Quantum Posted August 11, 2008 Share Posted August 11, 2008 Hvordan båt er dette ?????? Dette er en Atlantis 47 Targa,lett å se det vel? Forøvrig en meget flott båt. Link to post Share on other sites More sharing options...
Victora III Posted August 12, 2008 Share Posted August 12, 2008 Hvorfor legge ut i det vide og brede om båt og motor, når noen få og velvalgte ord sier alt? denne får første plassen hos meg Link to post Share on other sites More sharing options...
TB2855 Posted August 12, 2008 Share Posted August 12, 2008 Synest det er kjekt med damer i annonser jeg. Vi husker vel alle denne dama her i fra en anonse på finn. Var populær ho. Link to post Share on other sites More sharing options...
Joachim Posted August 12, 2008 Share Posted August 12, 2008 Innlegg 38 Til salgs: Trivelig kar med pipe. Utstyr: Snekke, forfriskninger Hi hi, jeg så denne også tidligere i år, og dro og kjøpte den. Selgeren hadde lånt den bort til sin nabo i hele fjor og hadde derfor ingen andre bilder enn de av sin svigerfar!! Heldigvis så jeg bort fra de dårlige bildene og falt for båten! Link to post Share on other sites More sharing options...
Mariell Posted August 12, 2008 Share Posted August 12, 2008 Var da noen puslete fendere. Ser dem jo ikke Link to post Share on other sites More sharing options...
tomeriks Posted August 12, 2008 Share Posted August 12, 2008 Hehe.. Dama er min gamle sjef, og jeg tviler på at hun har gjort det der med "fendere uten trekk". Zoomer du inn på bildet i ett bra fotoprogram så ser du at det desverre er noe over Link to post Share on other sites More sharing options...
KenBjork Posted September 9, 2008 Share Posted September 9, 2008 (edited) Flipper 630DC m/ Evenrude E-Tech 135 hk Når ble ficht, e-tech... Ville ikke stolt helt på Tveit AS sin Over 30 års erfaring (1977-2008) når de ikke vet/ser såpass. Eller er det lurendreier som prøver å lokke uvitende kjøpere... Glemte annonsen http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...mp;WT.svl=Bilde Edited September 9, 2008 by KenBjork (see edit history) Link to post Share on other sites More sharing options...
Teerex Posted September 17, 2008 Share Posted September 17, 2008 her har annonsøren fått med litt av hvert http://www.finn.no/finn/boat/object?finnkode=14812938 Link to post Share on other sites More sharing options...
Teerex Posted September 17, 2008 Share Posted September 17, 2008 (edited) Når ble ficht, e-tech... Ville ikke stolt helt på Tveit AS sin når de ikke vet/ser såpass. Eller er det lurendreier som prøver å lokke uvitende kjøpere... De har iallefall ikke 30 års erfaring i fotografikunst Edited September 17, 2008 by teerex (see edit history) Link to post Share on other sites More sharing options...
Honduras Posted September 17, 2008 Share Posted September 17, 2008 Og så er det forskjell på 30 års erfaring og 1års erfaring 30 ganger.... Link to post Share on other sites More sharing options...
Wasco Posted September 17, 2008 Share Posted September 17, 2008 her har annonsøren fått med litt av hvert http://www.finn.no/finn/boat/object?finnkode=14812938 Vakkert med solnedgang og fine bilder av hav og sjø.....men synes heller han skulle spandert noen bilder på å vise oss litt mer detaljer av båten...interiør...motor... Link to post Share on other sites More sharing options...
Teerex Posted September 17, 2008 Share Posted September 17, 2008 (edited) Ja også burde han ha skrevet at båten er noe undermotorisert (den er veritasgodkjent for 450 hk). Holdt på å gå i fella selv å kjøpe med samme motor pga. at båten var i så fin stand ellers, men selv 250 hk er i minste laget om man har full last (men dette ble jo helt OT kanskje) Redigert: Ved nærmere ettersyn pga. detaljer på båten ser jeg at dette er samme båten som jeg var og så på i Lofoten for 6 år siden Edited September 17, 2008 by teerex (see edit history) Link to post Share on other sites More sharing options...
Herman Posted September 17, 2008 Share Posted September 17, 2008 Det er i overkant å forlange at selger skal fortelle om alle de dårlige sidene ved båten sin, så lenge de ikke har direkte med sjødyktighet eller sikkerhet å gjøre. Undermotorisering bør kunne avdekkes ved testkjøring (ta hensyn til at den antagelig er lett lastet) Link to post Share on other sites More sharing options...
KenBjork Posted September 17, 2008 Share Posted September 17, 2008 ja var ett pent tørkestativ i skogen der. Link to post Share on other sites More sharing options...
Seilaren Posted September 22, 2008 Share Posted September 22, 2008 Stakkars barn..... http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...amp;WT.svl=Link Link to post Share on other sites More sharing options...
Hebbe Posted September 22, 2008 Share Posted September 22, 2008 Stakkars barn..... ????? Ser ut til å ha det fint de vel..... Link to post Share on other sites More sharing options...
Seilaren Posted September 22, 2008 Share Posted September 22, 2008 Bildet jeg reagerte på er vekke allerede. Er det en på BP som selger? Link to post Share on other sites More sharing options...
m/s draugen Posted September 22, 2008 Share Posted September 22, 2008 Ver det de festkledde du sikter til? Link to post Share on other sites More sharing options...
Seilaren Posted September 22, 2008 Share Posted September 22, 2008 Ja.. De så ikke så veldig happy ut.... Link to post Share on other sites More sharing options...
Kjetil1 Posted September 23, 2008 Share Posted September 23, 2008 Jo, hun der Scandica var jo fin http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode....svl=Hovedbilde Kjetil S Link to post Share on other sites More sharing options...
KenBjork Posted September 23, 2008 Share Posted September 23, 2008 Lækker ja. Stakk litt langt ut hotebeina kanskje.. Link to post Share on other sites More sharing options...
ErlendB Posted September 23, 2008 Share Posted September 23, 2008 Detta var en steike artig tråd! Link to post Share on other sites More sharing options...
Toivo Posted September 25, 2008 Share Posted September 25, 2008 Jo, hun der Scandica var jo fin http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode....svl=Hovedbilde Kjetil S Hvis man ser på et av bildene der så må jeg si at jeg ble imponert over at båten hadde sportsfiskedekk forran Link to post Share on other sites More sharing options...
TrondT Posted September 25, 2008 Share Posted September 25, 2008 "blikkfang"...båten eller... TrondT Link to post Share on other sites More sharing options...
Mckongen Posted September 25, 2008 Share Posted September 25, 2008 "blikkfang"...båten eller... TrondT Fin da.. mener båt det der Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts