Mare Nostrum Svart 5.Desember.2020 Del på Facebook Svart 5.Desember.2020 Gluppø-bassenget utafor Fjellhamar, trur eg! Sitér dette innlegget Link to post
Popeye70 Svart 5.Desember.2020 Del på Facebook Svart 5.Desember.2020 7 minutes ago, Mare Nostrum said: Gluppø-bassenget utafor Fjellhamar, trur eg! Da gjetter jeg Gluppö-bassenget utenfor Fjällbacka. Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Mare Nostrum Svart 5.Desember.2020 Del på Facebook Svart 5.Desember.2020 Ehh, gir meg på den! Sitér dette innlegget Link to post
leopard Svart 5.Desember.2020 Del på Facebook Svart 5.Desember.2020 Popeye70 skrev 52 minutter siden: Da gjetter jeg Gluppö-bassenget utenfor Fjällbacka. Korrekt 😊 Mare Nostrum skrev 1 time siden: Gluppø-bassenget utafor Fjellhamar, trur eg! Ja med auto korrektur av så var det rett på deg å 😊 Sitér dette innlegget Link to post
Shore Svart 5.Desember.2020 Del på Facebook Svart 5.Desember.2020 Kanskje litt lokal, men... Sitér dette innlegget Skulle Googlet hva prokrastinering betyr, men tror jeg utsetter det til i morgen. Link to post
bliss X Svart 28.Oktober.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Oktober.2021 Denne tråden må være en av baatplassen's lengste tråder. Den har ligget død en stund nå så tenker det er på tide å ta opp tradisjonen igjen. Så ... Hvor er dette? Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 28.Oktober.2021 Del på Facebook Svart 28.Oktober.2021 Hellekilen Hvaler? Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
bliss X Svart 28.Oktober.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Oktober.2021 Nei. Må en god del lenger vestover Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 6.November.2021 Del på Facebook Svart 6.November.2021 Tjøme? Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Tom Rør Svart 6.November.2021 Del på Facebook Svart 6.November.2021 (redigert) Hvor er dette da? Redigert 6.November.2021 av Tom Rør (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Mare Nostrum Svart 6.November.2021 Del på Facebook Svart 6.November.2021 Bud, uttales Bu! Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 6.November.2021 Del på Facebook Svart 6.November.2021 (redigert) Mare Nostrum skrev 39 minutter siden: Bud, uttales Bu! Det er ikke Bud 😊 Redigert 6.November.2021 av Tom Rør (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 6.November.2021 Del på Facebook Svart 6.November.2021 Tom Rør skrev for 4 timer siden: Det er ikke Bud 😊 Det er nok en del lenger nord 😌 Sitér dette innlegget Link to post
Lunde14 Svart 6.November.2021 Del på Facebook Svart 6.November.2021 Skrova, må innrømme jeg har fått hjelp 😳 Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 6.November.2021 Del på Facebook Svart 6.November.2021 Lunde14 skrev 3 minutter siden: Skrova, må innrømme jeg har fått hjelp 😳 Korrekt. 👍👍Brygga til Ellingsen. Har aldri hatt billigere havneleie med 20 amp. landstrøm. ( Gratis😂) Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 6.November.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.November.2021 Pequod skrev for 7 timer siden: Tjøme? Nei. Et sted som slutter på "havn" Sitér dette innlegget Link to post
Lunde14 Svart 6.November.2021 Del på Facebook Svart 6.November.2021 Tom Rør skrev 14 minutter siden: Korrekt. 👍👍Brygga til Ellingsen. Har aldri hatt billigere havneleie med 20 amp. landstrøm. ( Gratis😂) Mente jeg hadde sett dette før så jeg må innrømme at jeg var inne og så på innleggene fra nordlandsturen din 😊 jeg har vert inne og kikket på den tråden mange ganger og drømt meg vekk😊 bare lit misunnelig Sitér dette innlegget Link to post
jma001 Svart 8.November.2021 Del på Facebook Svart 8.November.2021 Hvor er dette? Sitér dette innlegget Link to post
navid Svart 8.November.2021 Del på Facebook Svart 8.November.2021 N......., sier ikke mere i første omgang. Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 8.November.2021 Del på Facebook Svart 8.November.2021 navid skrev for 5 timer siden: N......., sier ikke mere i første omgang. Nusfjord. Den råeste havna jeg har ankommet tror jeg 👍😊 Sitér dette innlegget Link to post
navid Svart 8.November.2021 Del på Facebook Svart 8.November.2021 Tom Rør skrev 1 minutt siden: Nusfjord. Den råeste havna jeg har ankommet tror jeg 👍😊 Ja, der tror jeg også @jma001 har vært . Sitér dette innlegget Link to post
tom Cognac Svart 8.November.2021 Del på Facebook Svart 8.November.2021 (redigert) Dette er en morsom tråd jeg har ikke sett den før nå Noen som vet hvor dette er? (kan man legge ut bilder fotografert fra land også?) Kan si så mye som at det er i Østfold Redigert 8.November.2021 av altera mulier (see edit history) Sitér dette innlegget jeg tørker ut på land....! Link to post
Mare Nostrum Svart 8.November.2021 Del på Facebook Svart 8.November.2021 Det er vel det mye søkte strandstedet (det står så i Den norske los) Larkollen. Sitér dette innlegget Link to post
GeirFrode Svart 8.November.2021 Del på Facebook Svart 8.November.2021 altera mulier skrev for 3 timer siden: Dette er en morsom tråd jeg har ikke sett den før nå Noen som vet hvor dette er? (kan man legge ut bilder fotografert fra land også?) Kan si så mye som at det er i Østfold Er ikke det der gamle Røeds hotell stod en gang i tiden?🤔 Sitér dette innlegget Link to post
tom Cognac Svart 8.November.2021 Del på Facebook Svart 8.November.2021 GeirFrode skrev 37 minutter siden: Er ikke det der gamle Røeds hotell stod en gang i tiden? Det er riktig det, de hvite husene midt på bildet (12 hus totalt, hvorav 8 er hytter, resten helårsboliger) som ble bygget på tomta til det gamle, koselige Røeds hotell i Larkollen. Billmannsbakken går foran det hvite gjerdet i forgrunnen og forsvinner ut av bildet på høyre side - hvor den kommer inn på Larkollveien. Godt sett Sitér dette innlegget jeg tørker ut på land....! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.