Geir Hel Svart 24.Mai.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2011 Pris og hvor? Sitér dette innlegget Endelig båt igjen Link to post
glalaksen Svart 24.Mai.2011 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2011 rett sør for saltstraumen, 3500 med strøm Sitér dette innlegget Link to post
Geir Hel Svart 24.Mai.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2011 satan. Min prisklasse jo Sitér dette innlegget Endelig båt igjen Link to post
Viknes 6BY Svart 25.Mai.2011 Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2011 Jeg ser att du er lidenskapelig glad i sjø livet. Har ikke vurdert båt som bolig vel? Sitér dette innlegget Link to post
Geir Hel Svart 25.Mai.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2011 Jeg ser att du er lidenskapelig glad i sjø livet. Har ikke vurdert båt som bolig vel? Vil helst bo i båt ja Men når eg ikke kan strekke meg mere enn til 40-50 tusen så slite eg med å finne noe Sitér dette innlegget Endelig båt igjen Link to post
glalaksen Svart 25.Mai.2011 Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2011 Leiligheta er ikke så stor kun 35-40 m2 til sammen. Sitér dette innlegget Link to post
Geir Hel Svart 25.Mai.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2011 Spyr snart etter å ringe på båter På autodb er det ein 35 fots skøyte til 40tusen Er det noe å ha på ?? Sitér dette innlegget Endelig båt igjen Link to post
glalaksen Svart 26.Mai.2011 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2011 Hvorfor skal du bytte båt? Sitér dette innlegget Link to post
glalaksen Svart 26.Mai.2011 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2011 Den på autodb synes ikke jeg noe særlig om. Styrhuset ser ut som det er bygd av en som ikke er glad i klassiske trebåter. Finnes mange mange eksempler på. Desverre. http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=28743534 Denne båten får du "gratis" jeg liker selvfølgelig ikke dekket som er lagt, men det er vel tett og prktisk så det blir vel en avveining. http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=28595740 Sjekk formene på denne her. Dette er en båt man kjøper for å ikke bygge om. Det finnes nok av flotte båter som er "voldtatt" http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=28597197 denne er ikke så stor, men veldig fin. og billig. Det er visst ikke noe problem å lage en forening for å få overta en strukturert båt. Er noen som har gjort det her jeg bor. Det var bare noen av mine forslag. Skulle veldig veldig gjerne hatt tid og råd til en slik båt selv. Mye mer sjarm enn disse blastbaljene. Sitér dette innlegget Link to post
Geir Hel Svart 27.Mai.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2011 Skal se på denne båten i dag.Han viste ikke dieselforbruket på den. Men den kan vel ikke passere 10 liter i timen på 2000 omd?? http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=28692533 Sitér dette innlegget Endelig båt igjen Link to post
Svaap Svart 27.Mai.2011 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2011 Hei, Gladlaksen gir deg gode prospekter! Den som han ikke likte dekket på (finèr), har jeg kjennskap til når jeg hadde båt på Storsand i Hurum. Jeg kan gå god for at det er gjort et meget solid arbeide på denne båten, av en person som har vært svært dedikert over flere år. Der får du myyyye båt for et fornuftig bud. Sitér dette innlegget Prosjektet SVAAP og Prosjektet MINDE Link to post
Geir Hel Svart 27.Mai.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2011 Ja den ser meget bra ut.. men ser etter båt som er litt romslig der ein oppholde seg. Masse kjekke båter i sør, men er så laaaangt å se på når ein ikke er 100 prosent sikker på om me liker båtene. Plattgatteren virker som den har grei plass bak. Liker me den så blir det hente tråd i dag.. Hadde foretrukket båt eg kan bo i Sitér dette innlegget Endelig båt igjen Link to post
Geir Hel Svart 27.Mai.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2011 Da var 1 stk 26 fots plattgatter godtatt til kjøp. Ligger på hotell i bergen så blir det å hente og kjøre båten hjem imorgen. Sitér dette innlegget Endelig båt igjen Link to post
pipp Svart 27.Mai.2011 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2011 Gratulerer med ny båt og god tur hjem Sitér dette innlegget Link to post
alphaman Svart 27.Mai.2011 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2011 har du en link på salgssiden?hva ga du?gratiss Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 28.Mai.2011 Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2011 Bilder, bilder, bilder Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Geir Hel Svart 28.Mai.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2011 (redigert) Er ikke jeg som har kjøpt den selv om eg komme te så og si bo i den ser LEVIND i bakrunnen... Redigert 28.Mai.2011 av LEVIND (see edit history) Sitér dette innlegget Endelig båt igjen Link to post
cosmic Svart 28.Mai.2011 Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2011 Gratulerer med båten.Ser veldig kjekk ut den der.Hadde du en fin hentetur?Ikke så nøye hvem som betaler den,bare du får bruke den. Sitér dette innlegget Link to post
Geir Hel Svart 28.Mai.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2011 Takker. Hente turen var fin. Glad eg hadde data som kartplotter me meg, var ikke mye sikt i regnværet. Båten 1976 mod Berg-Olsen Furuholmen 26 med volvo penta 106 hk diesel fungerte utmerket på den 7.5 timer lange turen. Blir egen Worklogg på den Sitér dette innlegget Endelig båt igjen Link to post
Polarn Svart 1.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2011 Noe for deg? http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=28743534 Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Geir Hel Svart 2.Juni.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2011 Noe for deg? http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=28743534 Kunne vært noe for meg ja :-) Sitér dette innlegget Endelig båt igjen Link to post
Geir Hel Svart 2.Juni.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2011 Holde på å klargjøre plattgatteren til helgatur, tar stasj ifra LEVIND over til den. Ser ut som alt virker i den (men nå er det ikke rare utstyret i den da) Deiligt med ankervinsj må eg bare si Tok ut eberen som stod i den, så etterhvert se om eg får den te å virke (samme sort eber som Haaby hadde i Albyen sin) Motoren md32a 106 hk (krølltoppen som den også blir kalt) Starte og fungere utmerket, eneste det er noe olje i ekspansjonstanken (litt defekt toppakning??) men ingen antydning te vann i olja. Tror me kan gå opp i propell størrelse, får ca 11 knop med 3400 omdr å ca 8knop på 2800 omdr. Kommer te å lage flaps til den da ræva begynne å sette seg ved ca 2400 omdr Får vel kansje 1 knop og 2 ekstra Ellers så skal den slippes i nærmeste fremtid da den ikke har vært på slipp på par år Sitér dette innlegget Endelig båt igjen Link to post
Geir Hel Svart 7.Juni.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2011 Da var LEVIND Borte og ein Bever 460 med 30 hk tohatsu har bytta plass med den. Sitér dette innlegget Endelig båt igjen Link to post
Viknes 6BY Svart 8.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2011 Hva? Hvor er Lewind? Hva har skjedd? Og Hvem?. Hvor, Hva, Hvem? Tekst....... Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 8.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2011 Bilder... Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.