Krimart Startet 3.April.2010 Del på Facebook Startet 3.April.2010 Mulig OT dette men: VG melder om en rekordtorsk: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=586139 Synes bildene ser merkelige ut, en så stor torsk ser da ikke slik ut? Og hvordan kan halen bøye opp slik vi ser på bildet? Det aner meg at det er en forsinket aprilspøk og et resultat av litt kreativ fotoshop-arbeid vi ser? Sitér dette innlegget Link to post
Farco Svart 3.April.2010 Del på Facebook Svart 3.April.2010 Og hvordan kan halen bøye opp slik vi ser på bildet? Det aner meg at det er en forsinket aprilspøk og et resultat av litt kreativ fotoshop-arbeid vi ser? Kanskje halen din hadde sett litt snodig ut etter en overnatting i fryseren? Vi blir nok utsatt for mye fotomanipulasjon, men hvis noe skal kalles en spøk, bør det vel ha et snev av humor? Sitér dette innlegget Farco AS, Kabelgata 37 C, 0580 Oslo - Tlf. 22 65 53 20 - e-post: Link to post
Espenok Svart 3.April.2010 Del på Facebook Svart 3.April.2010 Kortvarig rekord... 41 kilos torsk tatt på stang Sitér dette innlegget Fortiden uten seilbåt i forhåpentligvis en kortvarig peridode, men har ei toroms spissa til roing, dorging og tråling etter laks i ferskvann! Link to post
ÅtteGlass Svart 3.April.2010 Del på Facebook Svart 3.April.2010 Jeg syns det ser ganske så ekte ut. Skygger og lys matcher godt, det samme gjør kontaktpunktene mellom gutt og fisk. Er nok en ekte storfisker dette her. Jeg stiller meg blant gratulantene. Sitér dette innlegget Oslo Seil- og Båtskole. Link to post
Hokky Svart 3.April.2010 Del på Facebook Svart 3.April.2010 Ser troverdig ut dette her.. Sitér dette innlegget Min Fjord 21 Olympic Link to post
Skipper Worse Svart 3.April.2010 Del på Facebook Svart 3.April.2010 Nam, nam. Hvor er potetene og gulrøttene?? Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Hokky Svart 3.April.2010 Del på Facebook Svart 3.April.2010 Nam, nam. Hvor er potetene og gulrøttene?? Jeg er ikke spesielt glad i fisk selv, men har hørt at de ikke er så god når de blir mange kg store.. Sitér dette innlegget Min Fjord 21 Olympic Link to post
Hansi Svart 4.April.2010 Del på Facebook Svart 4.April.2010 men har hørt at de ikke er så god når de blir mange kg store.. Er jo mulig å dele den opp i flere biter... Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 4.April.2010 Del på Facebook Svart 4.April.2010 En så stor torsk er selvsagt en kurrositet. Men noen gastronomisk nytelse kan en slik torsk aldri bli. Regner med at torsken blir "stoppet ut" og blir et trofe denne gutten en dag stolt kan vise til sine barnebarn Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
gunped Svart 4.April.2010 Del på Facebook Svart 4.April.2010 Hvis man ser på farven på fisken og særlig øyet,vil man se at den har vært utsatt for noe som ikke er så uvanlig på vinteren,nemlig frost.Fisken er stiv som en stokk derav den oppsvingete sporden. Sitér dette innlegget Link to post
Jon-Kåre Svart 4.April.2010 Del på Facebook Svart 4.April.2010 Er nok ekte den der, noe sent med aprilspøk uansett den 3. april Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
Kiekhaefer Svart 4.April.2010 Del på Facebook Svart 4.April.2010 Ekte vare ,ingen tvil. Sitér dette innlegget Link to post
Hafrsfjord Svart 4.April.2010 Del på Facebook Svart 4.April.2010 (redigert) Jeg er mest imponert over kreftene til ti-åringen jeg. Største fisk jeg har fått over ripa er på ca ti kilo......... det var ganske heftig, tør ikke tenke på hvilket slit det må ha vert å hale en fisk som er fire ganger tyngre over ripa. ( Regner jo selvfølgelig ikke med at fisken er tatt på Palfinger-kranen ). Redigert 4.April.2010 av Hafrsfjord (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
hegra Svart 4.April.2010 Del på Facebook Svart 4.April.2010 .gunped : Fisken er stiv som en stokk derav den oppsvingete sporden. Sporen er jo nede på dørken, og er vel oppsvingt av den grunn. Sitér dette innlegget Link to post
avmønstret5 Svart 4.April.2010 Del på Facebook Svart 4.April.2010 Den er nok ekte (og uten hale men med spor). Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 4.April.2010 Del på Facebook Svart 4.April.2010 (redigert) hvis dere hadde lest artikkelen ser du at det ikkje er det bildet med kran som har en frossen fisk men bildet i artikkelen hvor det står at fisken har overnattet i fryseren. forøvrig var det naturlig nok far som dro fisken over ripa Redigert 4.April.2010 av Korsnes (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
hegra Svart 4.April.2010 Del på Facebook Svart 4.April.2010 Beklager Korsnes , ser det nå ja. Sitér dette innlegget Link to post
70-talls speed båt Svart 4.April.2010 Del på Facebook Svart 4.April.2010 Lys og skygger er fine, samme oppløsning på gutten og fisken, heller ingen bugs eller feilfarva piksler mellom dem (det blir det nesten alltid når man redigerer) Dette er ikke noe noen har mekka på hjemme PC'n, det er enten ekte eller så er det proft. Men er ikke en fersk torsk det der, den er bånntæla, så hvor gammel den egentlig er, er umulig og si. Sitér dette innlegget Link to post
Rune b Svart 4.April.2010 Del på Facebook Svart 4.April.2010 fin fangst det der, Sitér dette innlegget Link to post
osa Svart 4.April.2010 Del på Facebook Svart 4.April.2010 -men jeg tror at det er ekte likevel, jeg... Sitér dette innlegget Link to post
Krimart Svart 4.April.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.April.2010 Ok, var vel litt kjapp , synes bare bildet så litt merkelig ut, fikk ikke med meg at den hadde ligget i fryseren. Må vel gratulere da... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.