Komodo Svart 1.Mars.2013 Del på Facebook Svart 1.Mars.2013 Trearbeidet inne i båten er av så dårlig utførelse at eneste utvei er å sparkle/pusse og male... Retningen i treverket går i hytt og pine... Nei ikke pent.. Hva mener du med det? De finerplatene er vel ment som skott som skal kles med panel eller trekkes? Syns dere overdriver litt her nå. Ikke det at jeg ville tatt over, men det burde være muligheter å få båt av den. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Folk I Båt Svart 1.Mars.2013 Del på Facebook Svart 1.Mars.2013 Du skal være god om du får innreda en båt av den størrelsen (om noen størrelse) med finerplater som er ens i trestrukturen! Og jeg skjønner heller ikke hvorfor man skulle det. Om man tillegger finishen så lite betydning at man er fornøyd med ubehandlet finer, kan det nok være det samme uansett. Sitér dette innlegget Link to post
idars Svart 2.Mars.2013 Del på Facebook Svart 2.Mars.2013 Synes egentlig dere kan slutte å kritisere denne mer nå ,eier har helt sikkert skjønt det nå hvis han leser denne siden. Sitér dette innlegget ELWARO 30 bor på SØNDELED Link to post
Alternes. Svart 2.Mars.2013 Del på Facebook Svart 2.Mars.2013 Synes egentlig dere kan slutte å kritisere denne mer nå ,eier har helt sikkert skjønt det nå hvis han leser denne siden. stort sett enig der. når enkelt annonser blir omtalt negativt på en omfattende måte her på forumet burde det faktisk vært slik at annonsør burde blitt varslet om tråden. så vedkomende får en mulighet til og utale seg og ikke minst forsvare seg Sitér dette innlegget KNS MEDLEM Link to post
Slangemannen Svart 2.Mars.2013 Del på Facebook Svart 2.Mars.2013 Skummelt å selge båt. Sitér dette innlegget Link to post
avmønstret5 Svart 2.Mars.2013 Del på Facebook Svart 2.Mars.2013 Les heller i den maritime ordboken...sugemotorgutter Sitér dette innlegget Link to post
Teerex Svart 2.Mars.2013 Del på Facebook Svart 2.Mars.2013 den korrekte benevnelsen er vel NA motor.. (naturally aspired). NA-gutter ;-) Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
Alternes. Svart 2.Mars.2013 Del på Facebook Svart 2.Mars.2013 (redigert) Har lurt en stund på hva dette sugemotor utrykket betyr for noe. ved google bilde søk på "sucking engine" fant jeg følgende bilde Redigert 2.Mars.2013 av Alternes. (see edit history) Sitér dette innlegget KNS MEDLEM Link to post
Teerex Svart 2.Mars.2013 Del på Facebook Svart 2.Mars.2013 det motsatte av blown engine altså Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
Benji Svart 3.Mars.2013 Del på Facebook Svart 3.Mars.2013 Her er nok "stammoren" til alle plastbåter. Årsmoddel 1900 http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=40143497 Sitér dette innlegget LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl Link to post
Astor Svart 3.Mars.2013 Del på Facebook Svart 3.Mars.2013 Jeg husker godt skeptikerne på havnekrakken i 60-åra. De sa: Plastbåter er bare et blaff. Blir aldri noen suksess. he he Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
sap_2000 Svart 3.Mars.2013 Del på Facebook Svart 3.Mars.2013 Hehe. Omtrent det samme som Internett og EDB maskinen, hehe. Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Folk I Båt Svart 3.Mars.2013 Del på Facebook Svart 3.Mars.2013 Her er nok "stammoren" til alle plastbåter. Årsmoddel 1900 http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=40143497 Han der karen selger tilsynelatende unna rubbel og bit. Han har flere godsaker ute for salg. Sitér dette innlegget Link to post
M/B Nordheim Svart 4.Mars.2013 Del på Facebook Svart 4.Mars.2013 Har lurt en stund på hva dette sugemotor utrykket betyr for noe. ved google bilde søk på "sucking engine" fant jeg følgende bilde Ja, kva kan ein ikkje bli opplyst om her inne, den ting finnes ikkje Og eg som trudde.....det var ein slags teknisk innretning.....??? Men... det der er nok sugemotor`n sin det ja Sitér dette innlegget Westcruiser 37, Mørebas 7200 med BMW D530-VP290DP, Skibsplast 19 Family-ship med VP AQ151-290SP Totalmedlem RS Diagnose: Erklært kronisk båtintressert. Link to post
