Jump to content

BAATPLASSENTREFF 2005? HVOR?


Jorg-1

Recommended Posts

Er nesten det samme for meg hvor et evt treff blir . Men da Horten kom med her så tenkte jeg at jeg kunne foreslå Eiken , da det er flere som bruker det som et treff sted pga av plassen .Det er mat og drikke inne og vi kan sikkert grille utpå en av de grønne plenane der også . Folk kan leie billige rom for overnatting  , dem som kommer langveisfra (var jo snakk om det også ) Der kan vi fks fyre bål , spille trekkspill osv , er vel det jeg forbinder med treff , uten og forstyrre andre folk som ikke er på treff og kansje har unger som skal sove .(er vel kl 2300 det skal være ro i gjestehavna ) kan kansje være seint nok det ;)  Jaja blir sikker bra uannsett hvor dette blir  tipper jeg .Men en diskusjon på div synspunkter er vel bare sunt , da ser man jo hva folket vil , håper bare flere kommer på banen her ettervært vis vi skal se meninga rundt om hva folket mener og har lyst til . Er jo et par dager igjen til sommer'n da , men tiden flyr så plutselig var vi der :)

 

PS: Lykke til dere som står bak dette . Det blir sikker helt topp .

 

Hilsen Tine II  

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

Hei alle sammen.

 

Da har det i skrivende stund vært inne over 100 medlemmer som har stemt og det ser ut til nå at det blir helgen 3-5.juni 2005 i Horten.

 

Driver nå og lapper sekkepipa mi...(ble skutt hull i på Lindholmen iår kl 05.17 om morgenen)....

 

Komiteen består av: Astor,Bastard3000 og undertegnede. Vi ønsker flere innspill og forslag til aktiviteter/konkurranser og kan egentlig postes pr IM til en av oss slik at det blir litt spennende. PS.Det blir vel også noen barn med også?

 

Satser på at "Den Store Dagen" blir lørdag...slik at langveisfarende ikke stresser på fredag.

 

Komiteen skal prøve å samles før jul...kommer tilbake med flere opplysninger etterhvert.

 

Vimpel og t-skjorte er vel et "must" kanskje???

 

Med vennlig båthilsen

Jørgen

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...