GlennIversen Startet 27.April.2010 Del på Facebook Startet 27.April.2010 Hei Er det noen her inne som vet om jeg har gjort riktig her?? Jeg har skrudd skruen (skrue som er merket 22 på bildet under) helt inn også ca 5,5 omdreininger tilbake. Mener å huske at det var noe slikt som skulle til. Vil gjerne få denne justert riktig før jeg justerer skrue merket nummer 20, den som justerer rullehjulet til tenning/forgasser Sitér dette innlegget Ha en fin dag Link to post
BMP Svart 27.April.2010 Del på Facebook Svart 27.April.2010 Vel synes 5,5 omdreininger høres mye ut tror jeg startet med 2,5 omdreininger men det spiller forsåvitt ikke så stor rolle den skal jo uansett stiles til motoren får max turtall på tomgang når den er varm. Forøvrig har denne skruen en tendens til og skru seg ut av seg selv slik at tomgangsblandingen blir for fet og den må justeres flere ganger i sesongen. Nr 20 har jeg aldrig hat behov for og justere men det er riktig at den skal justeres etter at en har fåt blandingsforholdet er riktig. Sitér dette innlegget Link to post
step Svart 27.April.2010 Del på Facebook Svart 27.April.2010 1 omdreining ut +- 1/4 Sitér dette innlegget SeaShepherd. . . . . Båt er noe drit...... . . Motor til båten Link to post
Hobby 430 Sport Svart 27.April.2010 Del på Facebook Svart 27.April.2010 1 og 1/4 stemmer ja, men disse motorene er merklige for de går nesten like godt med skruen 6 omr ute! Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
GlennIversen Svart 27.April.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.April.2010 Nå fikk jeg kjempehjelp av "GURU" Bernt her inne, og tester hans "fasit" som er 2 runder ut for så og justere inn og litt ut ettersom hvordan motoren fungerer ( enkel kortversjon av svaret jeg fikk på IM'en av Bernt) Takk for svar og kjempetakk til Bernt her inne. Sitér dette innlegget Ha en fin dag Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.