Jump to content

Rekordtorsk? Fotoshop - aprilsnarr?

Krimart

Recommended Posts

Og hvordan kan halen bøye opp slik vi ser på bildet? Det aner meg at det er en forsinket aprilspøk og et resultat av litt kreativ fotoshop-arbeid vi ser?

Kanskje halen din hadde sett litt snodig ut etter en overnatting i fryseren? :giggle:

Vi blir nok utsatt for mye fotomanipulasjon, men hvis noe skal kalles en spøk, bør det vel ha et snev av humor?

Er nok ekte den der, noe sent med aprilspøk uansett den 3. april

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

1270325025631_410.jpg

Jeg er mest imponert over kreftene til ti-åringen jeg. Største fisk jeg har fått over ripa er på ca ti kilo......... det var ganske heftig, tør ikke tenke på hvilket slit det må ha vert å hale en fisk som er fire ganger tyngre over ripa. ( Regner jo selvfølgelig ikke med at fisken er tatt på Palfinger-kranen :rolleyes: ).

Redigert av Hafrsfjord (see edit history)

Lys og skygger er fine, samme oppløsning på gutten og fisken, heller ingen bugs eller feilfarva piksler mellom dem (det blir det nesten alltid når man redigerer)

Dette er ikke noe noen har mekka på hjemme PC'n, det er enten ekte eller så er det proft. Men er ikke en fersk torsk det der, den er bånntæla, så hvor gammel den egentlig er, er umulig og si.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...