Jump to content

Båtplass 2005


Suzuki

Recommended Posts

Jag er ledsen att jag måste korrigere deg Panpan, det var freden i Roskilde 1658 som gjorde

att vi fikk Världens beste seglarparadis!   :smiley:

Spiller ingen rolle, i så fall er fredsslutningen i Roskilde også i fare! Eneste betenkligheten er at det første Systemet sjøveien fra Norge blir liggende syd av Kungälv! :smiley:
Link to post
Share on other sites

Spiller ingen rolle, i så fall er fredsslutningen i Roskilde også i fare! Eneste betenkligheten er at det første Systemet sjøveien fra Norge blir liggende syd av Kungälv! :smiley:

Systemet, lurer jag på om det kommer att finnes kvar......det er ingen som handlar der,

möjligtsvis några nordmen i Strömstad, vi andra  (inklusive vissa Hvalerbor, säger

ikke vem!)handler i Danmark !   :smiley:

S/Y Gunga Din

Link to post
Share on other sites

Jeg tror nok at Koster som et Helgoland passer Suzuki best! Da velger han nok sin nye havn der, - og var det ikke hans båtplass i 2005 som var Topic for denne tråden? :crazy:

Har forresten sett det er endel plasser på Eknäs, rett sør for fergehavna. Lurer på hvem som disponerer disse, det ligger endel Norske båter der...

 

Suzuki

No boat needed..

Link to post
Share on other sites

OK da, en bom ! Jaggu nok, en bom i Oslo ( 15 ) en i Moss ( 20 ) og en på kr 50.

Må selge båten for å få råd til detta her.... :crazy:

 

Suzuki

På en tur blir det

 

Oslo 1 bom (inn) kr 15

Østfold 2 bom (begge veier) kr 40

Hvaler 1 bom (inn) kr 50

 

Blir hele 105kr for å slippe usle 2*en hel dag transportetappe.  Enig med deg, dette kommer til å knekke båtbudsjettet.

evenR4u • Som en virvelvind i 8 knop.

Link to post
Share on other sites

På en tur blir det

 

Oslo 1 bom (inn) kr 15

Østfold 2 bom (begge veier) kr 40

Hvaler 1 bom (inn) kr 50

 

Blir hele 105kr for å slippe usle 2*en hel dag transportetappe.  Enig med deg, dette kommer til å knekke båtbudsjettet.

Du glemte at jeg ikke bor i Oslo, derfor blir beløpet på Oslo bommene fordoblet. Altså 125 kr. Og hva skulle vi finne på om vi ikke kunne klage litt ?

 

Ser på alternativet, hurtiggående båt, f.eks NORD STAR PATROL 24. Jaggu koster det litt det å.

 

Suzuki

No boat needed..

Link to post
Share on other sites

Kremt! Jeg følger med diskusjonen... Hvem har forgiftet ditt sinn?

 

GeirKS

Søren.. Det var ikke meningen at DU skulle se dette.. Men som sagt, det var alternativer jeg så etter. ( ro ro til fiskeskjær ) Dessuten tror jeg en sånn TARGA sak er langt bedre enn f.eks ACADEMY saken til Knut, tross alt...

 

Suzuki

No boat needed..

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...