Teerex Svart 3.April.2013 Del på Facebook Svart 3.April.2013 Bokstavene er vel bare folie.. tar ikke mange minuttene å fjerne med varmt vann. Et tips til selger.. som høres ut som en båtflink mann Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
Worry II Svart 3.April.2013 Del på Facebook Svart 3.April.2013 Bokstavene er vel bare folie.. tar ikke mange minuttene å fjerne med varmt vann. Et tips til selger.. som høres ut som en båtflink mann Denne står i hallen til Marex. Rart de ikke har fjernet det.. Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 3.April.2013 Del på Facebook Svart 3.April.2013 Artig navn. Kan kanskje tyde på at eieren har hatt en tendens til og kløyve skalldyr og skjell med skroget ;) ? Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Worry II Svart 4.April.2013 Del på Facebook Svart 4.April.2013 (redigert) Hye rart man skal få se: http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=40751450 Redigert 4.April.2013 av Worry II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
S/Y Rainbow Svart 4.April.2013 Del på Facebook Svart 4.April.2013 Jøss!! Det der må virkelig være det rareste jeg har sett av båter.. Sitér dette innlegget Tidligere nick Seil-løs RS Totalmedlem Link to post
valvolainen Svart 4.April.2013 Del på Facebook Svart 4.April.2013 Herlig, "2xtorpedoer" Sitér dette innlegget Link to post
Mizar Svart 4.April.2013 Del på Facebook Svart 4.April.2013 "Hytte på sjøen" fikk plutslig et nytt innhold! Her har man også fått seilbåt uten mast og slikt. Begrepet avdrift vil også få nytt meningsinnhold, for den som beveger seg på sjøen (enten man vil eller ikke) med dette! Sitér dette innlegget Makthavere som velger propaganda som metode tar skjebnesvangre valg. De hisser opp mennesker. De appellerer til deres instinkter, ikke fornuften. (-Hans Rustad-) Link to post
ashfirelate Svart 4.April.2013 Del på Facebook Svart 4.April.2013 http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=40752737 Kunne vel kansje ventet til båten var tatt opp og spylt før han la den ut? Ikke lett å vite hva man får her. Tror også "full service på motor i 2012" ikke betyr så mye lenger? Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 4.April.2013 Del på Facebook Svart 4.April.2013 Viktig å få med at den motoren har hatt full service ja.. Da er det bare å vri om nøkkelen:) Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
valvolainen Svart 4.April.2013 Del på Facebook Svart 4.April.2013 Verste er at hvis han bare hadde fått den på land _umiddelbart_ hadde han kanskje hatt motoren litt til, men den ser jaggu ut å ha lagt en liten stund den der.. Ikke gøy for ny eier å skrape rur innvendig på benkene. Sitér dette innlegget Link to post
ashfirelate Svart 4.April.2013 Del på Facebook Svart 4.April.2013 Hye rart man skal få se: http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=40751450 Denne var omtalt i denne tråden i fjor også, ikke veldig overasket ovar att denne ikke er blitt revet bort Viktig å få med at den motoren har hatt full service ja.. Da er det bare å vri om nøkkelen:) Det jeg tenkte også Verste er at hvis han bare hadde fått den på land _umiddelbart_ hadde han kanskje hatt motoren litt til, men den ser jaggu ut å ha lagt en liten stund den der.. Ikke gøy for ny eier å skrape rur innvendig på benkene. Kan umulig ha gode venner i båtforeningen Sitér dette innlegget Link to post
S/Y Rainbow Svart 5.April.2013 Del på Facebook Svart 5.April.2013 http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=40768931 Merkelig at han heller tar seg bryet med å skrive at det er er rot på bildene enn å rydde LITT før han tar bildene.. Sitér dette innlegget Tidligere nick Seil-løs RS Totalmedlem Link to post
