Jump to content

Skal lage flåte, Trenger hjelp!


Deckboss

Recommended Posts

Ok da vet jeg hvor du kan få tak i dem! Det er langt unna deg, men Dynea på Lillestrøm selger sånmne for 50 lappen. Jeg kjøpte to en gang til å lage en flåte for å bygge en brygge... Du kan søke litt på google eller spørre foreldre eller voksne om noen vet hvor man kan få tak i sånne. IKKE BRUK STÅLTØNNER/OLJEFAT. DE RUSTER OPP.

 

Mvh

Fredrik :flag_bp:

Sollux 24 uten AC Sabb Diesel, Mitsubishi M4.140 33 spreke hester

Eberspächer D3LCC

Link to post
Share on other sites

Jeg laget meg nylig en flytebrygge på 2x3.6 meter. Jeg hadde 4 plastfat liggende men resten av materialene, trykkimp, skruer, bolter og beslag, kom vel på rundt kr 3.500.-

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle.

Link to post
Share on other sites

Ok da vet jeg hvor du kan få tak i dem! Det er langt unna deg, men Dynea på Lillestrøm selger sånmne for 50 lappen. Jeg kjøpte to en gang til å lage en flåte for å bygge en brygge... Du kan søke litt på google eller spørre foreldre eller voksne om noen vet hvor man kan få tak i sånne. IKKE BRUK STÅLTØNNER/OLJEFAT. DE RUSTER OPP.

 

Mvh

Fredrik :flag_bp:

 

 

Jeg vet at noen har fått slike på statoil.. takk for tipset om ståltønner :)

Flåtebyggern ;)

Link to post
Share on other sites

Såpe som brukes i (bil)vaskemaskiner på bensinstasjoner leveres i slike plasttønner.

Har FÅTT slike tønner på en Statoil stasjon, men du kan jo spørre på nærmeste bensinstasjon som har slik vaskemaskin om de har slike tønner.

 

 

Jeg skal spørr på Statoil om di har noen :)

Flåtebyggern ;)

Link to post
Share on other sites

Jeg laget meg nylig en flytebrygge på 2x3.6 meter. Jeg hadde 4 plastfat liggende men resten av materialene, trykkimp, skruer, bolter og beslag, kom vel på rundt kr 3.500.-

 

 

hmm, Ja .. Tenker våres flåte blir på ca 3x4 Meter. .. Jeg tenker rundt 5.000.-

Flåtebyggern ;)

Link to post
Share on other sites

  • 1 måned senere...

heisann !

jeg og to kamerater bygde den som ble linket til over... vi betalte ca 4000 kroner hver og vi fikk mesteparten av materialene, det vi betalte mest for var flyte ellementer og utstyr :) det blir dyrt vis man skal ha den til å vare, men ordentlige materialer osv.

 

kosten komme ann på hvor mye man legger i det !!

 

 

er ikke så aktiv her, men det er bare å sende meg mail vis du lurer på noe ! krisachsen@live.no :)

 

Lykke til !

If God wanted us to make fibreglass boats, he would have made fibreglass trees! but he only made them wooden!

Tresnekka "Jynne"

Link to post
Share on other sites

  • 4 måneder senere...

Om de stolene skal være til 2 personer, helt bak, så blir det helt skjevt. Dere bør ha all vekt så nærme midten som mulig. Flytt alt èn meter frem. Hadde det ikke vært kulere med en innenbords motor a? :thumbsup:

Sollux 24 uten AC Sabb Diesel, Mitsubishi M4.140 33 spreke hester

Eberspächer D3LCC

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...