Deckboss Startet 11.August.2010 Del på Facebook Startet 11.August.2010 Hei :) Jeg å to kompiser skal lage en flåte.. Vi trenger hjelp om hvor stor flåten børr vere og hvor mye det vil koste. Og om vi skal ha Hus på den? På fårhånd , Takk :)! Sitér dette innlegget Flåtebyggern ;) Link to post
S/Y Emma Svart 11.August.2010 Del på Facebook Svart 11.August.2010 (redigert) Hei! Sjå tysdagsutgåva av Møre-Nytt. Der stod det ei sak om nokre som laga seg ei flåte. Edit: meinte laurdagsutgåva, trur eg. Redigert 11.August.2010 av Steinsvik (see edit history) Sitér dette innlegget Følg S/Y Emma på Facebook • Blogg: To år på langtur med S/Y Emma Link to post
Polarn Svart 11.August.2010 Del på Facebook Svart 11.August.2010 Ta en titt i denne tråden. https://baatplassen.no/i/index.php/topic/51664-prosjekt-husflaate/page__p__622402__hl__husb%E5t__fromsearch__1#entry622402 Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Deckboss Svart 11.August.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.August.2010 Steinsvik: ja ej he sett på de.. men lure på ka de kjeme til å Koste, Sitér dette innlegget Flåtebyggern ;) Link to post
Deckboss Svart 11.August.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.August.2010 Polarn: Jeg har sett på den.. Men lurer på hvor mye di har betalt for den.. Sitér dette innlegget Flåtebyggern ;) Link to post
Polarn Svart 11.August.2010 Del på Facebook Svart 11.August.2010 Send han en IM og spørr. Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Kaptein Fredrik Svart 11.August.2010 Del på Facebook Svart 11.August.2010 Dere skal vel bruke plasttønner? Sitér dette innlegget Sollux 24 uten AC Sabb Diesel, Mitsubishi M4.140 33 spreke hester Eberspächer D3LCC Link to post
Deckboss Svart 12.August.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.August.2010 Fredrik : Ja ..! :) Sitér dette innlegget Flåtebyggern ;) Link to post
Kaptein Fredrik Svart 15.August.2010 Del på Facebook Svart 15.August.2010 Ok da vet jeg hvor du kan få tak i dem! Det er langt unna deg, men Dynea på Lillestrøm selger sånmne for 50 lappen. Jeg kjøpte to en gang til å lage en flåte for å bygge en brygge... Du kan søke litt på google eller spørre foreldre eller voksne om noen vet hvor man kan få tak i sånne. IKKE BRUK STÅLTØNNER/OLJEFAT. DE RUSTER OPP. Mvh Fredrik Sitér dette innlegget Sollux 24 uten AC Sabb Diesel, Mitsubishi M4.140 33 spreke hester Eberspächer D3LCC Link to post
Hafrsfjord Svart 15.August.2010 Del på Facebook Svart 15.August.2010 ........... bruke plasttønner? Såpe som brukes i (bil)vaskemaskiner på bensinstasjoner leveres i slike plasttønner. Har FÅTT slike tønner på en Statoil stasjon, men du kan jo spørre på nærmeste bensinstasjon som har slik vaskemaskin om de har slike tønner. Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 15.August.2010 Del på Facebook Svart 15.August.2010 Jeg laget meg nylig en flytebrygge på 2x3.6 meter. Jeg hadde 4 plastfat liggende men resten av materialene, trykkimp, skruer, bolter og beslag, kom vel på rundt kr 3.500.- Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle. Link to post
Kaptein Fredrik Svart 15.August.2010 Del på Facebook Svart 15.August.2010 Noreko AS(oslo) selger slike om jeg ikke husker feil Sitér dette innlegget Sollux 24 uten AC Sabb Diesel, Mitsubishi M4.140 33 spreke hester Eberspächer D3LCC Link to post
Kaptein Fredrik Svart 15.August.2010 Del på Facebook Svart 15.August.2010 Fant dette Sitér dette innlegget Sollux 24 uten AC Sabb Diesel, Mitsubishi M4.140 33 spreke hester Eberspächer D3LCC Link to post
Deckboss Svart 15.August.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.August.2010 Ok da vet jeg hvor du kan få tak i dem! Det er langt unna deg, men Dynea på Lillestrøm selger sånmne for 50 lappen. Jeg kjøpte to en gang til å lage en flåte for å bygge en brygge... Du kan søke litt på google eller spørre foreldre eller voksne om noen vet hvor man kan få tak i sånne. IKKE BRUK STÅLTØNNER/OLJEFAT. DE RUSTER OPP. Mvh Fredrik Jeg vet at noen har fått slike på statoil.. takk for tipset om ståltønner :) Sitér dette innlegget Flåtebyggern ;) Link to post
