Jump to content

Hvor er dette?


bliss X

Recommended Posts

MajorAndy skrev 14 minutter siden:

Det ligner Danmark, Bonus. Et eller andet sted i det sydfynske øhav?  Lyø ?

 

Nja, det er i Danmark, Andy, men du skal litt nordover. Nord for Lillebælt. Et lite sted.

Havnesjefen (og sjefen på det havneguiden kalte en bistro, rimelig overdrevet :giggle:) sa da jeg betalte havneavgiften at her kan du trygt slippe fruen iland; det er bare her hun kan bruke penger :lol::lol:

Link to post
Share on other sites

Bonus skrev for 2 timer siden:

 

Nja, det er i Danmark, Andy, men du skal litt nordover. Nord for Lillebælt. Et lite sted.

Havnesjefen (og sjefen på det havneguiden kalte en bistro, rimelig overdrevet :giggle:) sa da jeg betalte havneavgiften at her kan du trygt slippe fruen iland; det er bare her hun kan bruke penger :lol::lol:


 

jeg tænker så Snaptun? Hvor færgen går til Endelave? Jeg har ikke været der, men med lidt hjælp fra Google Maps er det mit bedste gæt..?

 

 

0B59BC50-BA19-4BA5-8D44-16F694E2E374.png.6d5d47889c7db9620f7b4d0139e28205.png

Redigert av MajorAndy (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Guest Avmønstret#
Pequod skrev for 2 timer siden:

Hmm, ingen som tar denne? Eller var den for lett slik at ingen gidder å svare? :giggle:

 

Om jeg ble tvunget til å svare kjapt så ville jeg sagt ett sjøhus på vei inn til Strømstad. Og skulle jeg gjette en gang til så ville jeg sagt det samme, bare Grebbestad. Men ja, har ikke peiling :-D

Link to post
Share on other sites

Arvid_A skrev 33 minutter siden:

Pequod, det er mulig jeg er litt bortreist, men jeg ser for meg dette motivet et sted i "indreleia" mellom Strömstad og Råssö?

 

 

Du er inne på noe, men mer ytterst i den indre leia...Det vil si, ikke inn ved Daftö,, men på utsiden. Bildet er tatt på innsiden av Styrsö, rett før et litt trangt sund. Når du har passert det kan du velge mellom gå inn mot indre lei eller dra ut i Kosterfjorden.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...