Står ikke noe i motorens manual, og fant heller ikke noe i dokumentarkivet her på BP. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
KenBjork Posted March 22, 2010 Share Posted March 22, 2010 Har ikke sjekket så nøye.. men er er del manualer her. http://www.brunswickmarineemea.com/downloa...naltx?type=corp Quote Stålpropell på båten er som Alu-felger på bilen. Prosjekt: Reparasjon av karosseri-deler Mercury Optimax 115 Prosjekt: Oppussing Scand Dynamic 8600/9200 Link to post Share on other sites More sharing options...
trulsant Posted March 22, 2010 Author Share Posted March 22, 2010 Ja står mye der, men har ikke funnet noe service manual eller noe i den dur der. Der derimot mye brukermanualer og slikt, men det har jeg kontroll på. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
LM 605 Posted March 22, 2010 Share Posted March 22, 2010 Ville vel ha henvendt meg til et verksted som har disse motorene for å få opplysningene du trenger. Disse firetakterne er jo kompatible for smart-craft innstrumentering. Hadde selv en 115efi med smart-craft innstrumenter, og det var jo ikke måte på all den informasjon man kunne lese av med diverse motordata. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts