Jump to content

Hvor er dette?


bliss X

Recommended Posts

  • 4 uker senere...

:nonod: nær farstad ja

 

Close nok, egentlig.. for vet ikke hva stranda heter.. men er mellom og innenfor Hestholmen og før Greteholmen..

er vel sjånesberget som man ser i bakgrunn av bildet.

 

'Osa' Jeg/vi kjørte forbi kvitneset igår, men jeg tror ikke det er der.... har lykta men mangler staken..

Redigert av KenBjork (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Her er Tulla på tur og vi ligger godt fortøyd!

Plassen er kjent for å skjerme godt for nordøstlig vind, men hvor ligger vi?

 

q302.jpg

 

Kanskje litt ukjent ?

Slenger på et bilde tatt fra skauen ikke langt ifra båthavna.

 

q304.jpg

 

:sailing:

Bjørn

Redigert av mateco (see edit history)

Jo mere man lærer jo mere kunnskap får man om hva man ikke vet !!

Link to post
Share on other sites

Hmm... var ikke mye respons på det forrige innlegget! Får la det modne litt til!

 

I mellomtiden slenger jeg ut et nytt bilde! (Bør være betydelig enklere enn min forrige)!!

 

Her ligger Tulla på svai rett utenfor et kjent weekend mål for mange båtfolk!

 

q303.jpg

 

P.g.a. full gjestehavn så valgte vi å slippe jernet og svaie, og det var ikke det dummeste å gjøre denne fredagskvelden i Juli.

I løpet av natta hadde vi gratiskonsert med punk-rock og 200 dB til klokka 03:00, noe vi godt kunne ha unnvært :crazy:.

I løpet av natta så vi den ene båten etter den andre forlate brygga mens stemningen tilsynelatende var på topp blant punk-rock entusiastene. Og, for å si det mildt, det fristet ikke å hive opp ankeret for å overta ledig plass!!

 

Bildet er tatt lørdagen, dagen derpå!

Kjerringa plasket i land med gummiproppa og kjøpte ferske reker og loff som smakte fortreffelig sammen med kald hvit vin mens vi nøt kveldens gratiskonsert som var betydelig "snillere". 50 dB med norsk og svensk gammelpop :flag::flag_sw: !!

 

Jaggu kjekt med anker og mulighetene det gir !!!

 

Men hvor ligger vi??

 

:sailing:

Bjørn

Jo mere man lærer jo mere kunnskap får man om hva man ikke vet !!

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...