Jump to content

Hvor er dette?


bliss X

Recommended Posts

Hehehe. måtte le litt når jeg såg på bildet av hardbakke.

Båten i forgrunnen er min båt, den som ligger for seg selv.

Bildet er tatt i begynnelsen av Juli tipper jeg

Ja, det stemmer nok det. Vi lå fire båter utenpå hverandre første natten, men andre kvelden fikk vi streng beskjed om det ikke var lov å ha mer enn tre båter utenpå hverandre. Vi gikk derfor til Kjerringvågen om kvelden. Forøvrig et idyllisk sted, hvor vi kun var to båter. Utenfor Kjerringvågen satte vi garn, og da en nise - som var i området - plutselig forsvant, trodde vi den hadde satt seg fast i garnet vårt. I et forsøk på å redde denne nisen, klarte jeg å knekke et ribben, og var litt handicappet resten av turen. Det hører med til historien at nisen ikke hadde gått i garnet i det hele tatt ..

Redigert av Dreamer (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Jepp stemmer :cool:

 

Du har innlandet til babord og kirklandet til styrbord

Averøya forut, hvor du ser fergeleiet på bremsnes og bremsneshatten.

 

Stemmer nesten - jeg er på Bolgsvaet med frei til bb og Innlandet til sb.

Coronet 24 Midi, Saga 27 AC, Draco 25 TC, Coronet 27 Seafarer II, Blesser 505, Wauquiez Gladiator 33, Antares 580, Grandezza 26 CA, Starfisher 30 Cruiser Fly.

Link to post
Share on other sites

Det er nesten så at du kan se oppgaven i # 561 på bildet også.... :wink:

Lurte faktisk på om det kunne ligge rett bortom det gamle båtbyggeriet på Bremsnes...?

Coronet 24 Midi, Saga 27 AC, Draco 25 TC, Coronet 27 Seafarer II, Blesser 505, Wauquiez Gladiator 33, Antares 580, Grandezza 26 CA, Starfisher 30 Cruiser Fly.

Link to post
Share on other sites

Lurte faktisk på om det kunne ligge rett bortom det gamle båtbyggeriet på Bremsnes...?

Jeg vet ikke helt hvor "det gamle" båtbyggeriet lå/ligger, men hvis du mener like ved fergekaia...

...........så er det ikke riktig. Men det er på Averøya, ja og det er ikke SÅ langt unna... (12-14 min i normal snekkefart..)

 

Tips:

-Ligger godt skjermet for nordvesten ..

-Ligger i enden på en (dårlig) vei..

-ikke så langt unna en hjelper ...

Link to post
Share on other sites

Jeg vet ikke helt hvor "det gamle" båtbyggeriet lå/ligger, men hvis du mener like ved fergekaia...

...........så er det ikke riktig. Men det er på Averøya, ja og det er ikke SÅ langt unna... (12-14 min i normal snekkefart..)

 

Tips:

-Ligger godt skjermet for nordvesten ..

-Ligger i enden på en (dårlig) vei..

-ikke så langt unna en hjelper ...

 

DA er det inne i Øksenvågen (tror jeg,,,) :wink:

Coronet 24 Midi, Saga 27 AC, Draco 25 TC, Coronet 27 Seafarer II, Blesser 505, Wauquiez Gladiator 33, Antares 580, Grandezza 26 CA, Starfisher 30 Cruiser Fly.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...