Jump to content

Hvor er dette?


bliss X

Recommended Posts

Ikke enkel den der. Mange plasser i fylket med moloer, og det kan synest som en ser ut mot havet. Er det et fyr vi ser der ute? Et tips kan være at fyret er Kvitholmen og at havna er Kråkholmen.

Ingen kan oppdage nye verdenshav om han ikke har mot til å tape kysten av synet.

Link to post
Share on other sites

Litt trege linjer men jeg var litt før deg Seastar...

 

He- he, @ha........du kan fortsatt å skøye du ja, - roesok!

 

Vi kan vel like godt bare fortelle til jonn, at vi har våre aner fra Vevang og "vokst opp" der i sommerferiene opp gjennom årene......!

 

Men som godt voksne MFK-gutter bosatt i "Rosenes by", - så trekkes vi vel ofte tilbake til dette vidunderlige området både på land og på sjøen.

 

Ship o' hoi! :sailing:

Link to post
Share on other sites

Altfor lett den der, - @ha eller var det ah@, - den signaturen jeg husker fra de tidligste "datatider", - roesok?

 

Jeg vil la andre få tygge litt på den før jeg avslører stedet.....!

 

NB!

Resultatet i kveld, MFK - VIF = 3 -1 ( ikke noen videre diskusjon på den, for da kommer Ingar the boss, å tar oss!) :wink: :wink: :flag:

Link to post
Share on other sites

:flag: Gjengstøa på Vevang er riktig. En kan ha stor nytte av f.eks. søke på http://kart.finn.no/ Der kan velges kart eller flyfoto. Med flyfoto kan en få svært detaljerte, dog ikke alltid oppdaterte, bilder. (Det var på den måten jeg sporet meg frem til Kråkholmen)

 

PS - Det blir nok ikke mer enn 2-1, på tross av et konstant press mot ett mål gjennom hele kampen. Og Martin må gå.

Redigert av roesok (see edit history)

Ingen kan oppdage nye verdenshav om han ikke har mot til å tape kysten av synet.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...