Deckboss Svart 15.August.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.August.2010 Såpe som brukes i (bil)vaskemaskiner på bensinstasjoner leveres i slike plasttønner. Har FÅTT slike tønner på en Statoil stasjon, men du kan jo spørre på nærmeste bensinstasjon som har slik vaskemaskin om de har slike tønner. Jeg skal spørr på Statoil om di har noen :) Sitér dette innlegget Flåtebyggern ;) Link to post
Deckboss Svart 15.August.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.August.2010 Jeg laget meg nylig en flytebrygge på 2x3.6 meter. Jeg hadde 4 plastfat liggende men resten av materialene, trykkimp, skruer, bolter og beslag, kom vel på rundt kr 3.500.- hmm, Ja .. Tenker våres flåte blir på ca 3x4 Meter. .. Jeg tenker rundt 5.000.- Sitér dette innlegget Flåtebyggern ;) Link to post
Deckboss Svart 15.August.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.August.2010 Fant dette Takk skal du ha :) Sitér dette innlegget Flåtebyggern ;) Link to post
krisachsen Svart 11.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 11.Oktober.2010 heisann ! jeg og to kamerater bygde den som ble linket til over... vi betalte ca 4000 kroner hver og vi fikk mesteparten av materialene, det vi betalte mest for var flyte ellementer og utstyr :) det blir dyrt vis man skal ha den til å vare, men ordentlige materialer osv. kosten komme ann på hvor mye man legger i det !! er ikke så aktiv her, men det er bare å sende meg mail vis du lurer på noe ! krisachsen@live.no :) Lykke til ! Sitér dette innlegget If God wanted us to make fibreglass boats, he would have made fibreglass trees! but he only made them wooden! Tresnekka "Jynne" Link to post
Kaptein Fredrik Svart 11.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 11.Oktober.2010 Jeg og naboen lagde en tønneflåte med oljefat(stål tønner)For en god stund siden. Jeg har ikke bilder her, men kan laste opp etterpå. Sitér dette innlegget Sollux 24 uten AC Sabb Diesel, Mitsubishi M4.140 33 spreke hester Eberspächer D3LCC Link to post
Deckboss Svart 1.Mars.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Mars.2011 OK takk skal dere ha :D Om det er noe jeg lurer på så sender jeg im/ Mail. Ska begynne på prosjektet snart, siden båten til pappa ligger i naustet. Sitér dette innlegget Flåtebyggern ;) Link to post
Deckboss Svart 1.Mars.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Mars.2011 Sitér dette innlegget Flåtebyggern ;) Link to post
Kaptein Fredrik Svart 1.Mars.2011 Del på Facebook Svart 1.Mars.2011 Om de stolene skal være til 2 personer, helt bak, så blir det helt skjevt. Dere bør ha all vekt så nærme midten som mulig. Flytt alt èn meter frem. Hadde det ikke vært kulere med en innenbords motor a? Sitér dette innlegget Sollux 24 uten AC Sabb Diesel, Mitsubishi M4.140 33 spreke hester Eberspächer D3LCC Link to post
Fyret 25 Svart 1.Mars.2011 Del på Facebook Svart 1.Mars.2011 Hei Andreas Aam, jeg og noen kamerater har også tenkt til å lage en flåte med et lite "hus" på. Så vi kan jo gi hverandre litt tips og råd når vi kommer i gang Sitér dette innlegget Bukh - Powering Marine Safety Troll 20 med Bukh DV 10 Link to post
Deckboss Svart 1.Mars.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Mars.2011 http://www.pictureshack.us/images/3955costanok.jpg Kompis av meg som laget. Ombestemte oss, skal ikke ha baug som på forrige bilde :D Takk til Christensen for mange gode tips på chatten. :D Sitér dette innlegget Flåtebyggern ;) Link to post
Fyret 25 Svart 1.Mars.2011 Del på Facebook Svart 1.Mars.2011 hehe, den så skikkelig kul ut Den kommer dere til å få mye oppmerksomhet i Sitér dette innlegget Bukh - Powering Marine Safety Troll 20 med Bukh DV 10 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.