All In Svart 23.Juni.2013 Del på Facebook Svart 23.Juni.2013 Den fløyt i helga på Herbern hvertfall. Men ser sliten ut Sent from my iPad using Tapatalk HD Sitér dette innlegget Link to post
liberty Svart 23.Juni.2013 Del på Facebook Svart 23.Juni.2013 Det er en annen båt den er høgget Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 23.Juni.2013 Del på Facebook Svart 23.Juni.2013 Her kan man få kjøpt båt på tilbud http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=41232737 Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Ingar Svart 24.Juni.2013 Del på Facebook Svart 24.Juni.2013 Med Cummings x 2. Flere enn meg som blir skeptiske når selgeren ikke engang vet hvordan båt og motormodell skrives..? Har nevnt det noen ganger, men han som skulle selge brannskadd Fearline må ha rekorden her. Denne måtte jeg dra litt på smilebåndet av Ja, syndromet som jeg syter over her på forumet også.Han skal selge Yamaha 55 1993 og annonsen står i 'Utenbordsmotor til salgs' kategorien.Tittelen på annonsen, "båt mototor", må ha blitt til etter nøye vurdering av diverse alternativer.Men kanskje det var verdt det, få publisitet på BP.. Sitér dette innlegget Link to post
LM 9725 Svart 24.Juni.2013 Del på Facebook Svart 24.Juni.2013 Den Rosa Svane gis bort, på rim og verselinje til og med: http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=42335380 Prisen er fin, og jeg har sjelden sett en så gjennomført utsmykking av båt. Sitér dette innlegget Link to post
Folk I Båt Svart 24.Juni.2013 Del på Facebook Svart 24.Juni.2013 (redigert) Med Cummings x 2. Flere enn meg som blir skeptiske når selgeren ikke engang vet hvordan båt og motormodell skrives..? Har nevnt det noen ganger, men han som skulle selge brannskadd Fearline må ha rekorden y: Cummings i stedet for Cummins er vel ingen kardinalsynd?Til og med amerikanere gjør den feilen. Når jeg skal skrive navn som Caterpillar må jeg ofte stoppe opp å tenke meg om. Jeg har truffet på motorene fra Cat med jevne mellomrom gjennom hele mitt arbeidsliv, og kan dem godt sånn teknisk sett, men når navnet skal skrives i sin helhet ender jeg alltid opp med å dobbeltsjekke stavinga. Enig med han over her som savner raritetene og ikke er så interessert i hoveringa og "irritasjonen" over å ha avslørt andres tilkortkommethet mht. rettskriving og staving. Redigert 24.Juni.2013 av Folk I Båt (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Kjetil1 Svart 28.Juni.2013 Del på Facebook Svart 28.Juni.2013 Ok, jeg vet vi ikke skal pirke i skrivefeil, men jeg synes denne kan nevnes uansett... http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=42469144 Skal man først flotte seg med engelsk, kan man prøve og få det rett. Skal være Italian design at it's best. Kjetil S Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
Strå Svart 28.Juni.2013 Del på Facebook Svart 28.Juni.2013 haha ja du er meg en fin en du. Skal korrigere en feil med en annen feil. Skal en først flotte seg med å korrigere så så får en jaggu få det rett. lolz Sitér dette innlegget It is dangerous to be right in matters on which the established authorities are wrong Link to post
BAN Svart 28.Juni.2013 Del på Facebook Svart 28.Juni.2013 (redigert) haha ja du er meg en fin en du. Skal korrigere en feil med en annen feil. Skal en først flotte seg med å korrigere så så får en jaggu få det rett. lolz Er det noe feil i dette "Italian design at it's best" mener du? Hæ? it`s kan selvfølgelig skrives its... Redigert 28.Juni.2013 av BAN (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Strå Svart 28.Juni.2013 Del på Facebook Svart 28.Juni.2013 Det handler ikkje om hva eg meiner. Det er kjempeforskjell på å skrive its og it's. Om mulig enda verre enn den opprinnelige feilen. Og når det attpåtil var en latterlig ting å henge seg opp i og har nada med trådoverskriften å gjøre så sier det vel meir om fo en fjolle det er som gidder tråle finn for skrivefeil Sitér dette innlegget It is dangerous to be right in matters on which the established authorities are wrong Link to post
