Ingar Svart Tirsdag 11:51 Link til dette innlegget Svart Tirsdag 11:51 Ingar skrev On 17.5.2025 at 14.19: Viser seg at selgeren, som er innehaver av ausjonsfirmaet, har minstepris som er 43% høyere, 400k. Det tilsvarer omtrent hva andre annonsører maksimalt håper å få ved vanlig privat salg. 5 timer til auksjonen går ut. Bud må økes 36% over siste bud for å komme over minstepris. Synd at ikke de som bruker tid på dette har lest baatplassen. Kjøper tar all risiko, men selgeren, som har hatt båten i to år, vet ikke engang om den har septiktank. Firmaet skal bli størst på nettauksjon inne 3 år.... Link to post
Ingar Svart 5 timer siden Link til dette innlegget Svart 5 timer siden Auksjonen gikk ut med høyeste bud 86k (23%) under minstepris. 5 budgivere kastet bort tiden med å gi 18 bud. I dag ble den lagt ut på nytt, med samme villedende pris... Link to post
-morten- Svart 5 timer siden Link til dette innlegget Svart 5 timer siden 23 minutes ago, Ingar said: Auksjonen gikk ut med høyeste bud 86k (23%) under minstepris. 5 budgivere kastet bort tiden med å gi 18 bud. I dag ble den lagt ut på nytt, med samme villedende pris... Ja sånnt blir jo bare på grensa til useriøst Skulle jeg ha kjøpt båt uten risiko i min prisklaae måtte det vært mange hundre tusen under markedsverdi for at jeg kunne vurdert! Ting som ikke er i orden i båt kan få enorme kostnader, selv små detaljer som i første øyekast ikke vises! Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn