LarsL Startet 4.April.2010 Del på Facebook Startet 4.April.2010 (redigert) Jeg er på vei sørover og på grunn av motvind må jeg ha litt diesel. Jeg tenkte meg innom Kopervik å bunkre litt der. Er det noen som vet nøyaktig hvor bunkersstasjon ligger? Er den lett å finne? Lars Redigert 4.April.2010 av LarsL (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
alnorbåt Svart 4.April.2010 Del på Facebook Svart 4.April.2010 Hei Når du har passert Norsk Hydro,er det rett til styrbord inn gjennom sundet,bare følg stakene. Sitér dette innlegget Link to post
LarsL Svart 4.April.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.April.2010 Takker!! Da skal jeg nok finne det Sitér dette innlegget Link to post
LarsL Svart 4.April.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.April.2010 Baatplassen er tingen la inn et spørsmål og 5 min senere har mann svar! Nå har jeg fått bunkret fulletanker til 7,29 literen! Å nå vet jeg også om en fin plass til, å bunkre på kysten Så da er det bare å putre videre. Lars Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 4.April.2010 Del på Facebook Svart 4.April.2010 (redigert) Denne bunkringsplassen er kjent for å ha norges billigste diesel... Redigert 4.April.2010 av Wasco (see edit history) Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
båtn2 Svart 5.April.2010 Del på Facebook Svart 5.April.2010 Denne bunkringsplassen er kjent for å ha norges billigste diesel... Betalte 6,40 kr på Liaskjæret på Sotra Sitér dette innlegget Quicksilver Link to post
Poseidon Svart 5.April.2010 Del på Facebook Svart 5.April.2010 Jeg fylte litt diesel på Storesund, litt lengre nord på Karmøy igår. Faktura kommer i posten, men med halve tanker, dvs 11.400 liter regner jeg med å komme noe ned i pris Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.