Jump to content

halco daycruiser 17 fot, verdt?

soleq

Recommended Posts

Hei, har funne en halco 17 foter m/55 yamaha motor fra 1977 (bra tilstand på motor)

Båten er ribbet innvendig og trenger støping av dobbeltbunn, innredning osv.

Utvendig treng den masse arbeid og.

Kalesj treng rep/bytte

kva er eit sånnt prosjekt verdt?

https://baatplassen.no/bildearkiv/26/26171/6224914_520x0.jpg

Redigert av soleq (see edit history)

Barracuda cleveland 17" yamaha 90hk

Halco 17 foter u/motor (prosjekt)

Har du noe salgsannonse til den?

Flyteskummet er oppskrytt spør du meg. siden bunnen er ganske myk uten dobbelbunnen i, så vil flyteskummet være det som gjør at bunnen på båten blir hard. når båten da kjører i bølger så vil flyteskummet igjen slå opp i dobbelbunnen. Noen som igjen gjør at det sprekker rundt den og det kommer vann nedi, var det som var skjedd med min.. Så et tips fra meg er å bygge bunnen opp igjen slik som jeg har gjort :) den er stiv som en stokk i bunnen...

vil tippe den er verdt 10-15000 etter den er pusset opp, hvis det blir gjort skikkelig :)

Mvh

Anders_K

Prosjekt Halco

kjøpte båten for 500 spenn, var skeptisk til å betale 6tusen for ein 1977 mod motor :S. motor er ikkje det første vi vil trenge likevell. Det første blir nok maaaaaasse glassfiber og stæsj:D gleda meg til å få litt temp i lufta og komme igang:D

Barracuda cleveland 17" yamaha 90hk

Halco 17 foter u/motor (prosjekt)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...