Lagavulin Svart 22.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2009 Tjurholmen er korrekt , ble årets første bad, 11 grader... friskt! Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs Link to post
Elise Svart 22.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2009 Hva heter denna holmen a.................... Link to post
REM Svart 22.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2009 Lyngholmen kanskje? Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Elise Svart 22.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2009 Ja det er nok Lyngholmen jeg tar bilde ifra, men jeg tenkte egentlig på fyret.....da blir vel den rimlig enkel Link to post
Mouche Svart 22.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2009 Skal vi ha en konkurranse om hvem som kan nevne flest steder hvor det er en øy som heter Lyngholmen? Bare i Lillesandsområdet så er det to! Så er det en på Hvaler, en i Sveio kommune nord for Ryvarden fyr, en i Gildeskål i Nordland osv osv Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
April Svart 22.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2009 Dersom det ikke er Struten er det kanskje Svenner. Tatt fra Lyngholmen ytterst i Mefjorden. Medlem i Solviken Båtforening Link to post
REM Svart 22.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2009 Thorbjørnskjær i det fjerne. Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Lagavulin Svart 22.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2009 Må være Struten fyr ja, bilde tatt mot sørvest. Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs Link to post
roaldbj Svart 22.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2009 Deler oppfatningen om Struten. Link to post
jonn Svart 24.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2009 Hvilken fjord er dette? Link to post
Jawik Svart 24.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2009 Ganske so nedroa, blir berre piste når JAWIK skal leike Politi og vise til en eller annen regel som en annen som vil leike Politi he funne på Gikk glipp av denne The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Jawik Svart 24.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2009 jonn. Er bilde tatt fra europaveien ? The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
jonn Svart 24.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2009 (redigert) Europaveien? Nei Redigert 24.Mai.2009 av jonn (see edit history) Link to post
hans karstein Svart 26.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2009 Hei ! Dette minifuglefjellet er på Hestholmen ikke langt fra Veøya . Var der sist fredag . Flott !!!!Se selv Mvh Hans Karstein Link to post
jonn Svart 26.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2009 Denne skjønte jeg ikke hans harstein Link to post
hans karstein Svart 26.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2009 Nå er det mulig jeg er håpløs for dette bildet er vel umulig om man ikke selv har vært med båt på akkurat dette stedet. Men har du vært der, vil jeg tro du vet hvor dette er. Det er ikke så veldig mange steder man finner slike "mini-fuglefjell" helt innerst i en Mørefjord Hei ! Dette er ett flott skue, Hestholmen ,ytterst i Rødvenfjorden. Var der i strålende solskinn fredag . Mvh. Hans Link to post
jonn Svart 26.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2009 (redigert) Der ja kom bildet, merkelig inne i en fjord og da, ser det nesten fra verandaen. Men bildet mitt hvet vist ingen. Redigert 26.Mai.2009 av jonn (see edit history) Link to post
hans karstein Svart 26.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2009 (redigert) Nå er det mulig jeg er håpløs for dette bildet er vel umulig om man ikke selv har vært med båt på akkurat dette stedet. Men har du vært der, vil jeg tro du vet hvor dette er. Det er ikke så veldig mange steder man finner slike "mini-fuglefjell" helt innerst i en Mørefjord Hei ! Dette flotte mini fuglefjellet var jeg og beundret sist fredag (22.mai ) Tar du turen til Hestholmen kan du oppleve dette ! Mvh. Hans Karstein Redigert 26.Mai.2009 av hans karstein (see edit history) Link to post
osa Svart 26.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2009 Men bildet mitt hvet vist ingen -tror du må komme med noen tips.. -er det innerst i en fjord? -noen kjennetegn vi bør legge merke til..? -er veien en lokal,kommunal vei eller fylkesvei..? Link to post
jonn Svart 26.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2009 (redigert) Veien er kommunal, Reinsfjellet gjemmer seg bak treet. Ikke helt innerst i fjorden. Redigert 26.Mai.2009 av jonn (see edit history) Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn