Ingar Svart 20.Mai Link til dette innlegget Svart 20.Mai Ingar skrev On 17.5.2025 at 14.19: Viser seg at selgeren, som er innehaver av ausjonsfirmaet, har minstepris som er 43% høyere, 400k. Det tilsvarer omtrent hva andre annonsører maksimalt håper å få ved vanlig privat salg. 5 timer til auksjonen går ut. Bud må økes 36% over siste bud for å komme over minstepris. Synd at ikke de som bruker tid på dette har lest baatplassen. Kjøper tar all risiko, men selgeren, som har hatt båten i to år, vet ikke engang om den har septiktank. Firmaet skal bli størst på nettauksjon inne 3 år.... Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 22.Mai Link til dette innlegget Svart 22.Mai Auksjonen gikk ut med høyeste bud 86k (23%) under minstepris. 5 budgivere kastet bort tiden med å gi 18 bud. I dag ble den lagt ut på nytt, med samme villedende pris... Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 22.Mai Link til dette innlegget Svart 22.Mai 23 minutes ago, Ingar said: Auksjonen gikk ut med høyeste bud 86k (23%) under minstepris. 5 budgivere kastet bort tiden med å gi 18 bud. I dag ble den lagt ut på nytt, med samme villedende pris... Ja sånnt blir jo bare på grensa til useriøst Skulle jeg ha kjøpt båt uten risiko i min prisklaae måtte det vært mange hundre tusen under markedsverdi for at jeg kunne vurdert! Ting som ikke er i orden i båt kan få enorme kostnader, selv små detaljer som i første øyekast ikke vises! Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Bellil Svart 24.Mai Link til dette innlegget Svart 24.Mai (redigert) Denne synes jeg er interessant. Står at selger har fem stykker til salgs og skjult profil på Finn. https://www.finn.no/mobility/item/182538014 Redigert 24.Mai av Bellil Glemte link (see edit history) Sitér dette innlegget A calm sea never made a skilled sailor D5L Link to post
Ingar Svart 28.Mai Link til dette innlegget Svart 28.Mai Ingar skrev On 22.5.2025 at 12.36: I dag ble den lagt ut på nytt, med samme villedende pris... Høyeste bud ble 70k under minstepris... Håper de som har kastet bort tid på å by leser BP før neste budomgang... Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart Søndag 17:59 Link til dette innlegget Svart Søndag 17:59 https://www.finn.no/mobility/item/411740279 usedvanlig strøken Hansvik 18👍 Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.