Big Horn Svart 5.April.2013 Del på Facebook Svart 5.April.2013 Likte også informasjonen under de siste bildene "18 sekundmeter vind. ca. 2,5 m bølger". Det er maksimalt laber bris som tilsvarer rundt 6 m/s. Jeg er også overrasket om bølgehøyden på bildene er mer enn 1 m....... Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 5.April.2013 Del på Facebook Svart 5.April.2013 bra poeng Big Horn.. selgeren er nok ikke noe ekspert på metrologi! Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
ashfirelate Svart 5.April.2013 Del på Facebook Svart 5.April.2013 BROADWAY er lagt ut for salg. Virkelig forfallt i forhold til bildene som ble bruk da den gikk som charter for bare ett par år siden. Må nok ut med en god del båtpenger for å få denne strøken igjen... http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=40768857 Sitér dette innlegget Link to post
Big Horn Svart 5.April.2013 Del på Facebook Svart 5.April.2013 Ser uansett ut som et veldig godt utgangspunkt for bobåt. Her øyner jeg gode muligheter til en beskjeden inngangsbillett! Sitér dette innlegget Link to post
All In Svart 5.April.2013 Del på Facebook Svart 5.April.2013 Den lå ute til 1,3 i fjord. Sent from my iPad using Tapatalk HD Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 5.April.2013 Del på Facebook Svart 5.April.2013 Den båten hentet jeg i Holland for ca 15 år siden Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
ashfirelate Svart 5.April.2013 Del på Facebook Svart 5.April.2013 Ser uansett ut som et veldig godt utgangspunkt for bobåt. Her øyner jeg gode muligheter til en beskjeden inngangsbillett! Blir nok en veldig bra prosjekttråd Sitér dette innlegget Link to post
M/S AIOLOS Svart 5.April.2013 Del på Facebook Svart 5.April.2013 Og en veldig kostbar en også når plater demonteres. Men blir nok topp igjen for den rette. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 5.April.2013 Del på Facebook Svart 5.April.2013 Denne karen bør i hvert fall få solgt båten fort, den har nemlig ny vifterem i 2013 http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=40156823 Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Guest Avmønstret# Svart 6.April.2013 Del på Facebook Svart 6.April.2013 (redigert) http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=40768931 Merkelig at han heller tar seg bryet med å skrive at det er er rot på bildene enn å rydde LITT før han tar bildene.. Litt shabby men er ikke det mye solid langturseiler for pengene? At en få en så stor og solid sentercockpitbåt til så lav pris. Jøye meg. Om jeg var i markedet for solid seilbåt så hadde jeg tatt en titt. Edit: for å ikke snakke om bobåtpotensiale. Jeg grøsser når jeg så den svære metallklumpen med plastinnredning til nesten en mill lengre opp..... Redigert 6.April.2013 av Avmønstret# (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
ashfirelate Svart 6.April.2013 Del på Facebook Svart 6.April.2013 Likte også informasjonen under de siste bildene "18 sekundmeter vind. ca. 2,5 m bølger". Det er maksimalt laber bris som tilsvarer rundt 6 m/s. Jeg er også overrasket om bølgehøyden på bildene er mer enn 1 m....... Skal jo sies at å få med stor sjø på bilder å film ikke er bare bare... Har selv prøvd å filme litt når det er bra med vær og sjøen er kvit. Såvidt eg klarer holde telefonen støtt. Kommer hjem for å vise fruen så ser det ut som lett bris, og flatt hav Sitér dette innlegget Link to post
Big Horn Svart 6.April.2013 Del på Facebook Svart 6.April.2013 Vel, jeg tror neppe han hadde hatt ute hele genoaen i 18 m/s.............................. Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 6.April.2013 Del på Facebook Svart 6.April.2013 Denne karen bør i hvert fall få solgt båten fort, den har nemlig ny vifterem i 2013 http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=40156823 Nytt ekkolodd i 2000!! Var mye nytt som likevel er gammelt! Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.