Jump to content

Dagens Finn, spesielle båtannonser (se 1. innlegg før du poster)

SamH

Recommended Posts

Men om man har båt, og ikke har råd til å fikse sånnt, har man jo strengt tatt ikke råd til å eie noen båt heller. Tung stor båt, betyr jo at vedlikehold blir en ganske stor post, selv om det sikkert kan gå 2-3 år før den må opp på slipp

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Bergen skrev for 3 timer siden:

Spennende konsept, trolig mest egent for ferskvann. Men jeg ser noen utfordringer med å få fortøyd om du skal gå til kai i sidevind, uten å kunne ha noen på "baugen" for å få i land en line/spring.     

De har selvsagt en tilhengerkule i båsen.

Korsfjord skrev for 1 time siden:

Tror jeg har en "soft spot" for eldre, britiske seilbåter. Ja, jeg vet det er litt ymse som kom derfra også, men mange av dem virker veldig solide og sjøverdige. Denne er sikkert ikke rask, men bygget som et lite skip, ser det ut som, og absolutt velholdt: 

https://www.finn.no/mobility/item/407585080?ci=2

Kjekk liten seiler, bortsett fra kjettingløsningen i forpigg....

subwoofer skrev On 12.5.2025 at 12.54:

Hadde ikke romerske krigsskip også sånne utstikkere forut for å stikke hull i vannlinja på motstandernes skip?

Grekerne hadde i hvert fall en båttype som ble kalt trireme. De kunne torpedere andre båter.

Synes vognen virker flott bygget og gjennomtenkt fram til hvordan denne faktisk fungerer i praksis på sjøen og i forhold til hva båter koaster så virker jo ikke 1 mill helt hinsides for arbeidet.

Men virker dette i praksis:usikker:

A calm sea never made a skilled sailor 
D5L

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...