mgjell Svart 4.Mars.2013 Del på Facebook Svart 4.Mars.2013 Vårslepp på Finn. 245 nye båter i dag. http://www.finn.no/finn/boat/used/browse1 Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 4.Mars.2013 Del på Facebook Svart 4.Mars.2013 Dette må vel være noe av det styggeste og mest overprisa jeg har sett noensinne, en skjøta gammal P-37!! http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=39639853 Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Folk I Båt Svart 4.Mars.2013 Del på Facebook Svart 4.Mars.2013 (redigert) Har ikke peiling på hverken båt eller pris, men bruken av det som tilsynelatende er Huntonit/MDF-plater i båt var nytt for meg. Husker forresten båten, men "gått som Taxi"?? Redigert 4.Mars.2013 av busterx (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
ashfirelate Svart 4.Mars.2013 Del på Facebook Svart 4.Mars.2013 Var litt dyr ja, men første båten jeg har sett innreda med ikea spisebord Sitér dette innlegget Link to post
Lars E. Svart 4.Mars.2013 Del på Facebook Svart 4.Mars.2013 Og den førerstolen så skikkelig god ut... Sent from my iPhone using Tapatalk Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 4.Mars.2013 Del på Facebook Svart 4.Mars.2013 Obs.. at båten er skjøtet/ombygget etter at den gikk som taxi. Så at orda" skipskontroll" og "godkjent" er nevnt i annonsa synest eg er villedende. Frekt. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
tomeriks Svart 4.Mars.2013 Del på Facebook Svart 4.Mars.2013 Har merket meg navnet på "båtmekleren". Om det er noe som er helt sikkert skal jeg aldri kjøpe båt av ham.. Til og med de fleste eiendomsmeglere og bruktbilselgere (samme slaget) vet å bruke ord som reperasjonsobjekt, oppussingsobjekt osv. Useriøst. Denne båten er bare helt j..lig av utseende og overpriset? Dyrere enn f.eks denne.. http://www.finn.no/finn/boat/used/viewimage?finnkode=39996974 Sitér dette innlegget Link to post
Stjerneglimt Svart 4.Mars.2013 Del på Facebook Svart 4.Mars.2013 "Båten gikk som taxi i Tromsø fra 1990 til 1995. Den var da godkjent av Skipskontrollen og sertifisert for passasjertrafikk inntil 12passasjerer" Ser ikke noe galt i å skrive det!? Det som derimot virker ganske håpløst er å bruke båten som en båt og ikke som en ren bolig. Den kan vel neppe kalles sjøklar. Prisen derimot er nok noen hundre tusen for høy, selv om det blir en billig bolig på Oslo vest hvis man slår til på å beholde båtplassen på Kongen. Sitér dette innlegget Årets tur gikk til Danmark. Les blogg her, bla tilbake til 29. mai: http://stjerneglimt.tumblr.com/ Link to post
Key Freak Svart 4.Mars.2013 Del på Facebook Svart 4.Mars.2013 Og siden alle båtene Aker Yacht annonserer betegnes som "Kupp", så er det bare rett og rimelig at denne betegnes som "Årets Kupp"... Det er i alle fall et kupp for eieren hvis han får solgt til den prisen! Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
Folk I Båt Svart 4.Mars.2013 Del på Facebook Svart 4.Mars.2013 (redigert) Her kan man godt skyte pianisten, budbringeren eller hva man enn velger å kalle dem. Aker Yacht har en språkbruk i annonsene sine som minner mest om svenske knivselgere på kjøpesentre og Ærlige Arnes Bruktbil, Caravan, Båt & Sønn Etter å ha fulgt båtmarkedet på Finn, Zett og Autodb i mange år, er min oppfatning at båtene blir verdiforringet i det øyeblikket AY setter logoen sin i annonsen. Redigert 4.Mars.2013 av busterx (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 5.Mars.2013 Del på Facebook Svart 5.Mars.2013 Jeg er enig i kritikken her. I dette tilfellet setter megleren selger i en veldig uheldig situasjon ved å ikke kjenne markedet og objektene og derav markedsføre selgers båt på en måte som er langt fra troverdig, og som skjærer svært ut fra markedet for lignende objekter, og bedre objekter. Synes oppriktig synd på selger som har kommet over en rådgiver som antagelig ikke er på hjemmebane når det gjelder salg av denne type b åt og årgang. Vi burde rett og slett ta kontakt med selger og hjelpe en stakkars båtselger til å innse at han eller hun burde få seg en rådgiver med litt mer virkelighetsnær kunnskap. Jeg har allerede sluttet å kikke på annonser hvor A Y er megler, og dette tilfellet setter vel bare to solide streker under den konklusjonen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.