Jump to content

Hvor er dette?

bliss X

Recommended Posts

Tenkte å ta en tur innom Vetvika når vi er på de kanter i sommer, og hvis været er bra. Men hvordan er det bak moloen der? Mener å huske at det er veldig grunt. Er det dypt nok til en seilbåt, 1,6m? Snakket med en bekjent som mente vi burde basere oss på å ankre opp og bruke jollen inn til land.

Bundin er bátleysur maður

eg vill og anbefale og ankre opp på sanden(alle gjer det) og reise opp med lettbåt.

er litt langt og gå til sanden vist du skal ha med deg litt utstyr(grill, badekler osv)

men de går og legge til med båt i moloen trur eg. vi har låge der med viknes 1030, og scand fisher 9200 men er usikker på kor djupe dei er.

men vist de er noke meir du lura på så kan du bare sende meg ein im. bestefaren min har dreiv med lakse fiske i vetvika før i tida og pappa var med ein del ganger.

og så har pappa kyr og sauer i vetvika. går overfjelle med dei om våren og tar dei heim over fjelle om hausten..

William Andrè

NOR_Smurf skrev:
Tenkte å ta en tur innom Vetvika når vi er på de kanter i sommer, og hvis været er bra. Men hvordan er det bak moloen der? Mener å huske at det er veldig grunt. Er det dypt nok til en seilbåt, 1,6m? Snakket med en bekjent som mente vi burde basere oss på å ankre opp og bruke jollen inn til land.

Det skulle ikke by på noe problem å ankre bak moloen når du stikker 1.6m.

vetvik.jpg

Oljeriggen i innlegg 1313 ligger ganske riktig i Bjørnefjorden. Bildet er tatt fra båthavnen i Vindenes, et sted som kan anbefales varmt. Det anmodes om erleggelse av 100kr i dertil egnet postkasse. Noe i overkant når vannslangen ikke kan brukes, og strøm er basert på svært godt samarbeid og risiko for sikringsbrudd hvis noen varmer vann. Men stedet er flott, med god badestrand.

Laholm

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...