mateco Svart 27.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2010 Kjempeflott info Nils!! Er spent på dine oppdateringer! Vet du noe mere om Ringholmen? Hva gjøres? Utbedres flytebryggene? Åpnes der for påska som tidligere nevnt? Blir der noen bevertning? Skulle gjerne sjekka opp litt sjøl om jeg viste hvem som står for drifta og hadde et telefonnummer! Ringholmen er jo en perle ikke langt fra båtplassen! mvh Bjørn Sitér dette innlegget Jo mere man lærer jo mere kunnskap får man om hva man ikke vet !! Link to post
nimbussen Svart 27.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2010 hei Bjørn har sjekket opp litt om ringholmen.åpningsfest Lørdag 6 April.60 meter med nye betongbrygger men ikke noe strøm enda ,tlf nr dit er 48156131 mvh Magne Sitér dette innlegget Link to post
nimbussen Svart 27.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2010 mente naturligvis Lørdag 3 Sitér dette innlegget Link to post
JonTerje Svart 27.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2010 Knallbra oppsjekket. Skal vi ta sikte på å prøve å få til et BP treff på Ringholmen da? Forslag til dato? Vi må bare beramme en dato, så håper vi at de fleste BP medlemmene kan komme. Sitér dette innlegget Link to post
jonn Svart 27.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2010 (redigert) Hei, kjempegreier. Jeg er en utflytta Bøfjording, som bor i Molde. Jeg er til og med fødd på sykehuset i Kr.sund. Vi har til og med gitt ett stort maleri til sykehuset, (henger i gangen) av det første sykehuset i byn. Båten står på land i vinter for oppgraderinger. Var på Nordmøre i 2007, kjempefin tur/opphold. Håper jeg kan dele opplevelsene med dere... Mange fine plaser på Nordmøre Redigert 27.Mars.2010 av jonn (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
nimbussen Svart 27.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2010 Må bli etter 1Mai en gang,Balja flyter ikke før da,og de fleste vil vel ha strøm også Sitér dette innlegget Link to post
mateco Svart 2.April.2010 Link til dette innlegget Svart 2.April.2010 Heisann! Kan noen bekrefte/avkrefte om Ola har lagt ut flytebryggene på Baarsetøya inne i Skålvikfjorden nå før påske????? Bjørn Sitér dette innlegget Jo mere man lærer jo mere kunnskap får man om hva man ikke vet !! Link to post
mateco Svart 2.April.2010 Link til dette innlegget Svart 2.April.2010 Åpningsfest på RINGHOLMEN Skal du?? Bjørn Sitér dette innlegget Jo mere man lærer jo mere kunnskap får man om hva man ikke vet !! Link to post
Viksund310 Svart 3.April.2010 Link til dette innlegget Svart 3.April.2010 Var på dagstur, meget bra Sitér dette innlegget Link to post
gunnt Svart 8.April.2010 Link til dette innlegget Svart 8.April.2010 Noen som vet forholdene i lagunen på Ringholmen? Da tenker jeg på dybde på flo og fjøre. Lurer på om vår Tulla er avhengig av flo sjø for å komme inn og ut. Hadde vært kjempe kjekt om noen hadde bilder så vi fikk sett bryggen. M.v.h Gunn Sitér dette innlegget Lærer noe nytt hele tiden Link to post
Viksund310 Svart 8.April.2010 Link til dette innlegget Svart 8.April.2010 Hei, har ikke noen gode bilder men her er lagunen, akkurat i innseilingen så er det grunt ca 1m på fjære. Det er sandbunn, så det er ikke så farlig. I lagunen er det dybde nokk. Lagunen Hoved kai Flåte ved kai I lagunen er det mange nye flåter og god plass Sitér dette innlegget Link to post
gunnt Svart 8.April.2010 Link til dette innlegget Svart 8.April.2010 Takker så masse fugeln ;-) Syns bilda var fine jeg. Nå vet jeg at vi ikke kan gå inn eller ut på fjæra. Gunn Sitér dette innlegget Lærer noe nytt hele tiden Link to post
