PaulS Svart Mandag 20:33 Link til dette innlegget Svart Mandag 20:33 Bellil skrev for 10 timer siden: Interessant, men risikofylt, mulighet for en stor båt til små kroner https://www.finn.no/mobility/item/424074406 Hvis en slik fra samme år, i god stand kanskje ligger på rundt 3 mill, har man jo litt spillerom i fiksebudsjettet... Sitér dette innlegget Link to post
Okkaby Svart Mandag 20:56 Link til dette innlegget Svart Mandag 20:56 PaulS skrev 21 minutter siden: Hvis en slik fra samme år, i god stand kanskje ligger på rundt 3 mill, har man jo litt spillerom i fiksebudsjettet... Husk Frakt ikke var inkludert. Koster vel litt å få denne hjem. Men ja kan være heldige å gjøre en god handel. Sitér dette innlegget Link to post
tom Cognac Svart Mandag 22:35 Link til dette innlegget Svart Mandag 22:35 Herwa 27 fot – Prosjektbåt for deg med verktøykasse, tålmodighet og godt humør! Drømmer du om båt? Liker du lukta av motorolje, svette og sjøvann? Har du alltid hatt lyst til å banne litt ekstra i sommerferien? Da har vi båten for deg! https://www.finn.no/mobility/item/418023708 Mange dyktige folk her på forumet Sitér dette innlegget jeg tørker ut på land....! Link to post
index Svart Tirsdag 05:16 Link til dette innlegget Svart Tirsdag 05:16 tom Cognac skrev for 6 timer siden: Mange dyktige folk her på forumet "Har mer verktøy enn vett". Den linja traff meg litt.... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Komodo Svart Tirsdag 05:50 Link til dette innlegget Svart Tirsdag 05:50 index skrev 33 minutter siden: "Har mer verktøy enn vett". Den linja traff meg litt.... Du er nok dessverre ikke alene om det @index. Går stadig på en smell der jeg også Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Bellil Svart Tirsdag 06:24 Link til dette innlegget Svart Tirsdag 06:24 Okkaby skrev for 10 timer siden: Denne har jo IPS, det tenker jeg ikke den aktuelle båten har. Å aktuelle båt er jo 4 år eldre. Slovenia å ikke Slovakia. Er ikke helt samme det hehe Potato potato 🫣 Sitér dette innlegget A calm sea never made a skilled sailor D5L Link to post
subwoofer Svart Tirsdag 06:52 Link til dette innlegget Svart Tirsdag 06:52 Komodo skrev 1 time siden: Du er nok dessverre ikke alene om det @index. Går stadig på en smell der jeg også +1 på den. Og ennå mangler jeg stadig verktøy, så må ut og handle... Sitér dette innlegget Link to post
Bellil Svart Tirsdag 13:50 Link til dette innlegget Svart Tirsdag 13:50 subwoofer skrev for 6 timer siden: +1 på den. Og ennå mangler jeg stadig verktøy, så må ut og handle... Man kan aldri få nok verktøy. Husk godt verktøy er halve jobben Sitér dette innlegget A calm sea never made a skilled sailor D5L Link to post
tom Cognac Svart Tirsdag 13:58 Link til dette innlegget Svart Tirsdag 13:58 Bellil skrev 8 minutter siden: Husk godt verktøy er halve jobben Så sant - så sant, og den andre halvparten er å vite hvordan man skal bruke verktøyet (noe jeg driter meg ut på til stadighet) Sitér dette innlegget jeg tørker ut på land....! Link to post
Bellil Svart Tirsdag 14:04 Link til dette innlegget Svart Tirsdag 14:04 tom Cognac skrev 2 minutter siden: Så sant - så sant, og den andre halvparten er å vite hvordan man skal bruke verktøyet (noe jeg driter meg ut på til stadighet) Det følger jo ikke med bruksanvisning på mye verktøy. Spader, hammer, spett (men lærte av farfar at fingre og den spisse enden av spett ikke skal være samme sted), skrutrekkere etc. Skjønner godt at det kan gå i ball jeg Sitér dette innlegget A calm sea never made a skilled sailor D5L Link to post
19 fot Svart Tirsdag 15:12 Link til dette innlegget Svart Tirsdag 15:12 Bellil skrev 1 time siden: Man kan aldri få nok verktøy. Husk godt verktøy er halve jobben Kjøp 2 av verktøyet så slipper man helt unna jobben 😀 Sitér dette innlegget Link to post
TåT Svart Tirsdag 15:42 Link til dette innlegget Svart Tirsdag 15:42 19 fot skrev 29 minutter siden: Kjøp 2 av verktøyet så slipper man helt unna jobben 😀 Sikker på at det ikke blir 0,5x0,5? Sitér dette innlegget Link to post
Bellil Svart Tirsdag 17:50 Link til dette innlegget Svart Tirsdag 17:50 TåT skrev for 2 timer siden: Sikker på at det ikke blir 0,5x0,5? Ganske sikker på at her skal man addere Sitér dette innlegget A calm sea never made a skilled sailor D5L Link to post
Komodo Svart Onsdag 08:29 Link til dette innlegget Svart Onsdag 08:29 TåT skrev for 16 timer siden: Sikker på at det ikke blir 0,5x0,5? Jo, tror det Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Gullfisk Svart Onsdag 11:31 Link til dette innlegget Svart Onsdag 11:31 index skrev On 2.9.2025 at 7.16: "Har mer verktøy enn vett". Den linja traff meg litt.... Kan kjenne meg igjen ja🙈. Den kan jo være myntet på gubben som har sagt han skal fikse den båten Sitér dette innlegget Link to post
hanto1 Svart igår klokken 06:34 Link til dette innlegget Svart igår klokken 06:34 https://www.finn.no/mobility/item/425376825 Muligens "litt" overpriset, men det er lov å være optimist. Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart igår klokken 06:44 Link til dette innlegget Svart igår klokken 06:44 10 minutes ago, hanto1 said: https://www.finn.no/mobility/item/425376825 Muligens "litt" overpriset, men det er lov å være optimist. Nei er nok kvote med på denne. Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
hanto1 Svart 22 timer siden Link til dette innlegget Svart 22 timer siden Står ingenting om kvote, kun at båten kan bli godkjent / registret. Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 21 timer siden Link til dette innlegget Svart 21 timer siden 1 hour ago, hanto1 said: Står ingenting om kvote, kun at båten kan bli godkjent / registret. Da er det i såfall fantasipris Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
enslagsgjest Svart 16 timer siden Link til dette innlegget Svart 16 timer siden "Pris 1,4 mill under forutsetning at noe utstyr demonteres etter kundens behov. dette er fordi en del utsyr demonteres etter kundens behov." Den skjønte jeg jaggu meg ikke. Hva mener han her? Sitér dette innlegget Jeg er en slags gjest Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.