Jan Gunnar Startet 6.Juni.2010 Del på Facebook Startet 6.Juni.2010 Jeg har en 79 Draco 2000 med 120 hk OMC. Reversen ble borte i dag. Har funnet ut at dette kan være en vanlig feil, men trenger litt hjelp til feilsøking. Noen forslag til hvor jeg skal starte? Sitér dette innlegget Link to post
Double Weber Svart 6.Juni.2010 Del på Facebook Svart 6.Juni.2010 Du burde forandre tittelen på tråden slik at den inneholder mer informasjon. Hvis ikke vil en moderator komme og stenge hele tråden. Feks: Mangler revers på 79 Draco 2000 med 120 hk OMC Bortsett fra det, Velkommen til baatplassen Sitér dette innlegget Lykkelig Dracoeier ^_^ Link to post
Jan Gunnar Svart 6.Juni.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Juni.2010 Beklager min uvitenhet, og takk for velkomst. Da lærte jeg hvordan man ikke skal poste. Håper uansett på hjelp med reversen. Sitér dette innlegget Link to post
Double Weber Svart 6.Juni.2010 Del på Facebook Svart 6.Juni.2010 Den hjelpen får du sikkert. Mange her inne som har mye kunnskap om slikt. Lykke til Sitér dette innlegget Lykkelig Dracoeier ^_^ Link to post
step Svart 7.Juni.2010 Del på Facebook Svart 7.Juni.2010 Har du elektrisk eller mekanisk giring? Er det elektrisk kan du begynne å måle strøm. Er det mekanisk så kan du se på justering av kabel. Sitér dette innlegget SeaShepherd. . . . . Båt er noe drit...... . . Motor til båten Link to post
Jan Gunnar Svart 8.Juni.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Juni.2010 Jeg har elektrisk giring og får begynne med feilsøking av kabel. Har forstått det slik at nye deler til disse ikke er å oppdrive lenger. Har noen tips til eventuelle brukte ting om det skulle vise seg å være nødvendig? Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 8.Juni.2010 Del på Facebook Svart 8.Juni.2010 (redigert) Ja fra transomen går ledningen i 'luftspenn' ned til underhuset. Den ligger altså bare innunder dekselet nedover drevet. Det er en to-leder som går til hver sin spole. Det fungerer da slik at gasshendelen har en bryter som setter strøm på spolen til forover elr bakover. Minus går i gods. Hadde samme problemet ifjor bare eg mista forover... Drevet ha nok vært tatt av engang og ledningen kappet. Vel og bra, men den var bare skjøtt sammen igjen med kabelsko av den vanlige billige typen og presstang. Jah det var jo en smart patent for en strømkabel i sjøvann..Så du kan nå begynne med å koble fra kontrollboksen og ta pluss fra batteriet og direkte til kabelen, evt måle motstanden mellom jord og lederne. En av gangen da ;) Ellers var vel -78 året da eletrisk gir utgikk til fordel for mekanisk. Redigert 8.Juni.2010 av Korsnes (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.