Viksund310 Svart 9.April.2010 Link til dette innlegget Svart 9.April.2010 (redigert) Ja, ta dybda med en klype salt Det var vel nesten flo når vi gikk inn, da var det 1.7m under kjølen og båten stikker vel 1m under vannlinjen. Det var jo noen store båter inne i lagunen og da. Ringholmen var bra, men nå har det blitt veldig bra, meget god mat og sligt nåkka vett du. Redigert 9.April.2010 av Fugeln (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
KenBjork Svart 16.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2010 E det nå action? Sitér dette innlegget Stålpropell på båten er som Alu-felger på bilen. Prosjekt: Reparasjon av karosseri-deler Mercury Optimax 115 Prosjekt: Oppussing Scand Dynamic 8600/9200 Link to post
KnutIvar@home Svart 16.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2010 E det nå action? Ser ikke slik ut nei... Otnes i august da. kanskje blir noen vimpler til stede da :-) Sitér dette innlegget Link to post
KenBjork Svart 16.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2010 hehe, ellers så bli det nok noen balalaika-turer en og anna kvelden tenker jeg. Sitér dette innlegget Stålpropell på båten er som Alu-felger på bilen. Prosjekt: Reparasjon av karosseri-deler Mercury Optimax 115 Prosjekt: Oppussing Scand Dynamic 8600/9200 Link to post
Eureka Svart 16.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2010 Hmm tråden starta jo bra...men ble det noe treff? Om det settes en dato nå i sommer, så hadde det vært gøy å satt kursen fra Ålesund. Det hadde vært en utmerket mulighet å bli kjent med mulighetene på nordmøre! Tenkte da å følge RS Bergen Kreds forbi Hustadvika. Har ikke erfaring med det området, hører bare hørt rykter :) Men det er vel som med Stadthavet, det finnes gode dager og det finnes dårlige dager der også :) Sitér dette innlegget Link to post
KnutIvar@home Svart 16.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2010 (redigert) Hmm tråden starta jo bra...men ble det noe treff? Om det settes en dato nå i sommer, så hadde det vært gøy å satt kursen fra Ålesund. Det hadde vært en utmerket mulighet å bli kjent med mulighetene på nordmøre! Tenkte da å følge RS Bergen Kreds forbi Hustadvika. Har ikke erfaring med det området, hører bare hørt rykter :) Men det er vel som med Stadthavet, det finnes gode dager og det finnes dårlige dager der også :) jeg fant denne tråden nettopp selv, i forbindelse med en annen tråd jeg starter hvor jeg etterlyser info og anbefalinger om arrangement for båtfolk på nordmøre. denne ble litt på siden av min tråd.. men denne er også et godt konsept hvor også vi på forum kunne bli kjent med andre i forum irl. :-) ikke minst få en hyggelig kveld. Det kan du si ja. gode og dårlig dager. jeg personlig synes stadten i sør øst frisk bris er er verre enn hustadvika i frisk bris.. men har nå med strøm forholdene og retning og gjøre.. En dato og sted.. skrev her litt før om otnes , der er det ganske godt oppmøte generelt av båtfolk, så kanskje ikke den beste helgen for et båtplass treff. Selv om et besøk til otnes anbefales. Juli i mjosundet kanskje.. bare tenker høyt jeg. Redigert 16.Juni.2010 av KnutIvar@home (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
nimbussen Svart 16.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2010 hei igjen godtfolk Og den årlige sjøfestivalen på Eidestranda er jo som vanlig den siste helga i Juli ,kunne kanskje vært et alternativ det også Sitér dette innlegget Link to post
KnutIvar@home Svart 16.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2010 ikke dumt det heller.. hva med bare og legge ut et par tre alternativer på tid og sted, derretter ta ei avstemming på når hvor? deretter påmelding? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.