Komodo Svart Mandag 08:41 Link til dette innlegget Svart Mandag 08:41 Trist lesning Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
TrikkerN Lønning Svart Mandag 08:58 Link til dette innlegget Svart Mandag 08:58 Komodo skrev 16 minutter siden: Trist lesning Veldig kjip situasjon å være i.. Link to post
-morten- Svart Mandag 10:03 Link til dette innlegget Svart Mandag 10:03 Men om man har båt, og ikke har råd til å fikse sånnt, har man jo strengt tatt ikke råd til å eie noen båt heller. Tung stor båt, betyr jo at vedlikehold blir en ganske stor post, selv om det sikkert kan gå 2-3 år før den må opp på slipp Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
m0rgankan3 Svart Mandag 10:33 Link til dette innlegget Svart Mandag 10:33 Kom over denne finurligheten https://www.finn.no/mobility/item/407135443 Link to post
subwoofer Svart Mandag 10:36 Link til dette innlegget Svart Mandag 10:36 *knis* Tenker drag og akslinger er i fin stand etter et par turer på sjøen! Link to post
Bergen Svart Mandag 10:46 Link til dette innlegget Svart Mandag 10:46 Spennende konsept, trolig mest egent for ferskvann. Men jeg ser noen utfordringer med å få fortøyd om du skal gå til kai i sidevind, uten å kunne ha noen på "baugen" for å få i land en line/spring. Link to post
subwoofer Svart Mandag 10:54 Link til dette innlegget Svart Mandag 10:54 Hadde ikke romerske krigsskip også sånne utstikkere forut for å stikke hull i vannlinja på motstandernes skip? Link to post
-morten- Svart Mandag 11:06 Link til dette innlegget Svart Mandag 11:06 30 minutes ago, m0rgankan3 said: Kom over denne finurligheten https://www.finn.no/mobility/item/407135443 Campingcruiser får liksom 100% mening ja! Tror jeg hadde fått problem med å manøvrere meg inn i båsen med vind bakfra fra siden med denne! Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
J-Å Svart Mandag 14:31 Link til dette innlegget Svart Mandag 14:31 Bergen skrev for 3 timer siden: Spennende konsept, trolig mest egent for ferskvann. Men jeg ser noen utfordringer med å få fortøyd om du skal gå til kai i sidevind, uten å kunne ha noen på "baugen" for å få i land en line/spring. De har selvsagt en tilhengerkule i båsen. Link to post
Bergen Svart Mandag 14:58 Link til dette innlegget Svart Mandag 14:58 J-Å skrev 25 minutter siden: De har selvsagt en tilhengerkule i båsen. Tenkte ikke på det, automatske fortøyninger må jo være fantastisk å ha :-) Link to post
TrikkerN Lønning Svart Mandag 15:37 Link til dette innlegget Svart Mandag 15:37 Bergen skrev 39 minutter siden: Tenkte ikke på det, automatske fortøyninger må jo være fantastisk å ha :-) Støttebena kan sikkert vri til siden, så slipper man fendere 😉 Link to post
Havarita Svart Mandag 18:59 Link til dette innlegget Svart Mandag 18:59 m0rgankan3 skrev for 8 timer siden: Kom over denne finurligheten https://www.finn.no/mobility/item/407135443 Når man ikke kan bestemme seg for båt eller campingvogn, og ender opp med en kombinasjon som ikke fungerer bra til noen av delene. Link to post
Korsfjord Svart Tirsdag 07:49 Link til dette innlegget Svart Tirsdag 07:49 Tror jeg har en "soft spot" for eldre, britiske seilbåter. Ja, jeg vet det er litt ymse som kom derfra også, men mange av dem virker veldig solide og sjøverdige. Denne er sikkert ikke rask, men bygget som et lite skip, ser det ut som, og absolutt velholdt: https://www.finn.no/mobility/item/407585080?ci=2 Link to post
Gullfisk Svart Tirsdag 09:26 Link til dette innlegget Svart Tirsdag 09:26 Korsfjord skrev for 1 time siden: Tror jeg har en "soft spot" for eldre, britiske seilbåter. Ja, jeg vet det er litt ymse som kom derfra også, men mange av dem virker veldig solide og sjøverdige. Denne er sikkert ikke rask, men bygget som et lite skip, ser det ut som, og absolutt velholdt: https://www.finn.no/mobility/item/407585080?ci=2 Kjekk liten seiler, bortsett fra kjettingløsningen i forpigg.... Link to post
hanto1 Svart Tirsdag 09:29 Link til dette innlegget Svart Tirsdag 09:29 Nei , lukter nok ikke nybakte boller i forpiggen når gjørmete kjetting tørker i varmen. Link to post
Korsfjord Svart Tirsdag 10:06 Link til dette innlegget Svart Tirsdag 10:06 Oi, den la jeg ikke merke til, nei Link to post
Bellil Svart 6 timer siden Link til dette innlegget Svart 6 timer siden subwoofer skrev On 12.5.2025 at 12.54: Hadde ikke romerske krigsskip også sånne utstikkere forut for å stikke hull i vannlinja på motstandernes skip? Grekerne hadde i hvert fall en båttype som ble kalt trireme. De kunne torpedere andre båter. Synes vognen virker flott bygget og gjennomtenkt fram til hvordan denne faktisk fungerer i praksis på sjøen og i forhold til hva båter koaster så virker jo ikke 1 mill helt hinsides for arbeidet. Men virker dette i praksis A calm sea never made a skilled sailor D5L Link to post
subwoofer Svart 6 timer siden Link til dette innlegget Svart 6 timer siden Nettotrailer kommer til å få godt med ordre på bremsedeler og hjullagere ihvertfall... Jeg velger å si "god ide, men nei..." Link to post
-morten- Svart 5 timer siden Link til dette innlegget Svart 5 timer siden Til salgs: Fjord 38 aft - 1973 | FINN.no Denne bør taes vare på! stolthet under Fjords glansdager! Ble vel ikke solgt mange i Norge! Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn