Hakkannen Svart Søndag 22:21 Link til dette innlegget Svart Søndag 22:21 Tore J G skrev 59 minutter siden: hekk-løftende løsning som Hydro Hei, og velkommen til forumet. Nå har du på kort tid gjenåpnet flere eldgamle tråder for å reklamere for produktet ditt. Leste du forumreglene før du begynte å poste? Les reglene, følg disse og ta del i et ypperlig forum med mye kompetanse😊 Sjekk vedlagt skjermdump: Hvis du ikke har forbindelse med firmaet du reklamerer for beklager jeg halvkrass posting fra min side, men synes jo det var litt spesielt å åpne en haug av gamle tråder for å nevne denne "hydrofoilen" du linker til. Godt mulig den er fantastisk, men slik postingene dine framstår bærer de preg av reklame. Sitér dette innlegget Link to post
Okkaby Svart Søndag 22:48 Link til dette innlegget Svart Søndag 22:48 Hakkannen skrev 27 minutter siden: Hei, og velkommen til forumet. Nå har du på kort tid gjenåpnet flere eldgamle tråder for å reklamere for produktet ditt. Leste du forumreglene før du begynte å poste? Les reglene, følg disse og ta del i et ypperlig forum med mye kompetanse😊 Sjekk vedlagte skjermdump: Hvis du ikke har forbindelse med firmaet du reklamerer for beklager jeg halvkrass posting fra min side, men synes jo det var litt spesielt å åpne en haug av gamle tråder for å nevne denne "hydrofoilen" du linker til. Godt mulig den er fantastisk, men slik postingene dine framstår bærer de preg av reklame. Det er han som eier/driver firmaet. Sjekket dette hos Brønnøysundregisteret. Så ren egen reklame her. Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart Søndag 23:09 Link til dette innlegget Svart Søndag 23:09 Okkaby skrev 19 minutter siden: Det er han som eier/driver firmaet Var noe slikt jeg mistenkte, takk for oppklaring😊 Sitér dette innlegget Link to post
Tore J G Svart igår klokken 01:44 Link til dette innlegget Svart igår klokken 01:44 Beklager, jeg mener å ha prøvd å være både behjelpelig å nyttig med postene jeg har svart på. Min erfaring er at gamle tråder er like nyttige som nye når det kommer til å løse problemer. ( jeg leser ofte eldre tråder for å løse problemer som dukker opp) Jeg la ekstra jobb i alle postene jeg la ut for at de skulle være opplysende og nyttige og ikke skulle være påtrengende eller reklamerende. Hvis dere oppfatter det annerledes så beklager jeg det. Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 20 timer siden Link til dette innlegget Svart 20 timer siden Tore J G skrev for 12 timer siden: jeg mener å ha prøvd å være både behjelpelig å nyttig med postene jeg har svart på. Min erfaring er at gamle tråder er like nyttige som nye når det kommer til å løse problemer. ( jeg leser ofte eldre tråder for å løse problemer som dukker opp) Postene dine er både nyttige og behjelpelige, det er ikke det det står på😉 Men, når man åpner opp flere gamle tråder (som ikke har vært aktive på flere år, den eldste 15 år siden forrige aktivitet) der man i praksis reklamerer for et spesifikt produkt, gjentatte ganger? Å nevne et produkt man er godt fornøyd med kan være opplysende og til nytte for alle, men hvis man plutselig åpner en haug av gamle passive tråder for å anbefale for produktet sitt blir det gjerne med et preg av reklame. Det er forskjell på å opplyse og å drive reklamevirksomhet. Sånn sett var det langt ryddigere da du opprettet en egen tråd om produktet ditt. Ellers, det virker som du har litt peiling på det du skriver om, jeg er overbevist om at du har mye godt å tilføre forumet, i ryddige former😊👍 Sitér dette innlegget Link to post
Moderator Svart 20 timer siden Link til dette innlegget Svart 20 timer siden Usedvanlig sak for moderator, men siden brukeren også har bidratt med ikke-kommersielt innhold har jeg latt profilen og noen innlegg stå. (etter fjerning av reklamelinker) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.