roy gunnar Startet 5.September.2010 Link til dette innlegget Startet 5.September.2010 (redigert) Eg bur i enden av telemarkskanale, og har planer om å bygge meg ein flåte med ei lita hytte på. Problemstillinga mi er flyteelementa eller oppdrifta om du vil. Eg har sett litt på PE rør, men ny pris på desse overstiger mitt budsjett. har og sett litt isopor, man har høyrd at desse syger til seg vaten over litt tid, er dette riktig? Størrelsen på flåten så langt er 4.7 m bred og 8 m langs ripa og 9.2 m i baug. vekt ca 5.5 tonn pluss flyteelementa. Er det nokon som har noko erfaring med eit slikt prosjekt, eller nokon som har nokre gode tips til dette prosjektet. Skogsmatrosen Redigert 5.September.2010 av roy gunnar (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 5.September.2010 Link til dette innlegget Svart 5.September.2010 hei skosgmatrosen! plastiktønner er det rette for deg. Disse er ikke så dyre heller. Sitér dette innlegget Link to post
roy gunnar Svart 5.September.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.September.2010 takk for tipset, sikkert ikkje så dumt Sitér dette innlegget Link to post
Wartsila Svart 5.September.2010 Link til dette innlegget Svart 5.September.2010 Hold oss oppdatert om prosjektet ditt :) Sitér dette innlegget Det ER mer jobb med trebåt enn med plast... Gamle prosjekter: Oppussing av en gressviksnekke Oppussing av en FM Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 5.September.2010 Link til dette innlegget Svart 5.September.2010 Plastiktønnner er ikke så dyre heller. En fabrikk 5 min unna her, selger sånne for 50-lappen. De kan festes med patentbånd, eller tau Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.