PaulS Svart 1.September Link til dette innlegget Svart 1.September Bellil skrev for 10 timer siden: Interessant, men risikofylt, mulighet for en stor båt til små kroner https://www.finn.no/mobility/item/424074406 Hvis en slik fra samme år, i god stand kanskje ligger på rundt 3 mill, har man jo litt spillerom i fiksebudsjettet... Sitér dette innlegget Link to post
Okkaby Svart 1.September Link til dette innlegget Svart 1.September PaulS skrev 21 minutter siden: Hvis en slik fra samme år, i god stand kanskje ligger på rundt 3 mill, har man jo litt spillerom i fiksebudsjettet... Husk Frakt ikke var inkludert. Koster vel litt å få denne hjem. Men ja kan være heldige å gjøre en god handel. Sitér dette innlegget Link to post
tom Cognac Svart 1.September Link til dette innlegget Svart 1.September Herwa 27 fot – Prosjektbåt for deg med verktøykasse, tålmodighet og godt humør! Drømmer du om båt? Liker du lukta av motorolje, svette og sjøvann? Har du alltid hatt lyst til å banne litt ekstra i sommerferien? Da har vi båten for deg! https://www.finn.no/mobility/item/418023708 Mange dyktige folk her på forumet Sitér dette innlegget jeg tørker ut på land....! Link to post
index Svart 2.September Link til dette innlegget Svart 2.September tom Cognac skrev for 6 timer siden: Mange dyktige folk her på forumet "Har mer verktøy enn vett". Den linja traff meg litt.... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Komodo Svart 2.September Link til dette innlegget Svart 2.September index skrev 33 minutter siden: "Har mer verktøy enn vett". Den linja traff meg litt.... Du er nok dessverre ikke alene om det @index. Går stadig på en smell der jeg også Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Bellil Svart 2.September Link til dette innlegget Svart 2.September Okkaby skrev for 10 timer siden: Denne har jo IPS, det tenker jeg ikke den aktuelle båten har. Å aktuelle båt er jo 4 år eldre. Slovenia å ikke Slovakia. Er ikke helt samme det hehe Potato potato 🫣 Sitér dette innlegget A calm sea never made a skilled sailor D5L Link to post
subwoofer Svart 2.September Link til dette innlegget Svart 2.September Komodo skrev 1 time siden: Du er nok dessverre ikke alene om det @index. Går stadig på en smell der jeg også +1 på den. Og ennå mangler jeg stadig verktøy, så må ut og handle... Sitér dette innlegget Link to post
Bellil Svart 2.September Link til dette innlegget Svart 2.September subwoofer skrev for 6 timer siden: +1 på den. Og ennå mangler jeg stadig verktøy, så må ut og handle... Man kan aldri få nok verktøy. Husk godt verktøy er halve jobben Sitér dette innlegget A calm sea never made a skilled sailor D5L Link to post
tom Cognac Svart 2.September Link til dette innlegget Svart 2.September Bellil skrev 8 minutter siden: Husk godt verktøy er halve jobben Så sant - så sant, og den andre halvparten er å vite hvordan man skal bruke verktøyet (noe jeg driter meg ut på til stadighet) Sitér dette innlegget jeg tørker ut på land....! Link to post
Bellil Svart 2.September Link til dette innlegget Svart 2.September tom Cognac skrev 2 minutter siden: Så sant - så sant, og den andre halvparten er å vite hvordan man skal bruke verktøyet (noe jeg driter meg ut på til stadighet) Det følger jo ikke med bruksanvisning på mye verktøy. Spader, hammer, spett (men lærte av farfar at fingre og den spisse enden av spett ikke skal være samme sted), skrutrekkere etc. Skjønner godt at det kan gå i ball jeg Sitér dette innlegget A calm sea never made a skilled sailor D5L Link to post
19 fot Svart 2.September Link til dette innlegget Svart 2.September Bellil skrev 1 time siden: Man kan aldri få nok verktøy. Husk godt verktøy er halve jobben Kjøp 2 av verktøyet så slipper man helt unna jobben 😀 Sitér dette innlegget Link to post
