Jump to content

Ah... back again!

Luigi

Recommended Posts

Åh... fy f... så store i kjeften :lol:

Lissom fornøyd jo.......

Må'kke inbille meg at han har prioritert dama foran Baatplassen, og så jublær for mer ti te Pc'n :lol:

Trøstær'æ med pc'n for å sleppe å grine du se :lol:

Og så sitter'u i båten i påska og sturær :cheers::lol::lol:

Damene er viktig for kosen i båtane, basta :sailing:

Damene er viktig for kosen i båtane, basta :sailing:

Dama/er er viktig - seffis. Men jo, jeg fikk grådig kjeft bl.a. fordi jeg satt på BP hele tiden... Nå var ikke det avgjørende, men en del av det hele. Skal heller ikke nekte for at når man først skal være singel, så er det jo ekstremt passende at man blir det på vårparten og ikke om høsten. Sistnevnte hadde vært mer krise:)

Men BP er fengende, det er givende og det er tidkrevende. Men gud som jeg gleder meg til å sitte med en pils, en pc og godt selskap til sommeren.....

Noen som nevnte plastikk her?;) Jeg foretrekker natur.... Eller SikaFlex!;)

Skal heller ikke nekte for at når man først skal være singel, så er det jo ekstremt passende at man blir det på vårparten og ikke om høsten. Sistnevnte hadde vært mer krise:)

Skjønner hva du mener.

Flytter singel inn i båten på onsdag. Ikke bare morro dette etter 20 år. Men blir det først skjæring så passer det best å avslutte på våren.

Da blir det Singel turer til :flag_da::flag_sw::flag: og ingen mas om for mye :cheers::cheers_wine:

Men Stuerten holder jeg meg unna, (Er Stuert selv og ikke homo :lol: ), Noen Stewardesser er derimot ikke meg i mot. :wink:

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...