Ingar Svart 28.Juni.2013 Del på Facebook Svart 28.Juni.2013 Ok, jeg vet vi ikke skal pirke i skrivefeil, men jeg synes denne kan nevnes uansett... "Vi har sett at det er et behov for en profesjonell megler for å forestå salg av båter." Er det noe feil i dette "Italian design... Det står "Italien design.. Sitér dette innlegget Link to post
Folk I Båt Svart 28.Juni.2013 Del på Facebook Svart 28.Juni.2013 (redigert) Skal man først flotte seg med engelsk, kan man prøve og få det rett. Skal være Italian design at it's best. Kjetil S Italian design at its best Italian design at it's best It is best with Italian design It's best with Italian design. Hvilken setning er feilskrevet Kjetil S? Redigert 28.Juni.2013 av Folk I Båt (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Kjetil1 Svart 28.Juni.2013 Del på Facebook Svart 28.Juni.2013 Hvis man leser overskriften, står det Italien design on its best! Så hvis man henger seg opp i apostrofen og ikke ser "Italien" istedet for Italian og "on" i stedet for at og så mener at jeg ikke skriver rett, så . Den skoleengelsk jeg lærte sier meg at det skal stå Italian design at it's best. Likeså sier translate-google, ikke at det alltid er rett der men. Kjetil S Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
Folk I Båt Svart 28.Juni.2013 Del på Facebook Svart 28.Juni.2013 Be om å få pengene igjen om det var en privatskole du gikk på. Det var apostrofen du ville ha inn i ditt første innlegg, og den har ikke noe der å gjøre. Sitér dette innlegget Link to post
All In Svart 28.Juni.2013 Del på Facebook Svart 28.Juni.2013 Lavmål folkens, lavmål. Kom dere ut i båtene og kos dere og smil pent til hverandre. God sommer. Sent from my iPad using Tapatalk HD Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 28.Juni.2013 Del på Facebook Svart 28.Juni.2013 Det er norsk på dets beste!!! Sitér dette innlegget Link to post
Nidelv 1874 Svart 28.Juni.2013 Del på Facebook Svart 28.Juni.2013 Det er vel ingen av oss som skriver perfekt norsk til en hver tid, selv uten å ha skriveproblemer. Jeg synes det er tøft at folk skriver innlegg og kommenterer ting med den største forakt for grammatikk og ortografi, det er innholdet som teller. Men når det dreier seg om å annonsere en båt til en mill. burde man bruke en som var skrivekyndig. Sitér dette innlegget Link to post
Folk I Båt Svart 28.Juni.2013 Del på Facebook Svart 28.Juni.2013 Om annonsen er godt forståelig så må vel det holde? Ikke for det, i det siste er det jo folks skrivefeiler og tilkortkommetheter mht. norsk rettskrivning som har holdt liv i denne tråden. Sitér dette innlegget Link to post
Key Freak Svart 28.Juni.2013 Del på Facebook Svart 28.Juni.2013 Det er ingenting spesielt med en Finn-annonse som inneholder skrivefeil. Fatter ikke hvorfor de havner i denne tråden. Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
Strå Svart 28.Juni.2013 Del på Facebook Svart 28.Juni.2013 hester har blitt så høye i det siste Sitér dette innlegget It is dangerous to be right in matters on which the established authorities are wrong Link to post
Teerex Svart 29.Juni.2013 Del på Facebook Svart 29.Juni.2013 hvor langt kan et tau strekkes ? Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
Geir Hel Svart 29.Juni.2013 Del på Facebook Svart 29.Juni.2013 Hvor lang er ein hekk ? Sitér dette innlegget Endelig båt igjen Link to post
evenR4u Svart 29.Juni.2013 Del på Facebook Svart 29.Juni.2013 Hvor lang er ein hekk ? Nei, nei, hvor bred er en hekk! Sitér dette innlegget evenR4u • Som en virvelvind i 8 knop. Link to post
Teerex Svart 30.Juni.2013 Del på Facebook Svart 30.Juni.2013 bra båt men kanskje litt skrikende og lite tillitsfull tekst ? http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=42566549 "(FORUTSATT AT DU HAR PENGER) SÅ TIL FOLK SOM IKKE VET HVA DETTE ER , IKKE TA KONTAKT DU BLIR AUTOMATISK SLETTET." Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
Maruma Svart 30.Juni.2013 Del på Facebook Svart 30.Juni.2013 Syns den passet bra inn her nå :-) fryktelig til flisespikkeri noen ganger a gitt..... hester har blitt så høye i det siste Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.