TåT Svart 2.September Link til dette innlegget Svart 2.September 19 fot skrev 29 minutter siden: Kjøp 2 av verktøyet så slipper man helt unna jobben 😀 Sikker på at det ikke blir 0,5x0,5? Sitér dette innlegget Link to post
Bellil Svart 2.September Link til dette innlegget Svart 2.September TåT skrev for 2 timer siden: Sikker på at det ikke blir 0,5x0,5? Ganske sikker på at her skal man addere Sitér dette innlegget A calm sea never made a skilled sailor D5L Link to post
Komodo Svart 3.September Link til dette innlegget Svart 3.September TåT skrev for 16 timer siden: Sikker på at det ikke blir 0,5x0,5? Jo, tror det Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Gullfisk Svart 3.September Link til dette innlegget Svart 3.September index skrev On 2.9.2025 at 7.16: "Har mer verktøy enn vett". Den linja traff meg litt.... Kan kjenne meg igjen ja🙈. Den kan jo være myntet på gubben som har sagt han skal fikse den båten Sitér dette innlegget Link to post
hanto1 Svart 4.September Link til dette innlegget Svart 4.September https://www.finn.no/mobility/item/425376825 Muligens "litt" overpriset, men det er lov å være optimist. Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 4.September Link til dette innlegget Svart 4.September 10 minutes ago, hanto1 said: https://www.finn.no/mobility/item/425376825 Muligens "litt" overpriset, men det er lov å være optimist. Nei er nok kvote med på denne. Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
hanto1 Svart 4.September Link til dette innlegget Svart 4.September Står ingenting om kvote, kun at båten kan bli godkjent / registret. Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 4.September Link til dette innlegget Svart 4.September 1 hour ago, hanto1 said: Står ingenting om kvote, kun at båten kan bli godkjent / registret. Da er det i såfall fantasipris Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
enslagsgjest Svart 4.September Link til dette innlegget Svart 4.September "Pris 1,4 mill under forutsetning at noe utstyr demonteres etter kundens behov. dette er fordi en del utsyr demonteres etter kundens behov." Den skjønte jeg jaggu meg ikke. Hva mener han her? Sitér dette innlegget Jeg er en slags gjest Link to post
Havelle Svart 17.September Link til dette innlegget Svart 17.September Denne er forfriskende ærlig, og en god mulighet for den gale: https://www.finn.no/mobility/item/426643857?ci=39 Sitér dette innlegget Link to post
Teerex Svart 17.September Link til dette innlegget Svart 17.September Fra det herrens år 1969 Går ut fra at hvit hekk betyr glassfiber mens trehekk betyr mahogny skrog? Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under evig reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
-morten- Svart 18.September Link til dette innlegget Svart 18.September Til salgs: Modesty 33 SportCruiser - 2023 | FINN.no Meningsløs båt, men du verden så vakkert om båten kun skal brukes til kos og soling! Tror poleringsmaskina mi hadde gått varm! Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
PaulS Svart 18.September Link til dette innlegget Svart 18.September -morten- skrev 27 minutter siden: Til salgs: Modesty 33 SportCruiser - 2023 | FINN.no Meningsløs båt, men du verden så vakkert om båten kun skal brukes til kos og soling! Tror poleringsmaskina mi hadde gått varm! Lekker:) Ikke hørt om det merket før. Jeg er ute etter mest mulig uteplass hvor mange kan sitte romslig og god plass til å bevege seg. Da finnes bedre design på 33 fot enn dette:) Her går mye bort i motorrom/soldekk og badeplatform... Sitér dette innlegget Link to post
subwoofer Svart 18.September Link til dette innlegget Svart 18.September I amerikansk målestokk er det jo ei jolle, kjøres på henger bak en vanlig personbil. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.