Bonus Svart 22.Oktober.2019 Del på Facebook Svart 22.Oktober.2019 Hvor er dette: Sitér dette innlegget Link to post
MajorAndy Svart 22.Oktober.2019 Del på Facebook Svart 22.Oktober.2019 (redigert) Det ligner Danmark, Bonus. Et eller andet sted i det sydfynske øhav? Lyø ? Redigert 22.Oktober.2019 av MajorAndy (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 22.Oktober.2019 Del på Facebook Svart 22.Oktober.2019 MajorAndy skrev 14 minutter siden: Det ligner Danmark, Bonus. Et eller andet sted i det sydfynske øhav? Lyø ? Nja, det er i Danmark, Andy, men du skal litt nordover. Nord for Lillebælt. Et lite sted. Havnesjefen (og sjefen på det havneguiden kalte en bistro, rimelig overdrevet ) sa da jeg betalte havneavgiften at her kan du trygt slippe fruen iland; det er bare her hun kan bruke penger Sitér dette innlegget Link to post
janet Svart 22.Oktober.2019 Del på Facebook Svart 22.Oktober.2019 Hulda skrev for 2 timer siden: Ikke noe å tvile på. Det er garantert Marstrandsön. yes, kommer sydfra, Gøteborg, kaldt, våknet i Gøteborg med 40 cm nysne på dekk det andre bildet? der hvor båten synes, er et kjent sted Sitér dette innlegget V8 rules. Link to post
MajorAndy Svart 22.Oktober.2019 Del på Facebook Svart 22.Oktober.2019 (redigert) Bonus skrev for 2 timer siden: Nja, det er i Danmark, Andy, men du skal litt nordover. Nord for Lillebælt. Et lite sted. Havnesjefen (og sjefen på det havneguiden kalte en bistro, rimelig overdrevet ) sa da jeg betalte havneavgiften at her kan du trygt slippe fruen iland; det er bare her hun kan bruke penger jeg tænker så Snaptun? Hvor færgen går til Endelave? Jeg har ikke været der, men med lidt hjælp fra Google Maps er det mit bedste gæt..? Redigert 22.Oktober.2019 av MajorAndy (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 22.Oktober.2019 Del på Facebook Svart 22.Oktober.2019 I nærheten av Lillebælt Naturistcamping. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Bonus Svart 22.Oktober.2019 Del på Facebook Svart 22.Oktober.2019 MajorAndy skrev 1 time siden: jeg tænker så Snaptun? Hvor færgen går til Endelave? Jeg har ikke været der, men med lidt hjælp fra Google Maps er det mit bedste gæt..? Snaptun er helt riktig! Koselig liten plass med mange flotte hus. Ligger i starten på innseilingen til Horsens. Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 22.Oktober.2019 Del på Facebook Svart 22.Oktober.2019 Roger jo skrev 16 minutter siden: I nærheten av Lillebælt Naturistcamping. Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 22.Oktober.2019 Del på Facebook Svart 22.Oktober.2019 Denne er kanskje litt verre. Hvor er vi her? Sitér dette innlegget Link to post
leopard Svart 22.Oktober.2019 Del på Facebook Svart 22.Oktober.2019 Slenger ut en jeg å, hvor er dette? Sitér dette innlegget Link to post
Mare Nostrum Svart 22.Oktober.2019 Del på Facebook Svart 22.Oktober.2019 Oljeanlegget i Brofjorden i bakgrunnen. Mellom Kornø og B.Malmøn? Sitér dette innlegget Link to post
janet Svart 22.Oktober.2019 Del på Facebook Svart 22.Oktober.2019 janet skrev for 23 timer siden: + Åsgårdstrand krap Sitér dette innlegget V8 rules. Link to post
leopard Svart 22.Oktober.2019 Del på Facebook Svart 22.Oktober.2019 Mare Nostrum skrev 1 time siden: Oljeanlegget i Brofjorden i bakgrunnen. Mellom Kornø og B.Malmøn? ? Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 23.Oktober.2019 Del på Facebook Svart 23.Oktober.2019 Pequod skrev On 21.10.2019 at 18.15: Og hvor er vi her? Hmm, ingen som tar denne? Eller var den for lett slik at ingen gidder å svare? Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Mare Nostrum Svart 23.Oktober.2019 Del på Facebook Svart 23.Oktober.2019 Mare Nostrum skrev On 21.10.2019 at 18.43: Har veldig lyst til å si at du har Trossø (ved Havstensund) om styrbord....(?) Har jo prøvd jo!! Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 23.Oktober.2019 Del på Facebook Svart 23.Oktober.2019 Mare Nostrum skrev for 2 timer siden: Har jo prøvd jo!! Åja, trodde ikke det var myntet på mitt bilde. Det er nok feil dog, selv om du er i riktig land og ikke så veeeldig langt unna... Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Guest Svart 23.Oktober.2019 Del på Facebook Svart 23.Oktober.2019 Hvor er vi nå a tru? Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 23.Oktober.2019 Del på Facebook Svart 23.Oktober.2019 Nordre Lauer ? Sitér dette innlegget Link to post
Guest Svart 23.Oktober.2019 Del på Facebook Svart 23.Oktober.2019 Desverre ikke Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 23.Oktober.2019 Del på Facebook Svart 23.Oktober.2019 Pequod skrev for 2 timer siden: Hmm, ingen som tar denne? Eller var den for lett slik at ingen gidder å svare? Om jeg ble tvunget til å svare kjapt så ville jeg sagt ett sjøhus på vei inn til Strømstad. Og skulle jeg gjette en gang til så ville jeg sagt det samme, bare Grebbestad. Men ja, har ikke peiling :-D Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 23.Oktober.2019 Del på Facebook Svart 23.Oktober.2019 Bonus skrev for 22 timer siden: Denne er kanskje litt verre. Hvor er vi her? Tips: Syd i Danmark Sitér dette innlegget Link to post
Arvid_A Svart 23.Oktober.2019 Del på Facebook Svart 23.Oktober.2019 Pequod, det er mulig jeg er litt bortreist, men jeg ser for meg dette motivet et sted i "indreleia" mellom Strömstad og Råssö? Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 23.Oktober.2019 Del på Facebook Svart 23.Oktober.2019 Arvid_A skrev 33 minutter siden: Pequod, det er mulig jeg er litt bortreist, men jeg ser for meg dette motivet et sted i "indreleia" mellom Strömstad og Råssö? Du er inne på noe, men mer ytterst i den indre leia...Det vil si, ikke inn ved Daftö,, men på utsiden. Bildet er tatt på innsiden av Styrsö, rett før et litt trangt sund. Når du har passert det kan du velge mellom gå inn mot indre lei eller dra ut i Kosterfjorden. Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Mare Nostrum Svart 23.Oktober.2019 Del på Facebook Svart 23.Oktober.2019 Her et sted da? Sitér dette innlegget Link to post
Arvid_A Svart 23.Oktober.2019 Del på Facebook Svart 23.Oktober.2019 Der var det, ja! Vi har ligget sidelengs mot berget på Nordre Öddö, rett syd for det trange sundet, en gang for noen år siden! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.