Jump to content

Dagens Finn, spesielle båtannonser (se 1. innlegg før du poster)

SamH

Recommended Posts

Bokstavene er vel bare folie.. tar ikke mange minuttene å fjerne med varmt vann. Et tips til selger.. som høres ut som en båtflink mann :smiley:

Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon)
Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03
BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15
BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78

"Hytte på sjøen" fikk plutslig et nytt innhold! Her har man også fått seilbåt uten mast og slikt. Begrepet avdrift vil også få nytt meningsinnhold, for den som beveger seg på sjøen (enten man vil eller ikke) med dette!

Makthavere som velger propaganda som metode tar skjebnesvangre valg. De hisser opp mennesker. De appellerer til deres instinkter, ikke fornuften. (-Hans Rustad-)

Denne var omtalt i denne tråden i fjor også, ikke veldig overasket ovar att denne ikke er blitt revet bort :giggle:

Viktig å få med at den motoren har hatt full service ja.. Da er det bare å vri om nøkkelen:)

:lol: Det jeg tenkte også :lol:

Verste er at hvis han bare hadde fått den på land _umiddelbart_ hadde han kanskje hatt motoren litt til, men den ser jaggu ut å ha lagt en liten stund den der..

Ikke gøy for ny eier å skrape rur innvendig på benkene.

Kan umulig ha gode venner i båtforeningen :nonod:

Guest Avmønstret#

http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=40768931

Merkelig at han heller tar seg bryet med å skrive at det er er rot på bildene enn å rydde LITT før han tar bildene..

Litt shabby men er ikke det mye solid langturseiler for pengene? At en få en så stor og solid sentercockpitbåt til så lav pris. Jøye meg. Om jeg var i markedet for solid seilbåt så hadde jeg tatt en titt.

Edit: for å ikke snakke om bobåtpotensiale. Jeg grøsser når jeg så den svære metallklumpen med plastinnredning til nesten en mill lengre opp.....

Redigert av Avmønstret# (see edit history)

Likte også informasjonen under de siste bildene "18 sekundmeter vind. ca. 2,5 m bølger". Det er maksimalt laber bris som tilsvarer rundt 6 m/s. Jeg er også overrasket om bølgehøyden på bildene er mer enn 1 m.......

Skal jo sies at å få med stor sjø på bilder å film ikke er bare bare... Har selv prøvd å filme litt når det er bra med vær og sjøen er kvit. Såvidt eg klarer holde telefonen støtt. Kommer hjem for å vise fruen så ser det ut som lett bris, og flatt hav :giggle:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...