Jump to content

Worklogg LEVIND

Geir Hel

Recommended Posts

Den på autodb synes ikke jeg noe særlig om. Styrhuset ser ut som det er bygd av en som ikke er glad i klassiske trebåter. Finnes mange mange eksempler på. Desverre.

http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=28743534 Denne båten får du "gratis" jeg liker selvfølgelig ikke dekket som er lagt, men det er vel tett og prktisk så det blir vel en avveining.

http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=28595740 Sjekk formene på denne her. Dette er en båt man kjøper for å ikke bygge om. Det finnes nok av flotte båter som er "voldtatt"

http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=28597197 denne er ikke så stor, men veldig fin. og billig.

Det er visst ikke noe problem å lage en forening for å få overta en strukturert båt. Er noen som har gjort det her jeg bor.

Det var bare noen av mine forslag. Skulle veldig veldig gjerne hatt tid og råd til en slik båt selv. Mye mer sjarm enn disse blastbaljene.

Ja den ser meget bra ut.. men ser etter båt som er litt romslig der ein oppholde seg. Masse kjekke båter i sør, men er så laaaangt å se på når ein ikke er 100 prosent sikker på om me liker båtene. Plattgatteren virker som den har grei plass bak. Liker me den så blir det hente tråd i dag.. Hadde foretrukket båt eg kan bo i

Endelig båt igjen

Holde på å klargjøre plattgatteren til helgatur, tar stasj ifra LEVIND over til den.

Ser ut som alt virker i den (men nå er det ikke rare utstyret i den da)

Deiligt med ankervinsj må eg bare si :thumbsup:

Tok ut eberen som stod i den, så etterhvert se om eg får den te å virke (samme sort eber som Haaby hadde i Albyen sin)

Motoren md32a 106 hk (krølltoppen som den også blir kalt) Starte og fungere utmerket, eneste det er noe olje i ekspansjonstanken (litt defekt toppakning??) men ingen antydning te vann i olja.

Tror me kan gå opp i propell størrelse, får ca 11 knop med 3400 omdr å ca 8knop på 2800 omdr.

Kommer te å lage flaps til den da ræva begynne å sette seg ved ca 2400 omdr Får vel kansje 1 knop og 2 ekstra

Ellers så skal den slippes i nærmeste fremtid da den ikke har vært på slipp på par år

Endelig båt igjen

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Vis emner ut fra nøkkelord:

Utvalgte emner:
     Dagens Finn, spesielle båtannonser
     Denne helgen går turen til......
     Hva har du gjort med båten i dag?
     Hvor er dette?
     Status på svenskekysten
     Strømopplegg i båt, hva kan man gjøre selv?
     Youtube, båtrelaterte filmer

• Statistikk

• Antall medlemmer
      102959
  • Create New...