Jump to content

Årets båtentusiast 2010, Anders Haaby!


Ingar

Recommended Posts

Syvert fikk min stemme. En klar og verdig vinner for meg. De andre har jeg ikke noe forhold til men er sikkert gode kandidater hver på sin måte. Jeg ser at BP at har endret seg det siste året. Facebook og andre sosiale medier har kommet skikkelig på banen.


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Stemte det samme i år som i fjor..

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Stemt for Sun Flyer som har bidratt med mange gode innlegg og tipps om seiling. Fikk med meg mye kjekkt de siste par årene der jeg har begynnt å seile.

I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky,

And all I ask is a tall ship and a star to steer her by,

And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking,

And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking.

Link to post
Share on other sites

De som leder har to meget interessante og lærerike tråder, som jeg leser daglig. De scorer begge høyt i Årets Prosjekt. Jeg mener Årets Båtentusiast bør favne bredere, og stemte på Syvert.

 

Ps. De som vinner store internasjonale priser, ta Fredsprisen, er ofte profesjonelle, og får betalt for det de gjør. Siste i så måte var vel Obama :rolleyes: Ds

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Link to post
Share on other sites

Vi legger nok forskjellige kriterier til grunn for valg av kandidat å bra er det. Hva en legger i entusiasme kan være så mangt, denne entusiasten må og ha vært flink til å dele sin entusiasme. Utenfor "huset" finnes det flere åpenbare kandidater men for meg er dette et båtplassen anliggende selv om en kan nominere utenfra.

 

Jeg har valgt den traktorveltende bleieskiftende grisebonden med eget verksted , lastebil med kran, svigersønn, traktor med oljelekkasje å baugtruster med båt på. Han har generøst delt tekst å bilder med oss på en måte som tiltaler mange av oss.

Link to post
Share on other sites

Stemme avgitt, den gjikk rett og slett til en kar fra rakkestad, har sittet og lest tråden hans å ledd og ledd, han har en utrolig måte og fortelle ting på,og det er helt nummer en og lese postene fra ham , føles som at sommeren ikke kan komme fort nokk, for en blir så gira av og lese, ellers er dette en kjempe side, utrolig mange folk som legger mye tid i dette for at vi andre skal få nytte av det, er bare en ting og si, og det er : tusen takk til alle på båtplassen, og God Jul og Godt nyttår , onskes til dere alle :)

Link to post
Share on other sites

Gratulerer så meget med velfortjent utmerkelse...

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Gratulerer Anders

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...