KnutIvar@home Startet 4.August.2010 Del på Facebook Startet 4.August.2010 I helgen er blir det arrangert veteran båtstevne på otnesbrygga. program : trykk på august treffet Info om otnesbrygga otnesbrygga jeg skal hvertfall dit, hadde en trivelig helg der i fjor, selv om solen tittet knapt frem mellom regntunge skyer. Sitér dette innlegget Link to post
nimbussen Svart 4.August.2010 Del på Facebook Svart 4.August.2010 er meninga med en tur dit ja ,hørt rykte om att det kommer mye båter dit så man må visst være tidlig ute om man skal ha plass ved brygga Sitér dette innlegget Link to post
KnutIvar@home Svart 4.August.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.August.2010 hmmm ingen barnevakt før klokka 5 og allefall 4 timer gang tid.. tegne dårlig for meg Sitér dette innlegget Link to post
nimbussen Svart 4.August.2010 Del på Facebook Svart 4.August.2010 er der i 9 tida du da,ikke sikkert jeg er der så mye tidligere jeg heller,men må vel prøve å holde av en plass til deg om så,vi har vel nesten veteranbåter begge to ,hadde vert artig ¨å treffe noen flere med vimpel i løpet av sommeren Sitér dette innlegget Link to post
Martinal94 Svart 4.August.2010 Del på Facebook Svart 4.August.2010 hvor gammel er en veteranbåt da? 40 år de også? Sitér dette innlegget Link to post
nimbussen Svart 4.August.2010 Del på Facebook Svart 4.August.2010 tipper att det er som med biler og motorsykkler,30 år Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 4.August.2010 Del på Facebook Svart 4.August.2010 nei... Sitér dette innlegget Link to post
KnutIvar@home Svart 5.August.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.August.2010 veteran båt :-) .. liker hvertfall og se på båtene mine som klassikere da allefall innenfor plast :-) ja om jeg rekker frem til kl 9 ville nå vært greit. får god snakk med barne vakt og håpe på noen timer før Sitér dette innlegget Link to post
KenBjork Svart 6.August.2010 Del på Facebook Svart 6.August.2010 Kommet frem? mye båter? Sett noen BP-vimpler? Kommer tidlig i morgen vi, med tuppervarebåten vår. Sitér dette innlegget Stålpropell på båten er som Alu-felger på bilen. Prosjekt: Reparasjon av karosseri-deler Mercury Optimax 115 Prosjekt: Oppussing Scand Dynamic 8600/9200 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.