Jump to content

Bør jeg ta av dysene før demontering av toppen


M/S AIOLOS

Recommended Posts

Jeg skal levere inn toppen til min yanmar 66hk på auto 23 i morgen for skifting av tetninger og rengjøring av denne generelt. Fikk besjed om å demontere alt utenom vippetøyet men lurer på om jeg også bør ta av dysene. Det er jo en enkel jobb, bare å løsne og ta ut og sette på plass når toppen er klar igjen. Kan det tenkes at de ikke vil ha de med? :confused: . Skulle nok ha spurt dem før men nå er det plutselig dagen før levering :headbang:

Link to post
Share on other sites

Da er dyser og tilbehør lagt på riktig plass og bare levere inn toppen. Fjærene til ventilene ville de at skulle på siden de skal montere nye tetninger.

Dysene er nye i sommer og er i orden.

Prisen på denne festen blir 4 båtpenger +moms. :smiley::flag_bp: .

Da er det med planing og skikkelig rengjøring av eksoskanalene som var det primære siden løse flak nå har tatt knekken på tre turboer

Link to post
Share on other sites

Forøvrig vil du nok verte nøgd med Auto23, veldig dyrt, men enorm kompetanse :thumbsup::yesnod:

Har samme erfaring som deg når det gjelder kompetanse, også med kvalitet på utført arbeid. Derimot har min erfaring vert at prisen også er lav. På en motoroverhalingjeg fikk utført for en del år siden, henta jeg inn pris hos flere. Auto 23 var absolutt den rimeligste, det kom heller ikke noen ekstra regning etter utført jobb.

Redigert av Nemo (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...