Jump to content

Båtplassen tur i Nordmørsdistriktet?

JonTerje

Recommended Posts

Kjempeflott info Nils!!

Er spent på dine oppdateringer!

Vet du noe mere om Ringholmen? Hva gjøres? Utbedres flytebryggene? Åpnes der for påska som tidligere nevnt? Blir der noen bevertning?

Skulle gjerne sjekka opp litt sjøl om jeg viste hvem som står for drifta og hadde et telefonnummer!

Ringholmen er jo en perle ikke langt fra båtplassen!

:sailing:

mvh

Bjørn

Jo mere man lærer jo mere kunnskap får man om hva man ikke vet !!

Hei, kjempegreier.

Jeg er en utflytta Bøfjording, som bor i Molde.

Jeg er til og med fødd på sykehuset i Kr.sund. :lol:

Vi har til og med gitt ett stort maleri til sykehuset, (henger i gangen) av det første sykehuset i byn. :yesnod:

Båten står på land i vinter for oppgraderinger.

Var på Nordmøre i 2007, kjempefin tur/opphold.

Håper jeg kan dele opplevelsene med dere... :cheers:

103_0395.jpg

08082007039.jpg

105_0555.jpg

Mange fine plaser på Nordmøre

Redigert av jonn (see edit history)
  • 2 måneder senere...

Hmm tråden starta jo bra...men ble det noe treff?

Om det settes en dato nå i sommer, så hadde det vært gøy å satt kursen fra Ålesund. Det hadde vært en utmerket mulighet å bli kjent med mulighetene på nordmøre! Tenkte da å følge RS Bergen Kreds forbi Hustadvika. Har ikke erfaring med det området, hører bare hørt rykter :) Men det er vel som med Stadthavet, det finnes gode dager og det finnes dårlige dager der også :)

Hmm tråden starta jo bra...men ble det noe treff?

Om det settes en dato nå i sommer, så hadde det vært gøy å satt kursen fra Ålesund. Det hadde vært en utmerket mulighet å bli kjent med mulighetene på nordmøre! Tenkte da å følge RS Bergen Kreds forbi Hustadvika. Har ikke erfaring med det området, hører bare hørt rykter :) Men det er vel som med Stadthavet, det finnes gode dager og det finnes dårlige dager der også :)

jeg fant denne tråden nettopp selv, i forbindelse med en annen tråd jeg starter hvor jeg etterlyser info og anbefalinger om arrangement for båtfolk på nordmøre.

denne ble litt på siden av min tråd.. men denne er også et godt konsept hvor også vi på forum kunne bli kjent med andre i forum irl. :-)

ikke minst få en hyggelig kveld.

Det kan du si ja. gode og dårlig dager. jeg personlig synes stadten i sør øst frisk bris er er verre enn hustadvika i frisk bris.. men har nå med strøm forholdene og retning og gjøre..

En dato og sted.. skrev her litt før om otnes , der er det ganske godt oppmøte generelt av båtfolk, så kanskje ikke den beste helgen for et båtplass treff.

Selv om et besøk til otnes anbefales.

Juli i mjosundet kanskje.. bare tenker høyt jeg.

Redigert av KnutIvar@home (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...