REM Svart 13.August.2009 Link til dette innlegget Svart 13.August.2009 Enn dette da? Hvor er vi? Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Tranen2 Svart 14.August.2009 Link til dette innlegget Svart 14.August.2009 Er det Skarsøya vi ser til venstre der? Coronet 24 Midi, Saga 27 AC, Draco 25 TC, Coronet 27 Seafarer II, Blesser 505, Wauquiez Gladiator 33, Antares 580, Grandezza 26 CA, Starfisher 30 Cruiser Fly. Link to post
Nordvesten Svart 14.August.2009 Link til dette innlegget Svart 14.August.2009 hvor er dette da? - Ekte båtfolk dør aldri de bare lukter sånn - Medlem av "7-knops klubben" Link to post
jonn Svart 14.August.2009 Link til dette innlegget Svart 14.August.2009 Den var vanskelig, står fyret på en holme? Link to post
osa Svart 14.August.2009 Link til dette innlegget Svart 14.August.2009 Er det Skarsøya vi ser til venstre der? Nei,det er nok ikke Skarsøya. Noen ekstra tips: - Det er ikke mer enn 8-9 dager siden TV2 var her hvor bildet ble tatt. - Fotografen har svært god utsikt utover, rett vestover .. - Jeg har syklet opp her en gang i ungdommen, det var ikke lett!! - Hvis jeg hadde tatt med litt mer i øverkanten av bildet ville det blitt mye lettere.. - Det har vært mye mer trafikk enn vanlig i vinter/vår her .. Link to post
osa Svart 14.August.2009 Link til dette innlegget Svart 14.August.2009 Et svarforsøk uten særlig rot i annet enn følelser...: --- Smøla..?? --- --- Brattvær ..?? --- --- --- Kvaløya ..?? Link to post
jonn Svart 14.August.2009 Link til dette innlegget Svart 14.August.2009 (redigert) Osa: kan det være Eidestranda, Eidsbukta? Redigert 14.August.2009 av jonn (see edit history) Link to post
Tranen2 Svart 14.August.2009 Link til dette innlegget Svart 14.August.2009 Nei,det er nok ikke Skarsøya. Noen ekstra tips: - Det er ikke mer enn 8-9 dager siden TV2 var her hvor bildet ble tatt. - Fotografen har svært god utsikt utover, rett vestover .. - Jeg har syklet opp her en gang i ungdommen, det var ikke lett!! - Hvis jeg hadde tatt med litt mer i øverkanten av bildet ville det blitt mye lettere.. - Det har vært mye mer trafikk enn vanlig i vinter/vår her .. Aha....det er helt innerst i Aarvågsfjorden! Jeg kjenner hun som har det orange huset helt til venstre i bildet.....:-) Coronet 24 Midi, Saga 27 AC, Draco 25 TC, Coronet 27 Seafarer II, Blesser 505, Wauquiez Gladiator 33, Antares 580, Grandezza 26 CA, Starfisher 30 Cruiser Fly. Link to post
osa Svart 14.August.2009 Link til dette innlegget Svart 14.August.2009 Aha....det er helt innerst i Aarvågsfjorden! Jeg kjenner hun som har det orange huset helt til venstre i bildet.....:-) Bildet er tatt fra rasteplassen øverst i Brekka, med fantastisk utsikt over fjordsystemet utover.. Her kan du se Skardsøya med Torset-sundet og brua over til Torset,Litlholmen nærmest og Romuldsetholmen med landforbindelse midt i sundet og bak; Grisvågøya og deretter Vinsterneset på Ertvågøya ut mot Edøyfjorden. I prinsippet kan du helt i det fjerne se Grip!!! Link to post
osa Svart 14.August.2009 Link til dette innlegget Svart 14.August.2009 Ny oppgave, (mens jeg venter på at Nordvesten ser ferdig Åge-programmet på NRK): Link to post
gunnt Svart 14.August.2009 Link til dette innlegget Svart 14.August.2009 Den var litt vrien siden det er mange sjøhus rundt omkring Kan du gi litt mer info om stedet mon tro? Hilsen Gunn Lærer noe nytt hele tiden Link to post
jonn Svart 14.August.2009 Link til dette innlegget Svart 14.August.2009 Ringholmen tror jeg Link to post
osa Svart 14.August.2009 Link til dette innlegget Svart 14.August.2009 Ringholmen tror jeg ikke Ringholmen. Stedet blir mer aktuelt i slutten av måneden........ Link to post
gunnt Svart 14.August.2009 Link til dette innlegget Svart 14.August.2009 Er det fra Flatøy i Sandøy kommune mon tro?? Lærer noe nytt hele tiden Link to post
roesok Svart 14.August.2009 Link til dette innlegget Svart 14.August.2009 Er det fra Flatøy i Sandøy kommune mon tro?? Er kjent i Sandøy kommune men har aldri hørt om Flatøy.. Mener du Finnøy? Det er det ikke. Ingen kan oppdage nye verdenshav om han ikke har mot til å tape kysten av synet. Link to post
gunnt Svart 14.August.2009 Link til dette innlegget Svart 14.August.2009 (redigert) Beklager det skal være Flatøy i Sande kommune i Møre og Romsdal Sjøhuset der inneholder også rom for overnatting, Har ikke selv vært der, men program derfra har vært på Nrk. Redigert 14.August.2009 av gunnt (see edit history) Lærer noe nytt hele tiden Link to post
KenBjork Svart 14.August.2009 Link til dette innlegget Svart 14.August.2009 (redigert) Ny oppgave, (mens jeg venter på at Nordvesten ser ferdig Åge-programmet på NRK): *red* Forresten så er det en for mye i kroppen og var for snart på avtrekkeren tenker jeg. Redigert 14.August.2009 av KenBjork (see edit history) Stålpropell på båten er som Alu-felger på bilen. Prosjekt: Reparasjon av karosseri-deler Mercury Optimax 115 Prosjekt: Oppussing Scand Dynamic 8600/9200 Link to post
Nordvesten Svart 14.August.2009 Link til dette innlegget Svart 14.August.2009 Den var vanskelig, står fyret på en holme? fyret står på en holme ja Et svarforsøk uten særlig rot i annet enn følelser...: --- Smøla..?? --- --- Brattvær ..?? --- --- --- Kvaløya ..?? smøla ja - Ekte båtfolk dør aldri de bare lukter sånn - Medlem av "7-knops klubben" Link to post
argghhh Svart 14.August.2009 Link til dette innlegget Svart 14.August.2009 Ny oppgave, (mens jeg venter på at Nordvesten ser ferdig Åge-programmet på NRK): jeg tipper Vikaneset. Link to post
gunnt Svart 14.August.2009 Link til dette innlegget Svart 14.August.2009 Er det bruboden på Vikaneset som ligger bakom der da?? Det var en ny vinkling, så venter spent på svaret Lærer noe nytt hele tiden Link to post
gunnt Svart 14.August.2009 Link til dette innlegget Svart 14.August.2009 Se der er jo Stabburet Lærer noe nytt hele tiden Link to post
osa Svart 14.August.2009 Link til dette innlegget Svart 14.August.2009 Et mye eldre sjøhus, noe mer preget av tidens tann....Fin mur!!... Hvor? Link to post
Dreamer Svart 15.August.2009 Link til dette innlegget Svart 15.August.2009 Hvor er dette? Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn