Quantum Svart 30.Oktober.2003 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2003 Tallakshavn? Lars H. På rett side av oslofjorden men for langt øst. Tidligere båter: Skilsø 27 m/ Bukh 48 - Tristan 301 m/ VP MD 30 - Sandvik 25 m/ BMC 1500 Vårt prosjekt: https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=8046 Hjemmeside: www.GudrunogTrond.com Link to post
Bertinius Svart 30.Oktober.2003 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2003 Ny Hellesund? Det kan ligne et parti jeg kjenner Link to post
Quantum Svart 30.Oktober.2003 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2003 Ny Hellesund? Det kan ligne et parti jeg kjenner Beklager det er for langt syd. Tidligere båter: Skilsø 27 m/ Bukh 48 - Tristan 301 m/ VP MD 30 - Sandvik 25 m/ BMC 1500 Vårt prosjekt: https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=8046 Hjemmeside: www.GudrunogTrond.com Link to post
Geir Svart 31.Oktober.2003 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2003 I nærheten av Langesundsbukta? Link to post
Krapyl Svart 31.Oktober.2003 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2003 Er vi ytterst i Sandfjordsfjorden, på sørsida? Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
Nadheim Svart 31.Oktober.2003 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2003 Det kunne vært Stauper, men det stemmer ikke med skogen i høyre billedkant Link to post
Quantum Svart 31.Oktober.2003 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2003 Er vi ytterst i Sandfjordsfjorden, på sørsida? Tampen brenner. Tidligere båter: Skilsø 27 m/ Bukh 48 - Tristan 301 m/ VP MD 30 - Sandvik 25 m/ BMC 1500 Vårt prosjekt: https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=8046 Hjemmeside: www.GudrunogTrond.com Link to post
jada Svart 31.Oktober.2003 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2003 Tampen brenner. Når tampen brenner i Sandefjordsfjorden, er det da for langt å bevege seg til Stavern? Link to post
BK Svart 31.Oktober.2003 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2003 Savner noen fra Rogaland, Har ikke du noe å spe på med Poseidon ?? Link to post
Quantum Svart 31.Oktober.2003 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2003 Når tampen brenner i Sandefjordsfjorden, er det da for langt å bevege seg til Stavern? Ja det er for langt syd, tampen brenner veldig i Sandefjordsfjorden. Tidligere båter: Skilsø 27 m/ Bukh 48 - Tristan 301 m/ VP MD 30 - Sandvik 25 m/ BMC 1500 Vårt prosjekt: https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=8046 Hjemmeside: www.GudrunogTrond.com Link to post
Plomma I Svart 31.Oktober.2003 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2003 Det er Håkavika Er der mye, både vår sommer og høst. hilsen Plomma I, roynils@online.no Link to post
Quantum Svart 31.Oktober.2003 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2003 Det er Håkavika Er der mye, både vår sommer og høst. BINGO. Er alltid innom her da familie har hytte i området. Tidligere båter: Skilsø 27 m/ Bukh 48 - Tristan 301 m/ VP MD 30 - Sandvik 25 m/ BMC 1500 Vårt prosjekt: https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=8046 Hjemmeside: www.GudrunogTrond.com Link to post
Plomma I Svart 1.November.2003 Link til dette innlegget Svart 1.November.2003 Hei Oda 1!! Den store båten til venstre i bilde, er hjemmebygd, innvendig er det et møbel, han har laget absolutt alt til båten selv. Meget nevedyktig kar det der og han har en utrolig tålmodig kone, hehe hilsen Plomma I, roynils@online.no Link to post
Frank v. Svart 8.November.2003 Link til dette innlegget Svart 8.November.2003 Prøver meg på en vanskelig en,kan si så mye at det er fra en innsjø i telemark,ikke så langt fra sjøen.......Kanskje noen har kjørt forbi her?Det ligger en gammel nedlagt jernbanestasjon rett bak der bildet er tatt. Link to post
Sebaldus Svart 9.November.2003 Link til dette innlegget Svart 9.November.2003 Mon tro hvor dette er? Link to post
Batdilla Svart 9.November.2003 Link til dette innlegget Svart 9.November.2003 Mon tro hvor dette er?Isj! Det er jo helt håpløst dette for ei innlandskrabbe! Kan dere ikke heller legge ut bilder fra farvannene rundt Gjøvik, Hamar og Lillehammer da - så har jeg en ørliten mulighet til å gjette jeg også. :yesnod: Link to post
Sebaldus Svart 9.November.2003 Link til dette innlegget Svart 9.November.2003 Isj! Det er jo helt håpløst dette for ei innlandskrabbe! Kan dere ikke heller legge ut bilder fra farvannene rundt Gjøvik, Hamar og Lillehammer da - så har jeg en ørliten mulighet til å gjette jeg også. :yesnod: Du bad om det.... Hvor er så dette? juks å se på urlen.... Link to post
Ludde Svart 9.November.2003 Link til dette innlegget Svart 9.November.2003 Hei Baat-Guru Prøver et råtips: Minner om fergeleiet på øst-siden av Sognefjorden Hilsen Ludde Link to post
Compromise Svart 9.November.2003 Link til dette innlegget Svart 9.November.2003 Du bad om det.... Hvor er så dette? ------------------------------------------- Kan det være Nes (på Ringerike)? Farter selv rundt på Øyeren, men jeg prøvekjørte min nåværende båt på Nes. /Per /per Link to post
Sebaldus Svart 9.November.2003 Link til dette innlegget Svart 9.November.2003 Hei Baat-Guru Prøver et råtips: Minner om fergeleiet på øst-siden av Sognefjorden Vi er noe lenger sør. Fergeleier er som kjennt ganske like. Kan tipse om at det er på en øy... Link to post
Sebaldus Svart 10.November.2003 Link til dette innlegget Svart 10.November.2003 Kan det være Nes (på Ringerike)? Farter selv rundt på Øyeren, men jeg prøvekjørte min nåværende båt på Nes. /Per Bildeteksten sier nessundet så da har du nok rett! Link to post
Sebaldus Svart 10.November.2003 Link til dette innlegget Svart 10.November.2003 Mon tro hvor dette er? Som sagt er vi på en øy. Av og til er jeg innom denne øyen når jeg skal kjøre bil fra Os i hordaland til hytta i sætesdalen. noen som tar den nå? Link to post
Poseidon Svart 10.November.2003 Link til dette innlegget Svart 10.November.2003 Søre Våge på Varaldsøy.... mvh Poseidon Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Sebaldus Svart 10.November.2003 Link til dette innlegget Svart 10.November.2003 Søre Våge på Varaldsøy.... mvh Poseidon Det er selvsagt korrekt! Link to post
Compromise Svart 10.November.2003 Link til dette innlegget Svart 10.November.2003 Et sted i innlandet.. /per Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn