Tombåt Svart 22.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2014 Kurs rett mot Bastøy ? Stemmer nok bedre det ja selv om jeg ikke så nøyaktig hvilken kurs f.... hadde når jeg tok bilde. Link to post
Worry II Svart 22.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2014 ville fly lukta ? Den lukta er konkurs. Bildet er tatt uten damp fra Peterson-pipa Lukter bare blomster i Moss nå. Link to post
Hulda Svart 22.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2014 Den lukta er konkurs. Bildet er tatt uten damp fra Peterson-pipa Lukter bare blomster i Moss nå. Worry II er tett i nesa :-) MVH Soning Link to post
Bonus Svart 22.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2014 Worry II er tett i nesa :-) MVH Soning Å neida, Hulda. Worry har helt rett. Bare sol og sommer og blomsterlukt i Moss nå .... Mvh Mossing Link to post
Hulda Svart 22.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2014 Gi dere nå, det er rushtid hver gang fergen tømmer lasten, og det er et par ganger i timen. Datteren skal ta lappen, vi driver 'rushtidstrening' i Moss sentrum nå for tiden :-) Men nå må jeg opp og spikre noen lister. Skal gjøre ferdig inngangsdøren før jul. Den jeg startet på for ca. åtte år siden. Link to post
Tombåt Svart 23.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2014 En lett en til! Link to post
Mare Nostrum Svart 23.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2014 Trouville bad, Hankø, tror jeg. Link to post
Tombåt Svart 23.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2014 Trouville bad, Hankø, tror jeg. Dette er kanskje litt "uttafor" men er det noen som vet når det ble bygget? Link to post
Mare Nostrum Svart 23.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2014 Hankø bad og kystsanatorium åpnet i 1877 iflg hotellets hjemmeside. Link to post
Tombåt Svart 23.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2014 Hankø bad og kystsanatorium åpnet i 1877 iflg hotellets hjemmeside. Du verden historiekunnskapene (eller google kunnskapende) er nesten på nivå med kunnskap om båt/båtliv på dette fora Det ble bygget et nytt bade hus i 1899. God jul Link to post
Gunga Din Svart 23.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2014 2 bilder med tilknytning til julen en litt lettere og en kanskje litt vanskligere S/Y Gunga Din Link to post
Lars H. Svart 23.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2014 Kan bilde nr.2 vaære fra det søndre innløpet til Kyrkosund? Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Gunga Din Svart 23.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2014 nix. du tenker på Kyrkesund men nix Kyrkosund ligger på Koster S/Y Gunga Din Link to post
Svensk Svart 23.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2014 2 bilder med tilknytning til julen en litt lettere og en kanskje litt vanskligere Lars H titta på kyrkan så har du löst 1. Link to post
Gunga Din Svart 23.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2014 den bør ju vare ganske enkel............ smile..... S/Y Gunga Din Link to post
Mare Nostrum Svart 23.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2014 Det første er vel fra Skärhamn, smilefjeskirken........ Link to post
Gunga Din Svart 23.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2014 visst er det Skärhamn S/Y Gunga Din Link to post
Lars H. Svart 23.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2014 OK, da var ikke bilde2 fra Kykesund, men kan det være søndre innløpet til Mollösund? Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Gunga Din Svart 23.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2014 Visst er det Mollösund, søndre innløpet BRA det hadde vart for enkelt med denne bilden, kameran riktet nordover S/Y Gunga Din Link to post
Komodo Svart 23.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2014 Morsom tråd å følge med på dette her Her er et bidrag Bildet er tatt for tre dager siden. Blir kanskje for lett? Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Worry II Svart 23.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2014 Er du på Sand Marina, Komodo ? Link to post
Worry II Svart 23.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2014 (redigert) Får prøve en jeg også. Hvor ligger min bror og jeg her ? Redigert 23.Desember.2014 av Worry II (see edit history) Link to post
Komodo Svart 23.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2014 Er du på Sand Marina, Komodo ? Stemmer det Worry Det var en utrolig flott morgen der på lørdag. Bildet er tatt over Asmalsundet mot Asmaløy. Dette bildet er tatt østover mot Løper`n samtidig Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
SoBo Svart 23.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2014 Er det et hvitt hus/hytte rett i nærheten Worry? Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Worry II Svart 23.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2014 Er det et hvitt hus/hytte rett i nærheten Worry? Det stemmer ! Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn