båtmann28 Startet 2.April.2010 Del på Facebook Startet 2.April.2010 (redigert) hei, lurte på om noen har prøvd seg på og ettermontere toalett med septik i eksempelvis en draco 20 dc. hadde vært fint og sluppet porta potti, da jeg innbiller meg at det vil bli en del lukt særlig ettersom man sover oppå doen. på forhånd takk Redigert 2.April.2010 av båtmann28 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
step Svart 3.April.2010 Del på Facebook Svart 3.April.2010 Prøver å få tilpaset en jabsko do i min. Men det blir dårlig med septik tank... Sitér dette innlegget SeaShepherd. . . . . Båt er noe drit...... . . Motor til båten Link to post
båtmann28 Svart 3.April.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.April.2010 ja, hadde sikkert klart meg uten septik. Men litt kjedlig hvis man ligger ved siden av andre båter ett sted og gårsdagens morro skal ut, kan være lei og bortforklare den.... Sitér dette innlegget Link to post
step Svart 3.April.2010 Del på Facebook Svart 3.April.2010 Noe sånn hadde jeg tenkt. Det er plass under benken til en tank, men den blir ikke stor.. Sitér dette innlegget SeaShepherd. . . . . Båt er noe drit...... . . Motor til båten Link to post
båtmann28 Svart 3.April.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.April.2010 ser ut som det kan bli bra det der. hva har du tenkt og gjøre i med vann? skylle med sjøvann? Sitér dette innlegget Link to post
step Svart 4.April.2010 Del på Facebook Svart 4.April.2010 Bruker sjøvann til å spyle ned med.( på mjøsa blir det fersk vann) Sitér dette innlegget SeaShepherd. . . . . Båt er noe drit...... . . Motor til båten Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.