Popeye70 Svart 19.Desember.2018 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2018 (redigert) @Erikda, redningsskøyta i bakgrunnen har fargene som brukes i Storbritannia, og det står Newhaven bak på båten man ser litt til venstre. Men om det faktisk er i Newhaven, og hvilken Newhaven det i så fall er, det aner jeg ikke. Redigert 19.Desember.2018 av Popeye70 (see edit history) Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Chilli Solbris Svart 19.Desember.2018 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2018 Fuglen skrev 1 time siden: Tenkte først på Peterhead, Scotland, pgaall mosen på takene. Men det ser litt for fint ut. Holland? Du er på riktig øy! Popeye70 skrev 1 minutt siden: @Erikda, den ingsskøyta i bakgrunnen har fargene som brukes i Storbritannia, og det står Newhaven bak på båten man ser litt til venstre. Men om det faktisk er i Newhaven, og hvilken Newhaven det i så fall er, det aner jeg ikke. England er helt riktig! Tips: Langs den engelske kanal. Meget populært feriemål. Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Popeye70 Svart 19.Desember.2018 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2018 1 hour ago, Erikda said: England er helt riktig! Tips: Langs den engelske kanal. Meget populært feriemål. Eastbourne? På vei inn i Sovereign Harbour? Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
sap_2000 Svart 19.Desember.2018 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2018 5 hours ago, Erikda said: Og hvor så dette? Denne er vel litt vanskeligere vil jeg tro! Sovereign harbour, Eastbourne/ Hastings? Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Chilli Solbris Svart 20.Desember.2018 Link til dette innlegget Svart 20.Desember.2018 Popeye70 skrev for 8 timer siden: Eastbourne? På vei inn i Sovereign Harbour? sap_2000 skrev for 7 timer siden: Sovereign harbour, Eastbourne/ Hastings? Det er helt aldeles korrekt! Imponert!??? Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Arvid_A Svart 20.Desember.2018 Link til dette innlegget Svart 20.Desember.2018 Jeg løfter litt på denne! Bildet er ikke tatt i Norge. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 20.Desember.2018 Link til dette innlegget Svart 20.Desember.2018 Arvid_A skrev for 15 timer siden: Jeg løfter litt på denne! Bildet er ikke tatt i Norge. Da tipper jeg på et sted i Bergen Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Arvid_A Svart 21.Desember.2018 Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2018 Forsiktig nå, Komodo! Vi skal nok til ei lita havn hos "våre søte brødre"! Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 21.Desember.2018 Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2018 Komodo skrev for 10 timer siden: Da tipper jeg på et sted i Bergen ????? Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Mare Nostrum Svart 21.Desember.2018 Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2018 Hos Søta Bror, det er klart, men hvor eksakt ? Sitér dette innlegget Link to post
Ove T Svart 21.Desember.2018 Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2018 Hej Denna bild tror jag är från Kalvö, nordväst Havstenssund Hälsningar Ove Sitér dette innlegget Link to post
Popeye70 Svart 21.Desember.2018 Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2018 6 minutes ago, Mare Nostrum said: Hos Søta Bror, det er klart, men hvor eksakt ? Havna på sørøst-siden av Kalvön? Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Lars H. Svart 21.Desember.2018 Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2018 (redigert) Gjestehavnen på Kalvön, min drømmehavn så klart. Mer om Kalvön her. Innløpet med molo til venstre av bildet. Her gjestehavnen. Redigert 21.Desember.2018 av Lars H. (see edit history) Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Mare Nostrum Svart 21.Desember.2018 Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2018 Popeye70 skrev 28 minutter siden: Havna på sørøst-siden av Kalvön? Det stemmer det. Det andre bildet er fra....? Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 21.Desember.2018 Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2018 På utsiden av Kalvön/Lindön? Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Mare Nostrum Svart 21.Desember.2018 Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2018 Nei, samme kyst, men lengre sør. Sitér dette innlegget Link to post
Mare Nostrum Svart 21.Desember.2018 Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2018 Fra en annen vinkel... Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 21.Desember.2018 Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2018 Kan det være inne i Gluppöbassenget? Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Gunga Din Svart 21.Desember.2018 Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2018 Dannemark-Ulön ?! Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Mare Nostrum Svart 21.Desember.2018 Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2018 Lars H. skrev 34 minutter siden: Kan det være inne i Gluppöbassenget? Visst kan det det! Sitér dette innlegget Link to post
Mare Nostrum Svart 21.Desember.2018 Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2018 Denne blir nok hakket verre... Landskapet røper vel en viss avstand til det store havet. Til tross for det går det skikkelig store fartøyer forbi i nærheten (et var visstnok verdens største i sitt slag) Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 22.Desember.2018 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2018 Havsten ?! Nanny? Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Mare Nostrum Svart 22.Desember.2018 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2018 Så det var så vanskelig! Havsten er riktig svar! Fin utsikt fra toppen. Sitér dette innlegget Link to post
Mare Nostrum Svart 22.Desember.2018 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2018 Denne er nok lett... Fint med ferie i mai/juni, nesten alene i alle uthavner. Sitér dette innlegget Link to post
Ove T Svart 22.Desember.2018 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2018 Hej Stranden mellan Dannemark och Ulön. Hälsningar Ove Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.